bekiekmenie hahaha.. ja inderdaad! Ik schaam me nou al dood. Nou ja, al jaren Maar nooit eerder heb ik voor de voltallige schoonfam me halfnaakt hoeven vertonen *pakt nog een stukkie oude kaas*
Milk, als jij nou eens aan je huiswerk gaat! Zuurtje, gorgelen(schrijf je dat zo?) met zoutwater, en klazien uut zalk zou zeggen, knoop vanacht voor je gaat slapen een gedragen sok om je keel.
En daarmeee MELDPLICHT!!! sorry kon niet eerder. Ik was heen en terug naar zussie gereden en daarna bekaf! Maarrrr mijn nichtje Chayen is geboren vandaag. Soooo klein en schattig *smelt*
@jeeeej remmie=back!! hoe is t schatje? hoe was nikkicheck gister? @fem: wat vreetkick jij zoal? @zuurtje: ik denk dat als die middelen niet werken t gewoon uitzieken is? in t kader van dat t heerst? @bow: hoe ingesneeuwd is t daar nu helemaal? exclusief humorburen? @milk: geen vibes? nou ja seg! ik snap niet helemaal de connectie tussen nee en onze vorige meels. het is toch gewoon fijn dat wij nu (ouwere bus, lijntje, blabla) beter beseffen hoe het toen voor jou was? en dat jij nu waardevolle info (helaas...) voor elke hebt? dat is fijn. so. gaat niet om aandacht moeten krijgen. gaat om met terugwerkende kracht begrijpen. so. @date: whiiihooo! N&N aan de borrel @bekiekmenie: briljant!!! @fem: hoe warm is t daar eigenlijk? en willen we dat weten? @buik: au.
Tisch,whahaha piessssssssss, Ik dacht dat je al lag te puffen. Hoe is ie?? Enne ik vind ook MP is smorgens!!! Wij hele dag al ongerust!
Tisch, gefeli met nichtje!!! Ahhhh lief he, jij straks zelf mooie meid op je buik!!!! Klingel, het is hier sneeuwvrij in de straat dus kunt met gerust hart K parkeren net als vorige keer, alleen niet zo dicht tegen de muur zodat je niet weer via de passagierskant hoeft uit te stappen ******** Je kan nl ook gewoon je auto even draaien ************* Waarom jij au buik?
@ kling: hier is alles oke hoor!! Rem heeft 2 weken vakantie gehad, dus lekker zorg gedeeld! heerlijk!! Nikki was ook oke! 8 kilo en 72,3 cm! Jeuj!!! Hoe is het met jou??? @ fem: geloof ook niet dat jij je ergens voor hoeft te schamen....
PIESSSSSSSSS bow! echt! dat je dat hier openlijk neerset! sloerie! ik krijg je morgen wel! anyway, ik kaggel met 30 km per uur hoor, klingman loopt zich al helemaal zorgen te maken wegens bevroren binnenwegen? TSK wij vrouwen hebben voor hetere vuren gestaan!