"female: tuurlijk is dat niet gek! Iedereen in zijn eigen tempo hoor! En bij julliespeelt misschien ook de hectische start mee!
Tygo is gisteren hele dag bij kdv geweest..ging perfect zeiden ze.. maar hij is wel gesloopt! Van half 8 tot 8 geslapen vannacht.. even wakker, 9 uur erin, net fles erin en kwartier later sliep ie weer! En mama maar internetten ipv huis poetsen...FOEI! Ga dus echt ff wat doen, was opvouwen enzow..
Nou goed, die start tel ik ff niet mee....denk maar aan de zwangerschap die lim heeft gehad, dat was ook geen "ride in the park!"
Niks foei! even 'hands-free-time' is ook belangrijk hoor Heerlijk dattie nou zo lekker bijslaapt. Al zijn nieuwe indrukken verwerken Goh...nu al zo druk in dat kleine leventje
oh uuhm *zwaai* mama weer uit de deur gezet.. viel mee... was oke.. niet super . maar ook niet slecht.. ze was wel leuk met Eva ...en daar ging het om
Wonderlijk eigenlijk he..weet nog dat lim zei voor mij echt geen volgende zw-schap meer. Kotsgroen etc etc, mandarijntjes dieet.. EN moet je nu zien Enneuh lims heb je dat kraakbed nog steeds offeuh? *************************************************** Zal trouwens wel dubbel gevoel zijn voor de nnz-eren. Hun nog bezig voor nr 1, en iemand anders al voor nr 2 terwijl ze tegelijk begonnen voor eerste.. How bizar! *************************************************** @pix: hoe is het met jou? En afbouwen van bv? En slaapt eva nog steeds zo slecht?
Ik geloof er wel degelijk in. Beide keren was dat het geval. En die befaamde ooronsteking waar ik je laatst over vertelde. Beide keren begon het week voor NOD terwijl ik normaal echt nooooit oorontsteking heb gehad.
ik geloof er voor mij niet in. aangezien ik altijd al absurd droom en je ziet zovaak langs komen dat mensen raar dromen (bv cin vorige week, tisch vorige week) en dan is t niets. volgens mij valt het met name op als het raak is. dat je het dan achteraf als teken ziet.. misschien ben ik toch wat nuchter (WIE IK? ja ik snap t ook niet ) daarin (geworden) (ja, dat is t denk ik) omdat ik bv het medische/lichamelijke verband tussen een innestelende beeb en een oor niet zie wetenschappelijke doos misschien? so, rennen op mijn hakjes! smakjes!
"kling: ik als eerste met 2e beeb? Kan nog he! hehe. Nee eerst die doos-reparatie... Zonder dat geen sex..haha
limman heeft me omgepraat .. NOT Ik zit er nog steeds met dubbel gevoel in hoor.. ja, brusje voor dochterlief graag.. 9 maanden ziek.. nee dank je.. maar ja, 3 keren ervoor ook, dus kans zeer klein dat ik er nu dansend doorheen kom. ik snap het gevoel ook van de mensen die nog steeds verwoede pogingen ondernemen om 1 kindje te krijgen.. en dan heb ik het over alweer ... maar ik heb mijn leeftijd niet mee, dus ik kan ook niet zeggen joh, ik kijk over paar jaar wel weer... als ik er nog voor wil gaan.. moet het nu gebeuren. nu nog tig kilo boven oude gewicht.. word dus nog meer.. bleeeh.. maar ja, nu of niet... dus moet ik kiezen wat ik wil doen.. nu dus... en wordt het niet... dan is het ook goed..
natjes. vind t trouwens wel tof wat je zegt over het dubbele van/voor de nnnzers. ik kan alleen voor mezelf praten, maar tis inderdaad wel even slikken. maar dat geeft niets, thats life . en ik vind het mooi dat we daar openlijk over kunnen praten. das nou de kracht van de bus: VROEMMMMMMMM!
@lim: ga ervoor. maar beloof me 1 ding: BLIJF NU IN DE BUS! *zet lim achterin achter een gordel* en nu rennen, echt!
Hier in een (^&^%*(*&()humer!!! :x Gisteren vreselijk overstuur geweest door schoonmama. Ik heb de mazzel dat deze doos naast ons woont en het hoogst noodzakelijk vindt om zich altijd met ons leven en ons huishouden te bemoeien. Gisteren kreeg ik heel verhaal over me heen dat het hier te smerig voor woorden is, ik zou iedereen wegjagen en mensen willen niet meer op bezoek komen door al die kattenharen. Was gewoon supervies volgens haar. Ja, inderdaad, we hebben 6 katten en twee honden in huis lopen. En ja, dan kan je niet voorkomen dat er haren liggen. Maar vies???? Nee, dat kan ik niet zeggen. Ja, de hondenkussens zitten vol met haar, maar de rest. Ik was gewoon compleet overstuur (geef de schuld maar aan de hormonen). Mannetje in tranen gebeld op zijn werk. Hij is 's avonds naar zijn moeder gegaan en heeft haar flink de waarheid verteld. Is zelfs zo uit de hand gelopen dat hij haar bij de keel (ik bedoel eigenlijk trui) heeft gegrepen. Hij stond te koken van woede. Dat eeuwige gebemoei!! Zo vermoeiend!! :x Iemand tips om met bemoeizuchtige schoonmoeder om te gaan??????
hi natjes hoe is het met tygo. Ik heb niks terug gelezen hoe is het met jou? het afbouwen doe ik langzaam..omdat mijn moeder er was zijn we door gegaan zoals normaal.. maar ik wil van de 3.00 voeding af nu.. dat word dus een hele moeilijke want die wil ik helemaal eraf gooien.. het slapen is nog steeds but
Ben ik ook weer even. Tisch gaat het allemaal nog een beetje met je hoogzwangere buik??? Ik duim voor je dat de bevalling snel mag beginnen! Miranke wat vervelend zo'n schoonmoeder zeg! Geef haar schoonmaakartikelen kado met de boodschap erbij dat ze gerust mag komen poetsen bij jullie, dat je daar meer aan hebt dan aan haar bemoeizucht. Denk dat je vriend gisteren ook wel heel erg duidelijk is geweest tegen haar. Ik zou denk ik als mijn schoonmoeder zo zou doen tegen haar zeggen dat ze alleen maar welkom is als ze normaal kan doen en als ze zich wil blijven bemoeien met jullie dat ze dan beter thuis kan blijven. lim ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk is om over een volgende zwangerschap hier te beginnen maar aan de andere kant dat is jou wens en iets wat voor jou belangrijk is dus ik vind het wel fijn dat je dat ook hier bespreekt. Wij hebben zelf ook nog de wens dat er hier nog eentje bij mag komen en ook ik heb niet eeuwig de tijd door mijn leeftijd. Maar ik weet als geen ander dat het niet vanzelfsprekend is om een kindje te krijgen, ik heb dan wel het geluk dat ik snel zwanger raak maar wij zijn helaas ons eerste kindje verloren aan het eind van de zwangerschap dus de hele zwangerschap is voor mij ook geen pretje, lichamelijk niet maar zeker geestelijk niet. Zo zie je maar ieder huisje heeft zijn eigen kruisje maar wel erg fijn dat hier in de bus alles bespreekbaar is!! Afgelopen maandag zijn we voor controle naar het oogziekenhuis in Rotterdam geweest en de arts was heel erg tevreden over het resultaat van de oogoperatie van 2 maanden geleden. Ga nu weer vliegen want ze wordt wakker en is het dus tijd voor haar flesje!! Pix beterschap!!