Pip, dat geeft idd hoop! Fijn zulke positieve verhalen! Pix, leuk dat jij rond wil kijken en wilt regelen, dan horen wij vanzelf de prijs!
nou nu ga ik het toch nog een keer vragen: Leonie: hoe heb je die klein beschermd tegen de mex? want ik begreep dat jij en je man hem hebben (gehad) maar de kleine niet...hoe heb je dat voor elkaar gekregen....wil ik graag even weten zodat mocht hij hier een bezoekje brengen
Debs, vanuit mex.griepteam zeiden ze dat we er niks aan konden doen of kleine meisje het zou krijgen of niet. Zij zeiden het hangt al in huis dus er is al verspreiding. Wij hebben wel zoveel als mogelijk proberen te doen, ik ben toen ik besmettelijk was niet binnen een straal van 2 m bij kleine meisje gekomen. Was echt moeilijk 7 dagen niet knuffelen maar wel voor een goed doel. Gelukkig toen ik niet meer besmettelijk was werd mannetje ziek en daar doen we dus weer hetzelfde bij. Het zou dus wel kunnen aangezien ze 2 dagen koorts heeft gehad dat ze ziek is geweest maar weten het niet zeker en testen doen ze het niet. Dit heeft bij ons geholpen dat ze niet heel erg ziek is geworden maar ofdat dit altijd helpt? Het ligt natuurlijk ook erg aan de weerstand van je kindje.
dank je wel voor je verhaal meis dat lijkt me idd moeilijk om zo lang ff uit de buurt van je kleintje te blijven maar idd zoals je zegt het was voor een goed doel...ze is in iedergeval niet heel erg ziek geweest dat is al een hele opluchting lijkt me
Kling; ja idd vreselijk... het beleid niet in de grijpen als het misgaat wanneer het kindje nog onder de 25 weken is. Leo; hier ook alleen bezorgd om Britt als het gaat om de mexicaan....Ik neem aan dat de oudste kinderen wel genoeg weerstand hebben. Mijn zus is twee weken geleden behoorlijk ziek geweest van de griep (mex of gewoon) en heeft toen de jongste (3 mnd) naar mijn ouders gebracht voor de zekerheid. De oudste twee kindjes waren namelijk ook ziek. Ze vond het 5 hele lange dagen zonder haar baby..... Gelukkig is jullie kleine meis niet heel erg ziek geweest.
Ik heb even op FF teruggekeken en op menstruatiekalender.net die ik ook al een hele tijd gebruik. De laatste keer waren de eitjes 17 en 13mm en ben ik nog wel 2 dagen doorgegaan met spuiten. Maar nu zijn de eitjes 17 en 16mm dus denk ik dat dit wel de juiste keus is, omdat het overeen komt met alle voorgaande keren en ook de keren dat ik zelf een eisprong had zonder de Pregnyl. Ik hou het maar zo en als het niet lukt gaan we zelf verder zoals Giegman zei
Het is nu echt zeker. eva zit in haar 6 maanden sprong. bed = huilen , de box = huilen, de wipstoel =huilen, naast mama op de bank = huilen, op mama's schoot = huilen, tegen mama's lichaam =rust dus maar in de draagdoek..
Ja IUI laat ik gewoon donderdag doorgaan. Een eisprong heb ik sowieso en de eerste keer dat ik zwanger werd, was ook met een 'vroege' IUI.
@eva: kus op je sprongetje! @groentetaart: ja gaak maak! @ongi: kommaarkommaarkommaar! @wen: jij ook ongi naderend gevoel? boeh! @meelezers: zwaahaai! @nadine: nou ja zeg, er bestaat nog een nadine (aimee) *achternaam van elkeman* trouwens, ik moet eens vragen of ze eigenlijk een 2e naam heeft? pruttel.
@ Klingel: Had je deze ronde ook progesteron gebruikt? Twee dagen overtijd en sneeuwwitje is k*t! Ik zal eens kijken in mijn nieuwe boek Fysiologie wat daar in staat
proost. op de bus. op de liefde in de bus. op het geluk in de bus. op de gezondheid in de bus. op de hoop in de bus. op het vertrouwen in de bus. op dat alle wensen mogen uitkomen in de bus. kortom, op de bus. supermooie rode mopperwijn smak
ja giegje. but, zie temp. ik weet nu, temp is altijd eerlijk, maar progesteron is altijd gemeen. 1 van de 2395472301954730295472409570257 lessen die ik heb geleerd over zwangerwillenworden, en dan de afdeling pre-NODderale fopperijen. deel 22. STAMP! maar geeft niet, tegelijkertijd. gek he. stoer he.. @mil: ik vind heel vreemd van deze ronde van jou. klinkt als cycl in de war, of klinkt als lijf doet weer wat anders dan al die vorige rondes. onder wat anders kan ook verstaan worden: de Z-word. hmmm.. superirri!