Kling, wat heb je vorige keer allemaal gedaan bij bow?? Ben heel benieuwd wat we morgenavond te horen krijgen wat er allemaal is gebeurt!
ik dacht ook dat de cursus vol zat! werkelijk waar wat een meelezers. 10! *gaat rond met petje* ik bedoel het moet eigenlijk wel wat kosten deze reallife zeep toch? @bow: fluut? ik neem mijn verrekijker mee en ik schiet elke vogel sooo carbid! @ppv: borreltje? hier, een lekkere wodka! @roadrunner: niet als je een KA tegen komt in raalte!
he milk!! zit jij beetje al chips op de eten!!!!!! schaam je!!! nouja., heb net zelf al zak leeg gegeten....
klopt zwanger zijn komt beter uit maar na zoveel rondes houdt altijd de mogelijkheid open voor het andere..
wat wij gedaan hebben? dat heb ik allemaal verdrongen. ik weet wel dat alle buren hun huis in zijn gevlucht!
Rem, Nikki dus goed gegroeid, lang zeg! Mijn kleine meisje is zo'n 3-4 cm kleiner, hihi! Hoe gaat het nu met spugen?
Bowman kijkt elke keer heel raar als ik heel hard moet lachen tegen laptopje whahaha @kling, jij durft helemaal niet elk vogeltje te carbietten!!
meeeeeer chips! en nog geen bloedband toch op 9DPO? doe maar jillzzzzzzje dan *begrijpt eindelijk die fuut een beetje*
@klingel uhhhh borreltje op.. ik klets wel even mee zonder dat ik iets op heb.. ik houdt het nu bij een bitterlemon.. even rekening houden met wel of niet preggy volgende week...
ja, lange dame! hihi... krijg je met lange paps en mams ja joh?? jouw meisje kleiner?? hihi..... zijn jullie ook niet zo lang dan?? Met spugen gaat aardig!! sinds bezoek aan alternatief therapeut gaat t stuk beter! wonder boven wonder... En heb me er verder bij neergelegd! Ze heeft eigenlijk bijna geen hele voedingen meer uitgespuugd!! dus wat wil een mens nog meer.. en teruggeven blijft ze doen, maarja, daar is niets aan te doen..... Hoe is het met jouw meisje??
Zat even op MMM en mis meteen wéééééér 3 pagina's van die cursus.... Nou ja, neem nog even handje pinda's mee en ga weer naar bed lieve dames. Morgen roept de plicht weer en zit nog teveel in kerstvakantieritme.... Tot gauw! MIEP MIEP Zoef!
Rem, papa is wel lang 1,98 maar ik ben 1.70. Lijkt nu erop dat ze richting mijn lengte gaat. Fijn dat spugen minder is, in ieder geval geen hele maaltijd meer. Met mijn kleine schatje alles goed, is zo druk bezig met rondtijgeren door het huis. Heerlijk! Ze tijgert bijna sneller dan dat ik loop