Ach na elke teleurstelling gaat het leven gewoon weer verder... Tenminste... Voor je gevoel staat het leven even stil.
ik seg nog so, de cursus miepen gaat niet door. dit omdat er te weinig kaartjes zijn verkocht, of beter gezegd, betaald. de cursus omgaan met teleurstellingen gaat niet door omdat het anders geen teleurstelling zou zijn. de cursus ' lak aan mijn LF ' gaat wel door, echter pas om 23:00 van start. (alcoholpakketten zelf meenemen) de cursus ' pak je tas of desnoods je doos indien je binnen een week gaat bevallen ' is al 2 weken geleden begonnen. de cursus ' spuitpoep&straalkots, wat zijn de voordelen op lange termijn? ' start op een altijd onverwacht moment. en ten slotte de cursus ' piesen voor gevorderden zonder schaamte en tenalady ' is doorlopend geopend indien u in bezit bent van het exclusieve busbabe2008-abbonnement. einde mededeling. DING DONGGGGGGGGG
@klingel ook jij met je nieuwsbericht.. waarschijnlijk komt dat doordat fan bent van herman.. ik zie het al voor me dat herman dat bericht heel serieus aan het melden is.
@ Leonie: Er zijn wel een paar leveranciers die leuke schoenen hebben en de leverancier waar Giegdochter meestal de schoenen van heeft, heeft net een nieuwe collectie (oude collectie was er al 3 á 4 jaar). Er is dus op zich wel keus, maar de collecties die ze hebben veranderen niet zo vaak. @ Bowen: Ja ik heb mijn cijfer een uur geleden gekregen 9,7 @ Cin: Gewoon de sneeuwpopbanner houden hoor, ik vind hem veel te leuk en ook de sneeuw vind ik leuk!
Wihoe professor gieg, dat is weer SUPER!! *mok* om cursus die niet door gaat, teleurgesteld omdat de normale lettertjes de laatste tijd al moeilijk leesbaar zijn, laat staan de kleine. EN omdat ik mijn thee koud heb laten worden. Nou.. zie daar maar eens overheen te komen....
tjonge, gaat de cursus niet door, gaan ze weer miepen. zucht... *proost* op de 10- van gieg! dr gieg!
mooi milla! Ja gieg, maar dat soort dingen mag je toch wel ff duidelijk neerzetten! Kling, vind lief wat jij her en der schrijft over ontmoeting met niels SMAK op joe! Ik ga de was ophangen en dan bedje in. Morgen weer ziekenhuis en nogmeer ge-ren.