@bow: degene met de meeste overeenkomende letters in haar naam als MIEPJE denk ik? @rem: lange slaapkoningin! vind ik gaaf! en wat goed van voedingen nu zeg @alle beebs: ik heb de illusie dat ik ze ooit live zie als ze ouder zijn en dan kan zeuren van ' ooooo ik wist het nog toen jullie ei gezocht werd ' irritant zal dat zijn voor ze! @vogel: kwek! @ppv: bitterlemon met wodka is DE ideale mix!
*kijkt achterom* ziet bow achter zich staan! sij was t! die daar met die hernia! @milk: PIES! bloedband&jilz! hier bloedband&wijn
miep deze miep miept er vanonder ze gaat miepen in miepbed zet eerst nog wat hapjes en champagne neer ook een aantal mickeymouse champagneflessen voor de zwangeren en de ikweetbijnaofikzwangerbenofniet slaap lekker iedereen miep miep zoef
Oh, door uitloop van de cursus gaat het me helaas niet lukken om te blijven notuleren, mijn ogen vallen namelijk steeds dicht en ik ben mijn stokjes helaas vergeten! Iemand die voor mij wil notuleren? En anders hoor ik het de volgende cursusavond wel als we een korte terugblik doen
@rem: je hebt gelijk. sorry dat ik de zwakkeren uit de samenleving aanwijs! maar ik ga ook heen in vrede. ik moet even klingman van bank trekken (NEE NIET OP DIE MANIER) en naar BET! smak en bedankt voor t piesen, meisjes!
Mensen, mijn koelkast, vriezer en keukenkasten zijn leeg Ik ga slapen! Trusten! Veel plezier morgen piesmeisjes!