ik doe het nu sins 2 en halve week volgens mij! maar het gaat wel goed het temperaturen , ben het nog geen 1 keer vergeten! en meestal als ik smorgens wakker word ga ik toch op internet dan kan ik het meteen in vullen en hoe bevalt jou het ? vind je het vervelend ?
nou ik weet het niet ben het al bijna 2 keer vegeten en was al 2 min uit bed ik doe het wel in me mond meten en jij ik hoop dat ik er wijzer van word en kan zien wanneer me ei is geweest ga ook wel ovu test gebruiken. en na 3 dagen ging me temp aardig na beneden zo te zien op de grafiek weet ook niet of dat hoort
Ik zag dat jouw temperatuur 2 cijfers achter de komma heeft. Ik ben op zoek naar zo een. Welke heb je en waar heb je die gekocht? En je kunt je gegevens ook invullen op www.menstruatiekalender.nl Ik heb buurtfeest vanavond dus spreek jullie morgen weer. Fijne avond allemaal
Heb je het met de gyn ook al over de morfinepreperaten gehad tijdens en na de bevalling? Ik neem aan dat dat ook de reden is dat jij meteen naar de gyn kan al vroeg in de zwangerschap. Ik gebruik ook nogal zware pijnstillers en heb hierover een gesprek gehad bij de gyn. Zodra ik zwanger ben moet ik ook de gyn bellen.
Ik heb inderdaad voordat we begonnen aan de kinderwens uitgebreid gesproken met de gyn. Hij heeft vanalles uit laten zoeken bij een of ander instituut in Utrecht en contact gehad met mijn arts in nijmegen vanwege eventuele risicos van zenuwbeschadigen en ik zal veel plat liggen en mogelijk injecties met cortisonen krijgen en een keizersnede. Ik gebruik tramadol en dat kan relatief veilig worden gebruikt, kan alleen ademhalinsdepressies veroorzaken in de 1e 48 uur na de geboorte. Maar door bekken zit ik natuurlijk dat allemaal niet zo goed "past" zeg maar en de hormonen hebben veel invloed op mijn bot bovendien zitten een aantal spieren en banden aan een plaat ipv schaambeen, lang verhaal maar vandaar dus eerdere controles. Mag ik vragen wat er bij jou is?
Ik heb een vorm van reuma en vorig jaar een aanrijding gehad, waardoor ik paracetamol/codeïne gebruik in een hoge dosering. Het heeft volgens mij nagenoeg dezelfde gevolgen als tramadol voor een ongeboren kindje en kan ook ademhalingsdepressies veroorzaken en het kan zijn dat het kindje moet afkicken. Er is nog niet voldoende over bekend om dat laatste zeker te weten, maar het zal verder geen schade veroorzaken aan organen of iets dergelijks. Daar komt bij dat mijn jongste met een groeiachterstand is geboren, dus ze gaan ook mij goed in de gaten houden en vroeg beginnen met controles.
Mag codeine wel, heb begrepen dat ze dan liever een opium hebben? Ondervind jij ook "veroordelingen" van andere mensen dat je je medicijnen niet zo moeten nemen of er niet aan zou moeten beginnen?
Codeïne is mijn dosering zou onder opium vallen, zoals ik heb begrepen. Maar of ze liever een ander medicijnen hebben weet ik eigenlijk niet. Dat hebben ze in ieder geval niet gezegd. Tot nu toe ondervind ik nog geen "veroordelingen" maar in mijn omgeving weet ook vrijwel niemand dat wij nog een kinderwens hebben. Ik verwacht echter wel dat dit nog gaat komen. Maar als het niet verantwoord zou zijn, dan had de gyn dat wel aangegeven en dan is die keus ook verder aan mijn man en mij. Wat dat betreft trek ik mij weinig aan van wat anderen ervan vinden. We zitten dus qua medicijnen in hetzelfde schuitje Moet toegeven dat ik het wel fijn vind dat ik iemand tref die met dit soort medicatie ook een kinderwens in vervulling probeert te laten gaan.
Zo.. ben weer terug na half NL te hebben doorgetuft. Lucht weer geklaard met mannetje.. het zit hem echt dwars dat ex en ik nog zon goed contact hebben. Dat is iets dat hij zelf nooit gehad heeft. Hij zegt dat die er geen moeite mee heeft dat ex en ik contact hebben met elkaar, en dat hij hier langs komt of belt of chat, maar op onze trouwdag wilt hij liever geen exen, omdat het een dag van ons 2en is en hij die dag liever niet met mijn verleden wordt geconfronteerd ( mijn kids vallen daar buiten ). Omdat mijn ex en ik zo close zijn met elkaar, heeft hij paar keer gevoel gehad dat die niet kon snappen waarom we gescheiden zijn, en daar wordt mannetje beetje onzeker door.. komt ook door zijn ervaringen uit verleden. Mannetje ziet exje niet als bedreiging gelukkig, maar hij reageerde zo omdat mijn exmannetje van de week een opmerking maakte: hij zei tegen mannetje: jouw vriendin wilde van me scheiden, zij is bij me weggegaan. Dus bij hem kwam ineens gevoel boven dat mijn ex me nog niet kon loslaten en dat in combinatie met mijn opmerking van hem bij trouwen hebben viel even heel verkeerd. Kan het ook wel begrijpen, ik zou zelf geen enkele ex van hem bij mijn huwelijk willen hebben, sterker nog, ik zou niet eens accepteren als die er nog contact mee had hehehe. Maar hij heeft dan ook geen kids met zijn ex. mannetje zei: als het echt heel belangrijk voor je is, moeten we er wat op vinden want ik heb nooit eerder met iemand willen trouwen dus dat ik jou gevraagd heb zegt genoeg. Ik hou nl zielsveel van jou, jij bent degene met wie ik mijn leven wil delen en jou wil ik nooit meer kwijt. maar of ik hem wel wilde begrijpen hoe hij zich er onder voelt. mjah.. dat snap ik dus! Het is ook niet makkelijk een ex erbij te krijgen Gieg! potje piessssssuh! o nee, morgenvroeg pas hehehe
Ben ik nog even weer De jongste is mij aan het wakker houden. Ben blij dat de lucht is geklaard Limmeke en eerlijk gezegd kon ik zijn reactie ook wel begrijpen. Jullie komen er vast samen wel uit! Heb je de nieuwe bank al gezien?
morgen meisjes, @ Limmeke, gelukkig weer lucht geklaard, het uitpraten is altijd goed. En het zegt wel genoeg dat ie met je wilt trouwen dus dat komt wel goed @ Giegel, 2dgn overtijd.... al kwaaltjes? @ Lautje, Giegel, wat fijn dat jullie toch zwnager mogen (mochten)worden van Gyn ondanks alle medicijnen. Iedereeen moet eenkans hebben om zijn kinderwens te vervullen ondanks de medicijnen. Wat hebben mensen soms toch vooroordelen.
ik ben weer terug van een dagje weg geweest.. even.. heb gisteren gewerkt en echt mega hoofdpijn gehad gister avond.. dus ben niet achter pc geweest. had steken in mijn hoofd al 2 dagen maar gister avond werd het opeens een constant steek. kon echt alleen in de donker liggen. vond wel moeilijk in slaap te komen en pilletjes hielpen niet.