Tisch! Feli! (meldplicht is inderdaad 's ochtends...maar OOk 's avonds ) Bow: met spijkerbroek aan valt het niet zo heel erg op, maar met een bekiekmenie ...pfoe... Kling: niet zozeer connectie tussen de mails en "nee", meer connectie tussen mails en onderwerp Wat ik zoal vreet? Restje tonijnsalade, restje groentensoep, stuk kaas, droge krackers, nog een stuk kaas, wortel, chocolaatje, koekje, yoghurtje, ijs met hagelslag, wortel, droge rijst, rozijntjes, stuk kaas, dropjes, pepermuntjes. (dit zijn mijn 'tussendoortjes van vandaag, laten we het verder niet over gister hebben!) Maar niks 'doet' 't voor me.... ik heb zin in een wopper denk ik.
Ja ben benieuwd wanneer ik mag puffen. Maar ik wacht er niet meer op, des te sneller gaat de tijd! en wat lees ik over parkeerkwaliteiten van kling? WHAHAHAHAHAHA *schaam schaam* @Fem: leg die spuit met slagroom terug! Waarom jij vreetbuit? Stress? @puf: ja! Maar dan anders WHOEHOEHOEHAHAAAAA!
Oe! Lekker! Whopper! Ik wil ooooooooook..... of nee wacht...da's teveel vlees... ben niet zo van het vlees de laatste dagen. Ik ga vooor eeeeeeeennnnnn.............. Shit! Kweenie....
Tisch, anders kies je even uit de tussendoortjesmenukaart (galgje) van Fem?? Keuze genoeg Enne ik zag toch best wel verantwoorde dingetjes er tussen Fem
de wortels? haha...ja, omdat ik me schuldig voel en dan 'maar wat gezonds pak'. Oh, en een extra glas water drink ook
Female: jaloers!!! Tisch: gefeli met nichtje, nu jij! Klingel: ehm, is inderdaad wel erg krap ja, maar ik redde het nog net door de bestuurdersdeur Lesopzet nr 1: klaar! Verdere huiswerk: morgenmiddag Vibes: niet over nagedacht, hoe vind je die? wel testje morgen en als sneeuwwit dan weer spuiten bestellen.
.... hallo...hooooo! Kent iemand me nog hier? Allereerst de allerbeste wensen voor 2010! Dat het maar een vrolijk, kleurrijk, gezellig en goed jaar mag worden. Met veel baby's, baby's in wording, eerste verjaardagen van dreumesen en een leuke meeting met alleen maar zwangeren... Ik lees later weer eens meer over jullie. Heb 3 pag's gelezen en kom er nog niet lekker in... Tisch: spannend hè, bij jou? Vast veel succes meissie! Liefs en tot meer tijd..... Juud
PIES is 230 jaar eerder al ontstaan hoor! enne, WILLEN JULLIE MIJ NIET ALLEMAAL UITLAGGEN SEGGGG! stelletje slettebakjes!!! die muur stond er opeens! geintje van de buren! *** dit X zet ik m midden in je voortuin, bow!! **** @fem: cin/wen/elke gebruiken ************ om te communiceren dat we keihard lachen. is er ook beetje hier in geslopen denk ik. gesloopt. @tisch: TASCH! @buik: kramp @kramp: is kramp, verder niets @niets: in mijn glas @glas: wijn @wijn: halen!