Lau, wat lijkt me dat vreselijk moeilijk, zelf wil je wel maar man niet. Heeft je man een duidelijke reden waarom hij het niet wil? Is hij niet gewoon heel bezorgd om jou en jouw gezondheid? Mocht je echt heel graag willen zou ik ook advies vragen aan je artsen. Wat hun er van vinden.
lautje: ik had in mijn hoofd zitten dat het ook niet meer kon wegens schroeven en platen, maar stel dat je mannetje overtuigd, dan zou het dus wel kunnen? klingel: goed voorbeeld doet goed volgen (jij tipsy, ik tipsy, jij zwanger, ik zwanger etc; alhoewel, blond zal ik nooit worden ) aangezien de 31e ons kersverse buurjongetje was geboren, zeiden de buurtjes van twee huizen verderop dat wij nu aan de beurt waren. hebben ze dus ook maar op de hoogte gebracht. toch fijn om het te kunnen zeggen, ipv lachen en 'laten we het hopen' zeggen.
@lautje: lastige kwestie over een 2e! Denk dat als je echt echt echt echt echt zou willen een gesprek met artsen nuttig zal zijn. Dit betreft risico's voor jou ed.. EAls hun zeggen dat het mogelijk en verantwoord is, misschien dat je vent dan nog overstag gaat? Lijkt me ook verdomde moeilijk om je eventuele 2e beebwens uit te schakelen! Betreft tyGo (), hij gaat maandag en vrijdag naar mijn ouders en woensdag kdv. Dinsdag en donderdag ben ik dus lekker vrij! @cin: bijna morguhhh! Hoe laat enzow krijg je uitslag? Hoe voel je je? @milk: fijn als je je zw-wens een beetje kan delen met mensen om je heen! @kling: hoe is het vandaag met rover gegaan? Nog steeds zo schrikachtig? @leonie: ben jij trouwens weer helemaal de oude of nog steeds beetje siekig?
Gelukkig 2010 allemaal! Dat het maar een jaar mag worden waarin veel (of alle!) kleine en grote dromen uitkomen! Vanmiddag thuisgekomen nadat we oud en nieuw bij mijn ouders waren geweest, daarna door naar de oma's en gisteravond schoonouders. Vanmorgen via de AH XL weer terug naar België, hihi. Hoe ik me voel... ehm... misselijk (van de zenuwen?), ongikrampen (of niet?), vannacht een nogal 'rare' droom gehad en ik weet écht niet meer wat ik er van moet verwachten. Ik reken dus maar op een telefoontje met "mevrouw er zat geen hcg in uw bloed" of iets van die strekking... Ik weet alleen 100% zeker dat morgen een lange dag gaat worden en dat ik mocht het tóch raak zijn direct het winkelcentrum inschiet Sorry voor ego...
Lautje, moeilijk wat betreft 2e. Ben je "jaloers" op buik/zwangerschap van anderen omdat je dat weer graag zou willen of zou het misschien ook kunnen zijn omdat je niet van je eigen zwangerschap hebt kunnen genieten en denkt/verwacht dat zij dat wel kunnen? En je dus eigenlijk terug zou willen naar zwanger-van-Finn-tijd? Snap je wat ik bedoel? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, bedoel wil je gevoel zwanger zijn terug (omdat je naar andere buiken kijkt) of wil je 2e kindje waarvoor zwangerschap nodig is. Tja, hoop dat je me snapt,hihi. Als je echt een 2e kindje zou willen zou ik het met Lau-man bespreken, je echte wens die er nu is. Die moet je echt niet negeren tot dat alles besproken is vind ik. Als je besproken hebt met Lau-man zou ik arts samen met Lauman raadplegen, deze kan goed inschatten of het verantwoord is of niet. Dan kun je er daarna weer met Lauman alleen over praten wel of niet. Knuffel voor wens! Natjes, lekker dagje werken en dagje vrij steeds afgewisseld! Ik ben nog beetje kwakkelig maar heb zin om dinsdag weer aan de slag te gaan! Ik werk nu nog arbeidstherapeutisch (4 dagen) en een lieve collega doet mijn klas maar mijn goede voornemen is om eind feb. klas weer zelf te draaien. Het moet weer mijn klas worden, ben er klaar mee om op de achtergrond rond te hangen, al was dat lichamelijk gezien wel even het beste
*duim* voor cin! lau, lastig/dillema....een 2e. Voornamelijk vanwege het gevaar voor jou toch? Is dat inderdaad soms ook de angst van lauman?
@Leo: Ik moet bloedprikken tussen 7 en half 9 en dan wordt ik gebeld... Vanaf 15 uur *zucht* Als ze om 17 uur niet gebeld hebben bel ik ze zelf want ze zijn tot 18 uur bereikbaar (en als het bellen erg uitloopt kan dat ook wel 20 uur worden en dan ben ik al lang doorgedraaid denk ik!)
@cin: vertel eens van die droom? enne, niet sorry seggen! ik stress met je mee voor jou!! @milk: was ik dan ook maar zoals jij qua: sporty! @natjes: rover is schrikkerig, als je hoest dan springt ie meter in de lucht zegmaar. denk echt dat ie face to face met een bom heeft gestaan ofso? maar verder wel blij, spinnen, en extra aso sheba hapjes eten @natjes: jij di en do vrij? dus ma wo vr werken? @theo maassen: ondanks dat ik t met m geschoten heb sinds LaPaay, gaan we toch kijken. eens zien of ik iemand die ik niet meer mag nog wel grappig vind. @sneeuw: prachtig! 10 cm hier, ongeschonden. de wereld lijkt zo mooi en vredig en stil. smak!
Enne ik hoop dat je morgen je banner mag veranderen, dan stopt het misschien ook een keer met sneeuwen
ach ja... de droom.. ging over mij en Cinman.... en... een blonde onbekende (vast gezoen op tv, hahahahah) dame die zich er ook even mee kwam bemoeien