Surv, he *&^%^%^ dus toch ongi geworden! Kling, ik lag gister in bed nog te denken. - Als jij nu zwanger wordt van deze cryo('s) en dan over paar jaar of zo nog keertje van dezelfde lichting cryo's dan is het technisch gezien een tweeling toch? Of denk ik dat nu verkeerd? - En wat als jij nu zwanger wordt en jullie willen volgende keer nieuwe embryo of uiteindelijk cryo gebruiken, wat doen ze dan met deze cryo's? Ik denk dat ik vandaag ook kerstboom etc. ga opruimen.
@ Milk, was een raar idee. Mannetje en ik hebben elkaar met tranen in de ogen gelukkig nieuwjaar gewenst. Konden verder niets zeggen, we zaten bij mijn zus en zwager en we willen het nog niet vertellen.
hihih lig je in bed aan mijn cryootjes te denken, tis toch wat he. *smak* nou, ergens is het een 2ling inderdaad, althans, zo zie ik het ook. het is dezelfde lichting eitjes en zaadjes. zoals silvia, die nu zwanger is van een 2ling uit dezelfde lichting als waaruit ze een paar jaar geleden een zoontje heeft gekregen! maar ik denk dat omdat de groei tot foetus en baby later en onder (lichamelijk) andere omstandigheden plaatsvindt, de kinderen toch meer van elkaar zullen verschillen. hm, eigenlijk heb je gewoon een boel eitjes (elke maand 1 is normaal) bij elkaar gezet op 1 moment, en daar 1 kwakje bij gedaan. denk dat het 2lingeffect dus het meeste vanuit het zaad zal komen, snap? moeilijke materie he! enne, wat doe je met de rest, ook een goede vraag. ik had het er laatst over met silvia hier op t forum, zij heeft een brief van dusseldorf gekregen wat ze met de cryoos moeten doen. ze zijn nu als gezin (bijna) compleet en het is dus wel een moielijke kwestie. ga je potentieele kansen op zwangerschappen, dus kindjes, weggooien?? volgens mij is ze er nog niet uit. ik zou ze denk ik niet zomaar weg laten gooien. misschien is ook iets van donor mogelijk? er zijn stellen die heel veel over zouden hebben voor een bevrucht eitje, als ze het zelf niet kunnen maken....
flink gestressed even uitleg erbij... niet omdat mijn moeder komt zozeer dat ik het niet leuk vind, maar omdat er een boel moet gebeuren. Ze gaat in Eva's kamer slapen dus de kamer moet zo goed als leeg zijn, behalwe dan Evás meubels.. maar de wagenbak, en wat dozen met oude kleertjes, enz enz moet opgeruimd worden. Op de dag dat mijn moeder komt moet de meubels verschoven worden om de luchtbed op te zetten.. dus stress van opruim stress. daarbij moet de kerst spullen ook weg... en.. het is hier niet zo netjes
@miranke: domme vraag misschien maar waarom schreeuw je het idd niet van de daken? jullie hebben zo lang gewacht. natuurlijk, het kan nog misgaan, maar misschien is het juist (nu) kunnen delen van het geluk wel heel fijn? ik vond dat althans in die ene korte week echt heel erg fijn. @pix: brr.. kan me voorstellen. blijft ze nog logeren dan?
oh klingel.. misschien heb je mijn uitleg gemissed. ik heb namelijk mijn bericht geedit...ja ze blijft 2 nachten logeren
aha dat heb ik idd niet gezien pix. hm, 2 nachtjes. ik hoop dat het goed gaat. als iedereen zich een beetje probeert in te houden (mijn tactiek ) hoop ik dat dat lukt. zou zo mooi zijn als jullie een fijne ervaring kunnen hebben..
@ Klingel, ik wil het ook wel van de daken schreeuwen, maar mijn vent niet. We hebben het verleden keer ook beiden als prettig ervaren dat iedereen het wist, maar nu wil hij toch liever zijn mond houden tot na de echo. Wel weten mijn beste vriendin en mijn moeder het. Dat moest gewoon van mij.
aha, het mag niet van mirankeman? hm, als jij daarmee kan leven ist goed ik zou het zeker wel aan ' mijn mensen ' vertellen vrees ik, ookal snap ik wel dat het nieuws eigenlijk in 1x en samen naar buiten moet worden gebracht. wanneer heb je 1e echo?
snap ik miranke maar ik zou toch even bellen, straks moet je nog langer wachten! tis eng he, nu te genieten. zal misschien nog wel duren tot de 12 weken? en toch, het moet goed gaan!!! @surv: SHIT! ongi! en toch vreemd, je bent best vaak behoorlijk overtijd. misschien eens een ovutestje doen? voor minder stress? @cin: duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nog 25 uur en 22 minuten en dan weten ' we ' of je zwanger bent eng he. vreselijk definitief, die bloedprikken, maar wel fijn ergens ik ga tosti's bouwen. maar niet voordat: @tisch: MELDPLICHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
werkelijk waar trouwens, ik ben alleen in ons topic! zonder andere leden en gasten en meelezers! dat ik dat nog mag meemaken
Denk dat het genieten gaat beginnen na positieve echo en die hoop ik met acht weken zwangerschap te hebben. Maandag gyn maar eens lastig vallen.
tis er 1 van internet lau! trouwens, dat je dat op internet wilt zetten @miranke: 8 weken pas echo? niet eerder? maandag lekker gyn stalken!
Finn is nog ontzettend aan het spoken, nog steeds verhoging. Hij komt s nachts ieder half uur/uur. Al 2 nachten dodelijk vermoeiend. Heb zelf de zenuwen voor as maandag voor mijn gesprek met arts. En 4 zwangeren in de vriendengroep brengt me ontzettend aan het twijfelen over een 2e en moet van psych bevallingsverhaal schrijven en daar hik ik ook tegen aan dus even handjes vol hier. Tot snel!