proest!!! inderdaad, ik ben verliefd! ik snap dat het leeftijdsverschil een beetje groot is, maar wat een schatje is die niels!! @bow: ik vond t echt heel bijzonder, je weet wel wat ik bedoel: het tranen copieer- lach copieer- tranen copieer. jullie hebben een heel heel bijzonder wijs mannetje. let maar op. hij snapt t leven (emoties) nu al lijkt het. HUIL! vertel later meer, nu lekker eten. smak!
Ja we hebben ook nog geschaatst, maar niet zo lang omdat het hier weer flink sneeuwde. Binnen de kortste keren zag ik eruit als sneeuwpop Ik hoopte vanavond nog even te kunnen schaatsen, maar Giegman is nog niet thuis en we moeten nog eten. Als het nog even duurt, ga ik alvast met de meiden eten. Gaan we morgen wel weer schaatsen
lekker hoor, hier is het water nog open helaas. vanavond kerstspul opruimen, het is driekoningen tenslotte (en nu heb ik tijd!) klingel: ben benieuwd naar je verhaal, maar niels is inderdaad een superlief ventje!
@lau: sinaasappelsapsmak trug! doe je rustig an? red je t allemaal? @gieg: goesoooo van examen! *trots* en schaatsplezier hebben jullie zeg- LEUK! @cin: hoest meis. ongi feit? god ik vind dat de tijd zo vliegt. weet nog dat we smsten over wat nu dag1 was vorige ronde. boeh... @tisch: PIES! enne, die vaca klinkt GOED! ook omdat ze open staan voor verse afgestudeerde chickies! @milk: artsen moeten dat spul geopend na 1 maand weggooien, maar patienten mogen t best nog wel effe gebruiken denk ik. maar eerst nog beetje duimen toch? @duimen: hier echt raar. megalage temp. alsof ik ongi word. zou ik niet relaxt vinden nu al, houdt in dat LF/iets in de war is na overstimu. @bank en haard en journaal: jeej!
@Kling: Helaas, Niels is al BESET! @mok & grom: Heel lief hoor, maar waarom jullie allemaal mokken en grommen over mijn spot is me een raadsel. Dat ik niet zwanger ben wist ik al dus ongi kan me niet snel genoeg komen! @Milk: Ja, ik vind ook dat het lang duurt, maar ik heb ook al verhalen gelezen van mensen die pas na een week na het stoppen met de Utro ongi worden. En bij anderen komt het er dwars doorheen. Bij mij kom het nu echt op gang, ik gok morgen dag 1. Heeeeeeeeeeel fijn: weer in het weekend bloedprikken... @Lau: beterschapsknuf! En die griepbacillen mag je houden! @kling: Nog iets gehoord van Elke? @kerstspullen: Hier moet ook nog het laatste deel maar heb geen zin
welja! leven we mee wegens altijd mok bij ongi, ist niet goed! ondanks nega bloedprik, wegens jij geen kramp meer toen, nog een molecuulletje hoop toch? @niels: TSK! wij hadden een magisch moment! vraag maar aan bow! @bow: ik heb mn sjaal expres laten hangen hoor. kom ik volgende week ' als jij denkt dat je weer gaat werken ' op en dan jat ik meteen niels mee @elke: had ik dat niet net geschreven hier? ze zijn veilig verhuisd, elke kapot, maar als alles weer rustig verder goed blijft gaan nu dan stijgt de rust en het comfort voor hen allemaal! @wie is de mol: GIL begint morgen! schrijf mij maar af elke donderdagavond&vrijdagochtend wijntje! NKNNK
Kling en Bow, klinkt als een hele liefdevolle en mooie ontmoeting met Niels! Milk, gelukkig je prikpen probleem opgelost, ik weet er niks van dus kan je niet helpen. Kan me wel voorstellen dat je daar dan al aan denkt hoor, zou ik ook doen. Oh en ik heb vanmiddag lekker in stoeltje achter raam gezeten, beetje kijken naar sneeuw, lezen en toch wat dingen voor werk gedaan. Tja.... Gieg, nieuwe schoenen uitzoeken dus! Heb je daar wel beetje keuze in? Oh en wat leuk dat jullie zo lekker kunnen schaatsen! Hier ook nog veel open water. Cin, hoe gaat het nu met je en met pijntjes? Ik hoop voor je dat spot snel doorzet naar ongi maar toch krijg je nog een hele dikke pletknuffel van me! Ik vind het het klote allemaal! Lautje, he gets nu ook weer ziek! Ik blijf beetje afstand van bacillenknuffel maar geef je wel een lief handkusje!
*grijnst dat pletknuffel een normaal woord is in de bus* @jd: ohjee, een ZH bevalling dus ws? je wou graag thuis bevallen dacht ik he? mok dus? @nrg: soms zie ik je voorbij zoefen hier onderin beeld. maar je reageert nooit op indringende vragen. ik vind dat wel jammer, met name voor .. jezelf @leo: hoest met u dan? @ist vandaag 3koningen? gut dan was ik maandag te vroeg aan t pieken @... klaar!
Kling, gaat goed met mij! Al is keelpijn nog steeds niet weg, maar komt vanzelf goed Ik vind het heerlijk om weer aan de slag te zijn, lekker met die kids maar laatste dagen ook wat meer managementtaken en dat vind ik helemaal heerlijk! Ik kan ook niet wachten tot wie is de mol weer begint, zo leuk! Maar vanavond eerst weer Hell's kitchen kijken, ook leuk! (begreep laatst van Tisch dat het herhalingen zijn maar voor mij helemaal nieuw )
Oh wat super fijn dat Elke, Nadine en Elkeman goed over zijn gekomen! Wil jij (Kling) nieuwe adres op mmm zetten of pb-en als je dat hebt of moeten kaartje/cadeautje naar Elke thuis?
zo meiden ben terug was eigenlijk best wel leuk op die cursus, heb me dus ook maar direct ingeschreven en door de kortingsbonnen heb ik 21 uitgespaart kan ik weer iets anders mee doen morgen aan de ha geven bv ik ga dus de cursus volgen als mannetje vrij is, de andere weken doe ik gewoon thuis verder wat supergoed dat nadine goed verhuisd is
Nadine goed aangekomen in het ziekenhuis....gelukkig ! Elke gesloopt?! Van alle emoties zeker? Het is ook niet niks....dat gezeul met die kleine meid. Kling en Bow; klinkt heel gezellig...jullie onderonsje!!! Kling verliefd op Niels....liefffff! Lautje; beterschap meis!! Milk: sneeuw ....waar??? Hier (nog) niet.... Cin; wij vinden het gewoon leuk om jou te knuffelen... Jd; waarschijnlijk ziekenhuisbevalling....jammer, maar wel beter voor jou en beeb! Hopelijk helpt het dieet zover dat de waarde niet hoger wordt. Ik ga even lekker badderen.....heb vanmiddag drop (echt maar een paar dropjes) gegeten en nu pijn in mijn maag . Misschien helpt een warm bad... Kussss
Wat goed dat alles goes is gegaan met Nadine! Super! Ik duik nu bedje in, ben gesloopt. Trusten meisjes
Zeg Lau wil je ons allemaal ziek hebben of zo?? Maar dikke knuffel vol pitamientjes teruggg Gieg weet jij je cijfer al? Kling, Lief!! Nadine, goed zo meisje, goed aangekomen!! Doe je hier net zo goed je best als in Groningen?? Charlotte* blijf je op je grote kleine zus passen? Pippa, hoe is het met buikje?? Natjes, wat is er te pruttelen?? Miranke, heb je nog last van zw. klachtjes??