nou, toen laatst met die fijne vent die een aanslag wilde plegen in dat vliegtuig, die had ' een poeder ' bij zich. verstopt, dat wel. maar ik heb (pauw en witteman dacht ik?????) zo'n vliegmeneer (baksteen????) horen praten over het verbod van ' poeder achtige dingen in de handbagage ' oftewel, ik denk dat je de urn zoals small ook al zei echt moet ' aangeven ' voor evt onderzoek. en dat is stom want daar zit je NIET op te wachten! maar misschien had je dit ook allang allemaal verzonnen&geregeld, in dat geval skoezie voor bemoeiiiii!! bijzondere bagage
@ Bowen: Ben je ook nog misselijk? Zoja, dan kan je misschien beter even bellen met de huisarts of apotheek omdat je dan misschien beter wel een maagbeschermer erbij kan gebruiken. Mijn kies is weer gerepareerd, maar nu met een ander vulmiddel in de hoop dat dit blijft zitten. Mocht hij nu toch weer afbreken, dan wil de tandarts mij toch doorsturen naar de kaakchirurg. Het vervelende is alleen dat kaakchirurgen (vrijwel) nooit kiezen vullen, dus de meeste zijn dat verleert. Maar het is wel mogelijk om onder narcose de kies te vullen en te voorzien van extra bescherming. De kies eruit halen is de laatste optie en wil hij gelukkig toch zien te voorkomen
Gieg, hoop dat kies goed blijft gaan! En succes met toets vandaag! Kling, ja...als je wat wil smokkelen moet je gewoon een crematorium beginnen geloof ik. Gesealed, briefje erbij dat het echt wel goed is en gaan met die banaan. Voordeel is dat we daan heen vliegen, en niet de andere kant op. Terugkomst vanuit antillen is véél strenger gecontroleerd.
Dankjewel! Ik ga zo weer heel hard leren Vanmiddag kan ik schaatsen halen voor de jongste en dan zijn we alle drie voorzien van schaatsen die passen. Hopen dat morgen de ijsbaan weer open gaat
@ Fem, ja liever voor de zekerheid alles mee, wat papieren en aangeven betreft. (hmmm, misschien heb ik gewoon teveel border patrol gekeken) Oja, controle terug is veeeeeel strenger. Weet dat wij terug kwamen uit Sint Maarten, met tussen stop Curacau, 3 x gehele scan. 1 x net uit vliegtuig, 1x de normale en dan 1x na ophalen bagage, met bagager en al. Maar als je dat weet van te voren, kan je der rekening mee houden. ok, ik ga nu echt weer wat werk doen
ja zal idd andersom nog veel erger zijn! ik dacht bij poeder trouwens niet aan poeder om te snuiven, maar wegens die ontplofpoeder zegmaar. but, als je het zo goed hebt gesealed en met verklaring zal t zeker goedkommmmm want gedonder om urn wil je echt ni! @gieg: hoop dat kies nu goed blijft zitten! en idd, kaakchirurgen kunnen niet vullen, die trekken alleen maar toetssucces! @douche: ja kom dran.
