Awwhh fuutje... Als ik me lyso liep en ik kwam een fuutje tegen riep ik altijd "haaaai Fúúút fúúúttt!!" En nou...nou heb kling ze uitgemoord!
Rijdt een Kluut lekkerder dan een Fuut? Owja, ik drink ook eens wat hoor. Kom op FF, staat er dit: Can I drink alcohol while trying to conceive? Read More...
@milk dat van alcohol en zwanger worden kan ik wel begrijpen. maar op zp kwam ik een topic tegen dat cola ook niet goed voor je is als je zwanger wilt worden.. wat dat betreft is het waars net zo als meer dingen alles met mate.
klopt, cola en koffie enzo zijn niet zo goed. maar heb het ook al tijd geprobeerd met minder van dat alles (en drink eigenlijk nooit alcohol) en toen was het ook niet raak. Ik pas me wel aan zodra echt blijkt dat ik zwanger ben, geen probleem. Overigens heeft mijn beste vriendinnetje haar eerste kindje verwekt op mijn verjaarsfeestje (nou ja, tijdens de overnachting na het feestje dan) terwijl ze gigantisch dronken was
goedemorgen miepjes vanacht slecht geslapen door de keelpijn heb deze morgen maar een pijnstiller genomen want het is anders echt niet te doen
ja! goedemorgen! daar zijn herman&ik weer! so! jemig! ik roep nog 1x miepen seg! een alcoholisch drinkgelag is t geworden! @milk: ik zou bijna zeggen goeso, maar das ook overdreven. uiteraard is teveel alco net als teveel ander slecht niet goed (goh) maar de tijden dat ik na ei ook geen druppel meer dronk of niet meer aan de filet americain/kaasjes zat is soooo 2008.. @bowen: heb je toen je je rug en been te ruste ging leggen de rest ook meegenomen? @fem: koelkast leeg ja? snaaigraai succesvol? hehehe! @tisch: meldTASplicht! @milk: hoe voelt lijf zich? test? dit dat? @hier: achterlijke temp. normaal na ei echt boven 36.8/9, nu 36.6/7. ik zou bijna denken dat ik geen (goed) ei heb gehad mok @sneeuw: ijsbaan hier! niet normaal! bow, ik hoop echt dat ik levend aankom zonder alle fauna mee te nemen (onder kawieltjes) heheh! @kluut: de kluut is leuk jaa! wat een gekke kromme snavel! @donker: word maar licht! gaap..
sneeuwwit, helaas. maar ook nog niet ongi/steken, dus blijf hopen. zit alleen te denken of ik inderdaad wel alvast hormonsters moet bestellen (kan zonder recept, recept krijg ik dan bij echo), want wat als ik toch zw ben, dan heb ik ook geen recept om ze op te halen... maar als ik morgen of vrijdag ongi wordt, moet ik in het weekend al spuiten. of dan gewoon de oude spuit gebruiken? (geopend op 23-11). advies graag! dan ga ik nu naar cursus, tot vanmiddag/vanavond!
dag lieve schatjes, was even leuk alle gemiep hier terug te lezen. weer een druk dagje werk, weet niet of ik vandaag veel tijd voor jullie heb (sorry) *smak*
Wat fijn dat Nadine gewoon naar het UMCL kan! Een stapje dichter bij huis, letterlijk en figuurlijk Het is natuurlijk wel erg spannend allemaal en nieuw, waar ze weer aan moeten wennen met z'n allen, maar Nadine doet het zo goed dat ook dat wel goed moet komen! @ Tisch: Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje @ Milk: Bedoel je met oude spuit, een al geopend ampul in een prikpen? Als dat zo is en je hebt het bewaard in de koelkast, dan kan je die gewoon gebruiken. Wel even kijken dan of je genoeg hebt voor het weekend enzo. @ De rest: Jeetje wat hebben jullie veel gekletst gisteravond Toen ik thuis kwam na de toets was ik erg moe en ben ik in slaap gevallen De toets heb ik denk ik wel goed gemaakt en ik krijg als het goed is vanavond laat of morgenavond mijn cijfer. Vanmiddag moet ik dus met de jongste naar het ziekenhuis en daarna kunnen we weer gaan schaatsen
Dikke busknuf voor alle busmiepjes!!! 't Is hier megadruk op werk en heb gisteravond alleen maar aan bankhangen gedaan. Cinman was al bang dat ik depri was door niet zwanger omdat ik de laptop zelfs niet aan heb gezet. Maar had 'gewoon' overal pijn en was bekaf. Nu even lekker teruggelezen, ik vond dat ik dat wel verdiend had @klingel: rij voorzichtig! @Bow: klinkt of rug weer ietsje beter is? Of dat in ieder geval pijnstillers helpen, dat is al iets! Niet misselijk? @Milk: sneeuwwitje. Moet jij ook bloedprikken of doen ze daar niet aan? (Volgens mij al eerder gevraagd maar weet het niet meer) @Gieg: Kies klinkt auw!!! Beterschap daarmee! En is de schaatsbaan open vandaag? Zo ja, veel plezier! @Fem: Vakantiepakstress? Ik heb lekker geen medelijden @Remmie: Wat wordt ze al groot!!! (Nikki dus hè ) @Smallie: Alle kerstprut al opgeruimd? @Tisch: Dat kan niet hè! Meldplicht moet voor 10 uur 's morgens voldaan zijn. Anders sms je maar iemand dat je nog niet aan het puffen bent. @Nadineverhuis: *duim duim duim duim* En nu maar hopen dat ze daar minder lang ligt dan op IC! (Wat komt er na HC? LC? Of THUIS? @kling: lage temp komt gewoon door KOU! Ik had juist rare hoge temp deze ronde, al voor de prog. Dus denk wel dat buitentemp ook invloed heeft. Hoest met Herman trouwens? @ppver: Jij maakt het ook spannend weer deze keer? Maar NOD is pas over week? Klachtjes zeggen nog niets dan denk ik? En ik ben vast weer iemand vergeten, sorry daarvoor. Moest uit blote hoofdje. Hier spot vandaag, JEUJ! (Eigenlijk kwam ik alleen dat even melden, maar ja... raakte verstrikt in miep-cursus en kwam niet meer weg... *stopt 25 cent in de pot*)
Kling...misschien is jouw lijf gewoon nog helemaal van slag en aan het bijkomen? Ik heb er geen andere verklaring voor.... Vandaag denk ik héél hard aan Nadine en haar verhuizing. Retespannend hoor, zo'n rit met zón kleintje! Ik weet nog heel goed dat ik, na aankomst bij het andere ziekenhuis, de chauffeur bedankte voor het veilig overbrengen van mijn kindje. Hij verzuchtte daar zelf ook erg blij om te zijn. Het is voor hun ook wel heel spannend geloof ik
Ha cinmeis Spot ja?...mok Moe en bankhangen hoort er helemaal bij en moet ook gewoon kunnen toch! Na de Ic komt HC en dan MC (medium Care). Bij ons was dat eigenlijk buiten de schuifdeuren van de HC, op de gang. Daar hadden ze aparte kamertjes waar 2 kindjes mochten liggen. Het zijn verder allemaal dezelfde zusters, alleen de kindjes liggen dus meer alleen en worden minder in de gaten gehouden. Gewoon met babyfoon. Daarna is het naar HUIS Nikita heeft geloof ik 5 weken HC gedaan en ongeveer 1 week MC (en tien dagen IC). Gieg: ik ben benieuwd naar je cijfer Zal wel weer een dikke 8 zijn Succes met dochter in ziekenhuis! Waar gaan jullie eigenlijk voor vandaag?