En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Kling, dank je voor uitleg. Tja ik lig vaak in bedje dingen nog ff te overdenken en bedenk dan meteen dat ik ze nog ff aan je moet stellen :)
    Wil alles graag zo goed mogelijk snappen, om je zo goed mogelijk te kunnen steunen/weten wat er gebeurt/welke vragen of dilemma's jij/jullie kunt hebben.

Mirank, moeilijk he om niet te vertellen! Hoop dat je snel voor echo terecht kunt.

Zo kerstboom en alle kerstspullen weer opgeruimd. Dadelijk nog ff stofzuigen, dan ben ik helemaal klaar.

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Volgens mij verlies je maar zelden in een keer je slijmprop meestal in stukjes dus geen angstbeelden nodig voor de zwangeren! En ik vraag me ook af wat dat voor mensen zijn die dat op internet zetten

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Lautje, he Finn nog steeds flink aan het spoken, lastig hoor!
    En nadenken over 2e, jullie? Moeilijk blijft dat he!
    Dikke knuffel voor jou, jij blijft zorgen houden zo!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Bevallingsverhaal opschrijven is om meer/beter te verwerken?Moet je dan ook hele zwangerschap opschrijven?

Als je het te persoonlijk vindt om hier te beantwoorden, gum mijn vragen dan maar uit. :)

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @leo: wat een schatje ben jij toch! SMAK!!!!

@lau: ik heb ook al schrikbeelden en ik ben nog niet eens net niet zwanger! :( ;)
    hoest met de kleine trouwens?

enne, over een 2e, indien jullie t durven, is het dan juist wel of juist niet verstandig er snel weer voor te gaan?

@kerstboom: ja morgen exit!

@zuurtje: wel lezen, niet reageren?

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Cin, hoe voelt u zich?

Rem, hoe gaat het nu met u?En met kleine Nikki?

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    ja kling, gewoon geen zin
    er scheelt niets hoor dus geen paniek

8. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Zo, heb besloten zo maar eens lekker te badderen, dan lekker in bed naar tv kijken. Gewoon lekker zin in. Morgen hele dag cursus, dus vandaag zondag aan het houden.

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    kling, ik weet jou voornaam eigenlijk niet eens (meer) bedenk ik me nu! Staat niet meer op mmm, en ben hem vergeten/heb ik hem ooit geweten?!

10. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Haaaaaaaaaai

Wask ook weer, bijna hele dag hort op geweest en nu hier boel beetje opruimen, het zit al aardig in mijn hoofdje, volgende week weer werken.....

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @leo: heb jij niet die lijst die fem gemaakt heeft met onze adressen erop? anders peebee ik je mijn naam wel even :)

@bow: haai!!! :)
    ja weer helemaal aan t nadenken over hoe&wat op werk he.
    vind je t spannend? denk je dat je er zo weer kan in springen?
    en sigtig rijden en pontjevaren hoor, t sneeuwt hier weer onwijsss!

bij jou ook?

@miranke: lekker chillen jij!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Oh ja, shit ik moet Fem nog steeds ff mailen om op lijst te komen, Toen die is gemaakt had ik geen internet dus sta er nog niet op en vergeet het dus steeds alsnog door te sturen, slimme ik.
    Vanaaf ff doen als ik bericht van fem zie.
    Maar voor nu pb maar ff :)

13. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @klingel, jaaaa je moet nu weer wat verder vooruit denken :D
    Hier nog geen sneeuw trouwens, he bah hoop niet op sneeuw.
    Zou vanavond naar dinnetje nieuwjaarsborrel drinken

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Vero, je hebt pb!

Bow, toch ook wel spannend he weer aan de slag gaan! Ook leuk maar ook spannend! Wat is er allemaal gebeurt/wat is veranderd en wat is hetzelfde gebleven? Toch wel tijdje weg geweest!

natjes, jij toch ook weer beginnen?

15. natjes

natjes Niet meer actief

Leonie ik moet inderdaad ook beginnen maandag... ;)

16. natjes

natjes Niet meer actief

Oh ja hier sneeuwt het ook onwijs hard! En blijft liggen ook.. ligt al paar cm in uurtje tijd!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    #84557 Leonie27, Jan 2, 2010
    Last edited: Jan 2, 2010
    Oh natjes, voor jou ook spannend!

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    miranke: tuurlijk, eerst die echo, maar die gaat gewoon goed zijn, zeg ik je! en dan zo hard schreeuwen als je kan!

lautje: arme finn en arme jullie.
    inderdaad wel weer spannend dus, zal maandag voor je duimen. Best heftig trouwens, je bevallingsverhaal schrijven... of niet?
    En stiekem toch een tweede overdenken? Het bloed kruipt waar het niet gaan kan ;)

kerstboom: staat hier tot driekoningen, daarna aftuigen en 14e wordt ie opgehaald.

bowen en natjes: spannnnnennnndddd! overmorgen weer werken!

pfff, ben alweer dronken (bij wijze van, voel hem wel zitten). derde dag achter elkaar champagne... eerste o/n, gister borrel bij de fam, net borrel bij buurtjes...

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    tja, tweede is niet verstandig en man is heel stellig dat hij het niet wil maar ik merk dat ik jaloers naar zwangere buiken kijk, waarschijnlijk alleen omdat ik er zo graag meer van had genoten... En ja verhaal is verwerken want volgens psych heb ik het veel te snel afgesloten met nou ja zo is het nu eenmaal en volgens haar word het tijd dat ik af en toe gewoon eens baal van mijn lijf en alles wat daarbij hoort. Zwangerschap heb ik opgeschreven in 9 maanden dagboek. Tis pittig. en ja snel weer is wel het verstandigste dan gezien leeftijd en het feit dat het bij ons ook niet zomaar raak was wij hebben er ook bijna 2 jaar over gedaan. Aan de andere kant hoe doe je dat met een kleintje erbij, maar ja man wil niet dus houd het op en hoef ik er dus eigenlijk niet over na te denken....

Klingel geld jouw aanbod voor solli brief schrijven nog? Zo ja mag ik je dan morgen een vacature door sturen?

Hier is de sneeuw al weer verdwenen....

Spannend bow en natjes weer werken. Waar blijft Tycho, kdv?

Klingel, ik ben even kwijt wanneer jij ook al weer bezwangerd werd?

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @lau: ik begrijp je. maar wat is nu de uitspraak van ' de experts ' op dit gebied? mag het wel als je je gevoel laat winnen (nadat je lauman hebt overgehaald ;))
    moeilijk dilemma he..
    je mag vaca zeker sturen!
    maar ik denk wel dat als je eerst zelf een reactie schrijft, je het dichtste bij jezelf bent. en dan kan ik m wel bijschaven als je wilt? indien nodig? want volgens mij kan jij het zelf heel goed?
    (@gieg: zie hierboven :D maar eh waar blijft ie nu je meel?)
    kom maar door, ik help graag.

@milk: jij tipsy? GOESOOO!
    ik ben trots op je, je uit je gevoel meer en je zuipt, je lijkt steeds meer op mij ! :p ;)
    NHNK!

@lau: ik word eind januari, 3 dagen na mijn eigen ei bezwangerd.
    door de cryoos of door de eigen klusserij.
    OF, indien ze ook in ons geloven (wie wonderen waarin wij geloven) dan afgelopen maandag :D

Share This Page