Rem bij de VK?!?!?! WoW!!! Wat weet jij wat ik niet weet Leuk, we krijgen steeds meer vogeltjes in de tuin. (nieuwbouw wijk, en wij zijn ongeveer de enige met planten in de tuin ipv volledig betegeld, dus vogels zijn een wonder ) Alleen de speciaal voor hun opgehangen bus nootjes hebben ze nog steeds niet gevonden :S Die hangt er toch echt al een maand! Bow: ruisje op hart nikita (wat goed onthouden!) gaan we inderdaad donderdag weer naar luisteren. maar dan horen we 'm niet hoor dan issie weg! (gaat het een beetje meis?)
Leuk is dat he al die vogeltjes dan in de tuin. Zeker als je nieuwbouwwijk hebt dan zijn ze zeldzaam. Wij hebben in onze achtertuin zo'n boom staan met die kleine rode appeltjes die ze in de Kersttijd vreselijk duur verkopen en die wordt dus nu helemaal kaal gevreten en is het razenddruk met vogels. Ze laten de vetbollen en pinda's gewoon links liggen, zal toch wel lekkerder zijn. Vanochtend zag ik zelf een koolmeesje zo tegen ons huis aan bij het kozijn. Op steen, ik wist niet dat ze zich zo ook vast konden houden. Ik was niet snel genoeg anders had ik foto willen maken. Enne het gaat nu wel weer, vanochtend had ik er flink de balen van in. Nu beetje berust. Ik hoop dat het ruisje gewoon weg is en weg blijft
Haha, Rem naar vk! Dan had ze ons wel ff wat mogen vertellen! Ben ook benieuwd hoe het bij cb was, of Nikki nu wel goed eet/mindr spuugt en dat soort dingen. Nikita, wat doet ze het toch onwijs geweldig he! Prachtig meisje! Fem, wat doe jij het als mama toch onwijs geweldig he! je praat met zoveel liefde over haar en kunt zo leuk over Nikita schrijven, genot om te lezen! Ik denk dat jullie te horen krijgen bij ka dat nikita het fantastisch doet! Echt niks te merken van vroeggeboorte! Kanjertje! (wel idd benieuwd of ruisje nog te horen zal zijn) En idd denk toen minder lijntjes en jongere bus, wel heel jammer dat we je niet helemaal optimaal hebben kunnen steunen maar gelukkig maken we dat nu allemaal goed door elkaar goed te steunen. Ik weet nog wel dat ik het toen ook heel spannend vond, eigenlijk waren wij tegelijkertijd uitgerekend.( ik 16e april jij 12e toch?) Ik was toen ook al groot gedeelte ziekgemeld met aankomende/beginnende zw.vergiftiging, kwam toen heel dichtbij wat er kon gebeuren. Ik weet nog wel heel goed dat Nikita bv van andere moeder had gehad, grrrr!! En als ik er nu aan denk, denk ik dat verschil ook was dat jij zelf verslag kwam doen en dus logisch er soms even niet was omdat het zo druk was rondom Nikita. Bij Elke nu zijn er anderen die ook update kunnen geven. Knuffel nog voor toen en voor nu. Alles herbeleven lijkt me ook erg pittig. (al is het voor ons (en ook voor elke) "fijn" dat jij ons uit kunt leggen hoe of wat er gebeurt met Nadine) Kling, snap banenjacht even op laag pitje maar nu vuurtje weer hoger zetten. Ik ben benieuwd waar je terecht gaat komen! Oh en muur waar canvas moet komen te hangen is al bepaald, nu nog eens zien te worden over de hoogte. Bow, fijn dat medicijnen beginnen te werken. Baalgevoel al een beetje gezakt? Zo ga nog even verder met huisvrouwen!
Ennuh vk wilde niet voelen, omdat voorwerk niks zegt over wanneer de bevalling plaatsvindt. Dat mijn lichaam bezig was weet ze wel zeker want anders heb je geen pijn. Het kan volgens haar inderdaad voorkomen dat weeen gewoon weer verdwijnen :x Buik was weer groter geworden *zucht*. Ze schat (ja tis maar een schatting) het kindje rond de 3700. Ik geloof het niet. Mijn kleine lijfje kan niet zo'n groot kind baren ghehehe
@tisch, spacen?? wasda? Enne dat zei vk bij mij ook, kan nog overgaaan, maar ging lekker niet over dus heb goeie hoop voor jou, hou vol meis!!
spacen= high on meds or drugs hahahaha met je Remmie naar vk! Ja maar ik voel niks meer behalve moe, misselijk, ik kan niet te lang zitten want dan krijg ik pijn enz. Ik moet van haar meer drinken en eten. Wat eten? Jaaahaaa kijk dat is dan wel mooi meegenomen gnagnagnagna
Oww zo spacen hahaha, ja ben zwaar aan de meds nu he, geef daar gewoon de schuld aan. wauwww mooi buikkie Tisch!!!
Jeps meds helpen, gelukkig Ben wel beetje misselijk geloof ik daarvan. Jippie mijn mannetjes zijn weer thuis
jeej mannetjes weer thuis! snel knuffelen! enne, doe je rustig an? echt!!! misselijk boe? knuffel voor jou!
Jeuj mannetjes lekker thuis. Ga maar flink knuffelen en doe rustig aan hoor. Probeer je niet te schuldig te voelen he! Kling me nadine wacht op je.....
Meiden ik lees wel mee hoor Voel me gewoon niet lekker in me vel, had dat vorige week al gezegt toen ik ongi was. Deze maand een jaar geleden na de herstel operatie en wat heb ik alleen maar gehad...... ELLENDE... Maargoed ik heb vertrouwen er in dat het dit jaar wel gaat lukken, HOE DAN OOK!!! tisch mooi buikkie hoor Laat maar komen knuffels meiden!
Hi gabbel. Meid knuff voor jou hoor! Geen wonder dat je nu even niet lekker in je vel zit. Het duurt al zo lang! En ik maar klagen dat kindje niet uit buik wil komen . Ik moet me schamen!!! Gelukkig kun je het nog een beetje posi inzien. 2010 is ingegaan. Een nieuw jaar vol niieuwe kansen!!! Thnks voor buik complimentjes. Ik ben er ook wel trots op. Ik huppelde laatst rond in broekje en tischman zat op de bank. Zegt ie: sooooooooooooooooww komt dat ooit weer goed? :x:x:x:x LUL!
pffff ik wordt wanhopig van mijn zoon wat opruimen betreft zijn zus van 1 ruimt beter op dan hij heb al vanalles geprobeert maar niets helpt en dan wetende dat hij op school de beste in opruimen is
wow Tisch echt een mooie buik, en die gekke man van je, pfffff, toch wel mooi weerwoord gegeven hoop ik @ Bow, fijn dat pijn iets gezakt is en je toch even hebt kunnen liggen @ Klingeltje, logisch dat je even niet hebt gesolliet enzo, op momnet is je leven gewoon even erg druk. @ Fem, ik maar denken lijntjes, wat voor lijntjes, ja blijf blond *knuf*