Leo hier verloopt de school iets anders dan bij jullie hier mogen de kindjes vanaf 2,5j naar school 2.5- 3j: Peuterklasje 3- 4 j : 1e kleuterklas 4- 5 j: 2e kleuterklas 5- 6 j: 3e kleuterklas daarna begint het leren lezen en schrijven in de leerjaren dus 1e, 2e ,3e ,4e ,5e ,6e leerjaren (6-12j) 1e, 2e ,3e ,4e ,5e ,6e middelbaar ( 12-18j)
Leuk zuurtje! Moet je kindje dan naar school of mag hij/zij naar school. Wij kunnen vanaf 2 1/2 jaar kiezen voor peuterspeelzaal, vanaf 4 naar basisschool
het is zo dat ze hier geen schoolplicht hebben maar vanaf 6 t e m 12j leerplicht je kan dus kiezen of je je kind thuis les laat volgen of dat het naar school gaat het mag dus maar het moet niet
straks even naar de weight watchers cursus ben benieuwd wat dat voor iets is ik wil sowieso het nieuwe boekje halen
Ja, vanaf idd vanaf 6 kindje leerplichtig. Nee, zat ik net te denken dat ik hoop dat we vandaag update krijgen van Nadine hoe de reis is gegaan. Ga je je dan ook laten wegen? Je wilde toch eigenlijk geen cursus meer doen?
ik ga naar ginder om boekje en calculator te halen misschien dat ik deze eerste keer eens kijk hoe het er aan toe gaat boekje en calculator heb ik bodig om van thuis uit verder te kunnen ze houden nu met veel meer dingen rekeing en vindt dat eigenlijk wel goed als ik het op een cursus ga halen zal me dat ongeveer een 100€ minder kosten dan wanneer ik alles bestel via internet
en laten wegen doe ik niet denk ik zal straks wel laten weten hoe het geweest is ik ga me nu klaar maken tot later
Hey meiden ik kom even verslag geven! Heb weer 2 eitjes alleen 1tje van 13,8 en 1tje van 11,4 dus nog even afwachten of die ene echt doorkomt! Heb ook een discussie gevoerd met die gekke arts, ik had nu een andere hij was ook de gene die me 1,5 jaar geleden voor 1 jaar gewoon aan de clomid wou laten slikken zonder controle of iets ,met hem had ik dus flinke ruzie toen de tijd(weet niet of sommige meiden het nog weten, was toen in de nod topic) Maar het ging nu over me eisrong samen met pregnyl want vorig ronde sprong hij pas na 48 uur! Ik voel me ei nu al bijna 2 jaar altijd en altijd klopte het met bloedtesten en echo's en ook met tempen want de dag erna gaat temp meteen omhoog maar volgens de geleerde dokter kon dat absoluut niet :S zo staat dat niet in de boeken en je ei springt op ze laats na 42 uur en daarna is nog nooooooooooiiiiiiittttt eerder gebeurd!!!! Wat een achterelijke zeg, ik ben niet gek ik ken me lichaam nu onderrand wel.. Maargoed vrijdag de 2de echo eet smakelijk meiden!
wat is de wereld moooooooiiiiiiiii! hehe, handjes weer ontdooid! zo gaaf, een flinke laag sneeuw, 1 glippertje met de fiets, maar niet gevallen. en zonder vertraging thuis. ik heb echt zitten genieten onderweg en de blikken die je af en toe ziet, allemaal mensen met een big smile, word hier happy van! ben wel benieuwd of de wedstrijd vanavond nu wel doorgaat... smallie: lekker gewerkt? sneeuwwitje: was wel verwacht hoor en misschien wat vroeg (9 of 10DPO). maar begin ook weer drukte in onderbuik te merken, dus vrees met grote vrezen... thanks voor alle knufjes! giegel: is voorgevulde pen, maar moet hem officieel na een maand wegdoen. maar heb netjes elke dag nieuw naaldje erop gedaan, dus durf het nog wel 1 of 2 daagjes aan. dan bestel ik dus zodra ik ongi ben. benieuwd naar je cijfer! en hoe was het bij ziekenhuis met water? klingel: thanks voor sms, inderdaad, denk dat ik hem ook gewoon nog ga gebruiken. zit nog iets van 300IE in, heb maar 75 per dag nodig. cin: nee, geen bloed. wat blijft jouw ongi lang weg zeg! tisch: plaatje, pies! bowen: fijn dat je toch zo snel terecht kan! hopelijk kan ze iets voor je betekenen! leo: fijn he, zo vroeg thuis. lekker genoten van de sneeuw daarna? zuurtje: veel plezier bij WW! gabbel: haha, bekvechten met arts, lekker ding ben je toch WOEI, WAT IS HET MOOI MET AL DIE SNEEUW!
joehoe!!! meisjes ik moet jullie wat vertellen. ik zit er erg mee. ik denk dat ik verliefd ben op een andere man, ik ben helemaal in de war....
@ Milk: Ik heb er speciaal naar gevraagd een tijdje terug en als je de prikpen met ampul in de koelkast bewaard, kon je er gewoon nog mee spuiten In het ziekenhuis ging het goed, ze moet nieuwe schoenen zoals ik al had verwacht.
gieg, is niet eens ampul, pen krijg je gewoon al voorgevuld mee. maar geloof het allemaal wel hoor, maak me weer veel te druk om dit soort 'plannen' (wat als die dag ongi,at als niet ongi etc etc, stom dnekertje dat ik ben). gelukkig geen gek nieuws dus, gewoon nieuwe schoenen. en nog geschaatst?