@tisch: ja dat zal je leren rond te lopen alsof je nog allllllle tijd hebt! hee GETS wat zijn dat voor behaarde units! maareh volgens mij zit er 1 wenkbrauw, 1 bilnaad en 1 PIEMEL tussen! allemaal van jou????
He gets wat een behaarde mensen allemaal! En zo intieme delen van Tischman gezien! Oh ja natuurlijk ook van Tisch haha! tisch, nee vanochtend ook lekker verse croissants op! Maar daar zit ik de rest van de dag dan weer zo vol van. Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen!
slaaplekker leolief! ik ga ook terug naar haard&mannen, fijne nacht allemaal en @tisch: beware of tha prop!!!!
kling, banner komt wel weer. Moet een keertje eentje opzoeken. Tisch meid, ziet er goed uit hoor...kan jou het schelen Meiden, ik ga afronden hier. Bye! Slaap lekker allemaal!
Arme meiden die morgenvroeg tijdens een ontbijtje hier gaan teruglezen Trusten voor degene die gaan slapen!
Ja idd Gieg, Pfff Goeiemorgen Ik ga snel weer weg voor ik die beelden niet meer uit mijn hoofd krijg.
Die foto's! @kling: ben blij dat rover weer veilig terug is! En over poezeKIND, hier net zo hoor..! Noemen ze ook onze ' dochters ' @Ga eens bevallen jij joh! AL taxi gereserveerd? Matje voor in taxi klaargelegd voordat ie je weigerd mee te nemen? @gieg: misschien toch nog beeb voor jullie in 2010? @ rest:knuffffffffffffff.... Ga nu even foto's bestellen!
morgen ladies de laatste dag van het jaar toch ong geworden allemaal een heel gelukkig gezond en voor degene die het nodig hebben een heel vruchtbaar 2010 !!!!!!!!!!!!
miranke: lekker he, de boel weer een beetje aan de kant! hoe is jouw jaarwisseling geweest, met de gedachte dat je nu zwanger bent? survivor: nee toch... jammer, we hadden zo'n goede hoop voor je! 2010 dan maar?!
goooodmeunin!!!!! so, nachtmerries van dode katten en harige poezen gehad hier maar nu: brunchje lunchje regelen! @tisch: EMPEE!!