En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

cin dikke knuf voor jou, ik ken dat gevoel van hoop hebben en toch weer nega resultaat maar al te goed

tisch als je in een warm bad of douche gaat en de weeën blijven komen s het het echte werk
    als de weeën stoppen dan is het voorwerk

knuf voor iedereen

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    tisch is die tas al gepakt of toch liever een doos

en scheren als het nodig is doet mannetje het ook bij mij

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hoeft niet het begin te zijn maar op dit moment kan alles HET begin te veroorzaken. Het klinkt nog niet echt als weeen. Tijdens weeen zijn de kindjes over het algemeen niet erg beweeglijk. Het voelt meer als een soort hele erge harde buiken. Hoewel ik bij de eerste weeen nog dacht dat het gewoon harde buiken waren. Ik had ook constant het gevoel ontzettende druk op mijn blaas te hebben. En de rug/been weeen voelde ik vooral als kramp. Soms heb je weleens dat de kramp in je teen of kuit springt dat gevoel dan met name in mijn billen.
    Hou je taai meis, het kan nooit meer lang duren.

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    o,ja tisch: als het voorweeen of de start is veel ijsberen van lopen worden ze soms krachtiger...

Leo, het contact is iets beter. Ik ben daar de kerstkaart gaan bezorgen en toen even binnen geweest, ze vroeg het met mijn kaak was, toen zei ik dat gaat wel die pd is beroerder. Toen zei zij ik dacht al dat jij een postnatale depressie zou krijgen:$ en vervolgens dus ik wil het je niet kwalijk nemen dat je het contact had verbroken maar dat doe ik wel:x ik heb overwogen om erop te reageren met dat ik juist de gene ben die verwijten mag maken maar ik heb wijselijk mijn mond gehouden. Volgens psych heeft discussie toch geen zin. Het kwartje gaat nooit vallen.... Ze zijn 1e kerstdag hier geweest samen met mijn ouders en zusje en haar vriend en zijn moeder en dat ging goed, verder ze niet gezien en gesproken.

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Tsjonge Lau, dat is wel een binnenkomer dan zeg. En wat knap dat je je mond hebt kunnen houden. Ook al weet je dat het beter is en dat het geen zin heeft, ik zou het niet kunnen.
    Dat ze vanmiddag voor jullie deur stonden is op zich wel weer mooi van hun kant maar het lijkt me wel energie vreten zulke bezoekjes.
    Ik hoop voor jullie dat ze een hoop inzicht krijgen voor 2010!!

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik vrees dat het inzicht nooit zal komen. Het feit dat ze uberhaupt komen is wel een stap inderdaad maar ja als het weer maar 1x in de 2 maanden is moeten ze niet verwachten dat ik of finn een band met ze krijgt.....
    De psych zegt dat ik niet meer moet verwachten dat het veranderd (zegt man ook al jaren) maar dat ik moet leren met dat soort mensen om te gaan omdat ik ze overal tegen ga komen omdat je overal rotte appels hebt ook op werk of iets dergelijks. Ik moet minder lief worden me meer leren wapenen vooral in mijn eigen koppie zodat ik er geen weken van wakker word. Zo heb ik al heel veel ontboezingen gedaan over de psych gesprekken de rest bespreek ik niet op zwp;)

Ik ga lekker t badje in!
    Kus voor iedereen!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lautje, snap dat je er voor de rest op zwp niets over wil zeggen maar het klinkt echt dat je veel aan de gesprekken hebt! Echt super fijn voor je!
    Tja en wat een opmerking zeg van je schoonmoeder, echt te belachelijk voor woorden! Je zou bijna weer rechtsomkeer maken, knap van je dat je dat niet hebt gedaan.
    En idd bij zo weinig bezoek niet verwachten dat er band ontstaan maar misschien toch mooi dat er iets van contact is.

Badder ze!

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    He liefies,

Even snel want ik ben helemaal gaar na de hele dag visite en het huis weer ravagevrij maken....

LiefCin.....wat onwijs kl*te...wat een teleurstelling :(...ik vind het zo erg voor je! Een hele dikke troostknuffel meis!!

Bow en Natjes; succes en plezier morgen!!

Tisch; het wordt spannendddddd!! Hopelijk laat die kleine meid je niet al te lang meer wachten :)

Ik ga even een koppie soep eten (even alle wijntjes wegspoelen) en een poosje bankhangen.....me weer even voorbereiden op het normale ritme wat morgen weer begint :D.

Kus van Pip

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja zulke mensen kom je zeker overal tegen, maar dat zulke mensen dan ook je schoonouders zijn dat maakt het toch net wat lastiger dan een collega of weet ik veel wie, vind ik. Maar fijn dat de therapie je helpt dingen op zijn plaats te zetten.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik sluit af voor vandaag
    de vakantie is gedaan en morgen begint het normale leven weer

slaap lekker iedereen

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lau: jemig, wat een lullige opmerking :(
    ze zit echt in haar eigen wereldje he... boeh..
    hoop zoals bow t zegt dat ze ooit andere inzichten zal krijgen.
    helaas kunnen mensen niemand veranderen, alleen zichzelf, en dat is nu juist het moeilijkste......

@zuurtje: slaaplekker! wat gaat er morgen gebeuren?

@cin: SMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

@bow en natjes: wens jullie vast veel succes met jullie work-come-back!