so ben terug van school: zoontje gebracht en dochtertje ingeschreven ze mag vanaf 8 november naar school waarom nu al ingeschreven?: broertjes en zusjes van kids die daar al naar school gaan krijgen voorrang terug van apotheek: progesteron was op, heb nu de pilletjes om te slikken van die andere kreeg ik enorme jeuk down under en het is niet de bedoeling dat ik in het openbaar ga staan krabben ook handiger want nu hoef ik daar niet meer voor te blijven liggen markt: groentjes en kip zijn weer gehaald enkel onze vaste groentenkar is met verlof, hoop dat hij vrijdag en anders toch volgende week terug is die is namelijk beter van kwaliteit en veel beter koop gieg succes met toets vandaag hopelijk kan je vanaf morgen weer gaan schaatsen kling ik weet nog niet wat ik ga doen na die 12 dagen test (cb of digi) versus bloedtest misschien blijf ik nemen tot de 14de, is misschien wel beter omdat nod dan dichterbij is dan de 12de dat moest ik maar beter doen
Mogguh meisjes, Bow; wat een ellende meis.....maar niet schuldig voelen tov werk hoor! Het is al rot genoeg dat je zo'n pijn hebt en zo te lezen hebben ze er op je werk alle begrip voor! Rustig aan liefbow!! Tisch; wauw....wat een mooie belly!! Als het beebje wat erin zit net zo mooi is krijg je een beauty!! Fem; jij weet als geen ander waar Elke en Elkeman mee te maken hebben/krijgen. Het is voor ons goed om te lezen en voor jou goed om op te typen....misschien nog beetje verwerking?! Ik realiseer me nu eigenlijk pas echt wat jullie allemaal hebben moeten doorstaan.... Ik vind het zo super dat die kleine dappere meid van jullie het zo goed doet.....lekkere kleine wijsneus! Het kan niet anders dan dat de ka erg tevreden over haar is.....en het ruisje is natuurlijk gewoon weg!!! Gabbel; dikke knuf meid....dit jaar MOET gewoon jouw jaar worden!! Alle nnz-meisjes zwanger of zelfs al moeder in 2010 zeg ik!!!! Zuurtje; opruimen doen ze hier geen van allen graag...en als ze het al doen gaat het niet echt netjes (wat ze inmiddels wel zouden moeten kunnen). Zelfs manlief is niet echt van het opruimen, hij kan dan ook nooit wat weggooien, dus de berg troep hier in huis wordt steeds groter. Ik ben nogal een opgeruimd (in de letterlijke zin van het woord) persoon, dus ik erger me er wel eens aan . Small; mooie wagen....gaaf kleurtje! Enne .... Lonneke al twee tandjes...wauw!! Fijn dat je je weer wat beter voelt! Kling: niet vallen!! Gieg; fijn dat kiesje weer is gerepareerd, hopelijk blijft het goed zitten. Succes met toets vandaag!! Miranke; echo....spannend! Er is sowieso een vruchtzakje te zien met 6,5 week, maar ik denk haast nog geen kloppend hartje. Ik ga eens even wat kersttroep en slingers en balonnen weghalen....even een frisse wind door mijn huis halen....heerlijk!! Even kijken of ik een foto mee kan sturen......van ons huis in de sneeuw
smal ja afvallen gaat goed morgenavond even naar weight watchers om nieuwe boekje enzo te halen dan kost het me in ieder geval minder dan wanneer ik het online zou gaan bestellen + ik heb niet alle boekjes nodig en ook geen bakvellen meer want die heb ik nog van de vorige waarom nu nieuw boekje dan halen? omdat ze vanaf nu ook rekening houden met eiwitten en suikers en niet alleen met kcal en vetten ook houd men rekening met voeding die langer verzadigbaar is en welke niet de puntentelling verloopt nu anders deze manier lijkt me beter dan de vorige ik heb ook nog een aantal kortingsbonnen maar die kan ik alleen inruilen als ik naar de cursus ga (en dat hoeft voor mij maar echt eenmalig, vind het anders maar duur
O ja...Kling vroeg naar schoonfamiliemok. Is nog aanwezig...de ene keer meer dan de andere keer. Is nu even naar de achtergrond want schoonpa ligt in het ziekenhuis. Familie heeft nu andere dingen aan het hoofd dan op elkaar letten en elkaar het leven zuur maken. Hij moest voor onderzoek vorige week, maar ze constateerden een longontsteking en nog wat ontstekingen hier en daar. Dat ging mbv antibiotica snel beter, dus gisteren alsnog onderzoek (darmen) gehad en dat zit waarschijnlijk niet goed. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken....het ergste wat een mens kan overkomen is hem al overkomen. Door een hersenbloeding bijna 3,5 jaar geleden kan hij helemaal niets meer....alleen ja knikken, nee schudden en 1 hand een heel klein beetje omhoog bewegen. Verder kan hij niets, niet praten, niet eten. Ik vraag me af hoe ver je moet gaan....ze willen nu nog meer onderzoeken gaan doen....arme man!
ach jee pippa Dat klinkt heel erg kut...die arme man kan dan zeker ook niet zelf aangeven of hij dit eigenlijk wel of niet wil? Wat sneu eigenlijk
Hmm, ze heeft weer wat nieuws Ze ging al op handen en voeten staan (in de omgekeerde V houding dus) en nu heeft ze door dat als ze hééél snel wil kruipen, ze beter op handen en voeten kan lopen. Dus in de V-houding en dan rennen Ziet er niet uit!