@Kling: is dat waar ik in beland ben? Jullie nemen zeker al langer deel? Ik ben nog niet helemaal bekend met de leerstof, maar zal snel mijn huiswerk inhalen... Enne, parkeren is gewoon best moeilijk hoor.... Ik zal niet lachen...
pas op voor de vogeletjes in de boom!! Anders rij je weer een dier dood********** Oke oke nu hou ik op.
VUILE SLETTTTTT! *steekt bowkado in de brand* @cursus miepen: ja goedenavond. zijn we er allemaal? ach, we hebben een nieuw member, dag mevrouw juud! welkom in ons klasje. de cursus miepen is begonnen! nou ja, eigenlijk ergens in de zomer van 2008!
hoi kwebbels, @zuurtje ik hoop voor je dat je rare dromen een teken is dat je zwanger bent. @bowen balen dat je nog steeds erge pijn heb. super knuf voor joe. @nadine super dat je weer een stapje dichterbij huis bent. @milk ik duim voor je komende dagen.. @gabbel succes met de follikel meting. @tischa proficiat met de geboorte van je nichtje Chayen @remmar proficiat met dat je meisie alweer 8 maandjes oud is. fijn dat alles oke is met nikki. @me gisteravond en vanmorge een beetje onrustig lichaam gehad dit met de mogelijk symptomen van misschien wel preggy of fopkl8jes..... nu weer even nergens last van. Ik hoop dat als ik ongi wordt dat het eerder is dan me nod datum. Dit omdat het totaal niet uitkomt omdat ik volgende week een drukke week heb. @ de rest knuf.
haha..., wat een gezelligheid hier!! en recordaantal lezers (?) @ fem: moeilijk he, geluiden beschrijven @ bow: vertel eens wat meer! @ juud: haai!!!
got 10 meelezers, hebben die wel entree betaald? @bow: vogeletjes, zeker een typsich overijssels fauna-soortje? soort van ontdooiende kluut?
Zet ff hapjes neer voor na de cursus miepen. *borrelnootjes,chocoladenootjes, pinda's, chips (verschillende soorten), toastjes met brie en kruidenkaas, worteltjes en komknommertjes.* Schenkt glazen bij *wijntje hier, wijntje daar en een frisje voor Tisch*
Milk, morgen testen! Hoop ook op wondertje bij jou! Laat trouwens dat tje dan maar weg, zwanger zijn is wonder
@kling als je nou raampje open draait en luistert, en als je fuut fuut hoort, remmen!!!! dan ben je op de kluut! Idd wat een meelezers, ik dacht dat cursus vol zat
ppver: waarom NOD, veel liever zwanger toch, dat komt vast wel goed uit *smikkel smikkel* oeps, alle chips al op.... *mwiep* (miep met volle mond)