@pip: knuffel voor jou meis! enne niet vallen he, met wijntjes ;)

@tisch: pufknuf!

@bus: kus!

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Tisch, smssen hè, als er wat is, kan altijd!!
    Misschien is het wel veels te vroeg maar ik wens je in ieder geval veel succes en een fijne bevalling :D

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Tnx voor de succes en plezier wensen voor morgen.
    Ik heb morgen al wel weer beetje mazzel. Bowman is nog dagje vrij en die zou met zijn vader op pad gaan dus die brengt dan Niels naar oma. Dus hoef er niet heeeeeel vroeg uit :D

Natjes jij ook veel succes en plezier.

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes & bowen: veel succes, plezier en toch ook sterkte morgen. Wel leuk om te lezen dat jullie eigenlijk best veel zin hebben in het weer gaan werken!

@Lau: jemig wat een kutopmerking en wat knap dat je je in hebt kunnen houden! Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel (teveel?) zeur over mijn schoonmoeder maar zij maakt dat soort opmerkingen vooral over anderen (nog altijd niet leuk om te horen maar het gaat tenminste niet over mij)
    Het opdringerige herken ik dan wel weer helemaal, maar wij wonen gelukkig niet om de hoek.

@Kling: hoe is het nou met Rover?

@Fem: Ik heb het vast al eens gezegd, maar ik vind het erg fijn om jouw ervaringen uit Nikita's ziekenhuistijd te lezen. En ik heb soms het gevoel dat we (ik) veeeeeel te weinig met jouw meegeleefd hebben in die periode :(

@Tisch: 3 januari gaat het niet meer worden denk ik? ;) Gelukkig maar, zou ik bijna zeggen.

@tranen: Zijn op geloof ik. En wat ik nou het allerergste vond? Mijn moeder bellen, vertellen dat het niet gelukt was en haar haar brok in de keel horen wegslikken. Ik wil geloof ik net zo graag moeder worden als zij oma :)
    (En tranen waren blijkbaar toch nog niet op)

Gelukkig wordt morgen een drukke dag op 't werk en hoef ik niet te goochelen met pilletjes naar de wc smokkelen.

Jullie zijn lief!

@bus: nee, die ga ik niet overnemen maar we kunnen het samen doen? Wie kán updaten die doet het gewoon? Dan laten we de sleutels wel in het contact zitten...

@slapen: ja nu. Morgen om 7.15 beginnen, beuh.

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve Cin: precies zoals mijn mama reageert. wel fijn toch, zo'n band met je moeder! zou het voor jouw moeder het eerste kleinkind zijn, ja he?!

Pippa: de drukte weer voorbij? ga maar lekker relaxen

Lautje: ik heb zo'n collega en ook al te horen gekregen dat zij nooit zal veranderen. Vreselijk die types, maar gelukkig ben je meestal niet de enige die er zo over denkt ;)

Denk niet dat ik veel online zal zijn de komende dagen, want moet hard werken omdat ik twee weken vrij ben geweest. En morgen- en overmorgenavond ook druk. Waarschijnlijk dus pas weer contact vanaf woensdag ofzo.

Slaap lekker allemaal!

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen lieve meiden

bow en natjes veel succes op jullie terugeerste werkdag

cin knuf

kling: vandaag begint de school weer na de kerstvakantie
    het is dus gedaan met uitslapen en leuke dingen doen wanneer we zin hebben
    moet nu weer een beetje klokkijken dat iedereen en alles optijd klaar is

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goedemorgen meiden,

Ik ga eerst naar dokter, kan niet eens fatsoenlijk lopen.
    Had al wel pijn in mijn rug maar gister kon ik bijna niet zitten en vannacht wist ik niet hoe ik moest liggen, ook helemaal zeer been.
    Nu vanochtend onder de douche voelde ik mijn voet niet meer. Met lopen zak ik zo door mijn been heen, ik weet niet of ik wel durf auto te rijden. Het is rechts nl.
    Weet eigenlijk niet goed hoe ik me moet houden dat het zo min mogelijk pijn doet. Dus toch eerst maar naar de dokter.
    God wat baal ik daar ongelooflijk van op mijn eerste werkdag!!
    Gelukkig Bowman vrij en kan die Niels uit bed halen want dat lukt ook haast niet. Kan alleen om 8 uur pas bellen voor een afspraak, en aangezien het maandag is en een lang weekend geweest is ben ik bang dat het hartstikke druk is. K*tzooi!!
    Sorry voor mijn vroege ochtendgezeik.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey bow
    dat klinkt niet goed
    laat dat maar zeker nakijken

kan je mannetje je niet brengen

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Cin: K*t dat je moet wachten op je WOD :x
    Knuff!

@ Natjes: Succes op je eerste werkdag na je verlof!

@ Bowen: Ik zou niet zelf gaan rijden :)
    Weet je al wanneer je bij de huisarts terecht kan?
    Knuff!

Hier is iedereen weer lekker naar school en werk :)
    Giegman is vandaag begonnen op een nieuwe werkplek en is vandaag jarig. Ik ga zometeen flink opruimen en schoonmaken hier en daarna leren voor een toets die ik morgen heb.
    En dan kan ik vanmiddag opnieuw naar de tandarts.......

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    giegmannetje gefeliciteerd en veel succes op nieuwe werk

gieg opnieuw naar de tandarts?

Deel Deze Pagina