En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

"miranke: aiiiii lastige schoonmama..ik geen tips hier ook zo'n bemoeizuchtig persoon die niet begrijpt dat wij een eigen leven hebben. Misschien heeft lau nog bruikbare tips voor je? En niks van aantrekken hoor. Met beesten in huis heb je nou eenmaal haar in je huis liggen. Wil je dit niet? Dan mag je elk uur stofzuigen. maw niet haalbaar en dikke onzin. (vind ik)

@pix: hier alles goed, maandag weer begonnen met werken, op di+do vrij. Wel lekker om na dagje flink te buffelen lekker lui tekunnen doen! Tygo ook weer helemaal beter en onwijs moe na hele dag kdv gisteren. Maar wel lekker dat ie al vanaf half10 non stop in bed ligt..hehe
    En nachtvoeding eruit.. al geprobeerd om in laatste avondfles rijstebloem te doen? Ligt zwaarder op der maagje waardoor ze wat langer gevuld gevoel heeft.

2. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @Pix; fijn dat het goed ging met je moeder en wel heel fijn dat ze zo leuk met Eva is :)

@Lim: ik vind het stoer van je Lim.....

@Nikita; jij vlotte meid!! Volgens mij heeft je moeder een keer gezegd dat ze niets voor je weghaalt (toch?). Ga jij haar nu toch van gedachten laten veranderen??

@Fem & Pix; heerlijk toch...als je nog geen babykriebels hebt! Heerlijk genieten van jullie lekkere wijffies en misschien komt het later nog. Qua leeftijd hebben jullie nog even de tijd...

@Natjes; Tygo wat slaap aan het inhalen?! Lekker hoor..heb jij even je handen vrij en staks weer een heerlijk, wakker en vrolijk mannetje!

@Tisch; worden de laatste loodjes zwaarder meis? Dikke knuf!

@Pix; beterschap!!

@dromen; ik droom ook altijd zo maf.....en veel...ik word soms moe wakker van het dromen :p:D.....

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh jij dus weer aan het werk.. zal wel even wennen zijn..
    ja laatste fles doe we rijstebloem in en het heeft helemaal geen inpakt.. ze komt nog steeds melden.

4. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Mirank; schoonmoeder klinkt niet echt gezellig :x. Helaas geen tips voor je. Afstand houden is haast niet te doen als ze naast je woont. Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zo met een ander omgaan. Zelfs al zou het wel vies zijn bij jou in huis....zij hoeft er niet te wonen. Ze had je ook subtiel kunnen vragen of ze een keer voor je kan stofzuigen of zo :p, daar heb je zelf nog profijt van ook :D.

5. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: en ze wil geen flesje om 3 uur ' snachts? Kan pixman die niet doen dan? Zolang ze die fles nog wil/nodig heeft..tja

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @lim: weer op de nod lijst, spannend!!

En voor mij ook wel dubbel ja.. maar niet zo moeilijk als vrienden die alweer voor een tweede gaan terwijl ier nog niks. Zometeen bij een van die vrienden op kraambezoek. Die hebben gisteren de 2de gekregen. Zijn tegelijk begonnen voor de eerste.. Maar gelukkig redelijk goed dagje dus denk dat ik wel van beebje kan genieten!

@fem: als ik ooit 1 beeb mag krijgen blijft het daar ook bij voor mij. Nooit een gevoel van ik wel er meer dan 1 gehad. Maar goed ook, achteraf, haha!

@kling: hoe is je gevoel op het moment voor de uitreiking? is alweer jan, dus komt weer steeds dichterbij..!

@tisch: niet in de mood? geeft niks, knuf!

De rest ook knuf!!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    PURPLE BUS ON DEMAND

Bekijk bijlage 41844

Mama's

female81: Nikita ° 09.02.2009
    leonie: dochter °31.03.2009
    juud: Femke ° 24.04.2009
    Remmar: Nikki °05.05.2009
    Pixie: Eva Olivia °23.05.2009
    Debs: Emily Aimee °09.06.2009
    lautje1979: Finn ° 11.06.2009
    Limmeke: dochter °11.06.2009
    Nrg50: Milan ° 22.06.2009
    Spirit: Marissa °10.07.2009
    smallville: Lonneke °13.07.2009
    pippa: Britt °13.07.2009
    Alice: Ralph Julian °31.07.2009
    Naiobi: Quinn °10.09.2009
    Bowen: Niels °03.10.2009
    Natjes: Tygo °12.10.2009
    Elke: Nadine °14.11.2009

11 meisjes 6 jongens

Preggers

10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀
    07-05-2010 Yadi
    06-09-2010 Miranke

1 meisje 0 jongens 2 onbekend

NOD

07 januari: MilkHd (beeb 1, ronde 26)
    11 januari: Klingel (** beeb 1, ronde 24)
    11 januari: ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    15 januari: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 14)
    18 januari : Milla (beeb 1)
    30 januari: Giegel
    04 februari: Cin1979 (beeb 1)
    04 februari: Limmeke
    ??: Survivor (beeb 1, ronde 6)
    ??: Gabbel (beeb 1)

9 waarvan 6 MMM

Afspraken

07 januari: Niels CB
    07 januari: Nikita naar ziekenhuis voor vaccinaties en controle
    11 januari: Milla uitslag screening
    13 januari: Milla fertiliteitsarts
    14 januari: Laura traumatoloog
    14 januari: natjes gyn
    20 januari: Cin LIFE Leuven
    20 januari: Finn CB en Laura controle baarmoederhals
    26 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf?

8. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    go lim spannend !!!!!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, heeft ze hem ook echt nodig of is het gewoon gewenning

@ Milky, was super druk gister op werk, collega heeft gister bonus gekregen, omdat ze tijdnes zwverlof van mij het alleen heeft moeten doen. Nu is het hartstikke druk en chef snapt het niet, hiervoor kon collega het alleen af en nu niet eens met zijn 2en.
    Ze vergeet dat er veel is blijven liggen en er andere nieuwe taken bij zijn gekomen, en dat we niet eens toekomen aan sommige dingen die we gewoon vooruit blijven schuiven.
    AL met al heb ik raar gevoel aan over gehouden.
    Daarna 2 uur over gedaan om this te komen, normaal 15 min,pffff

Hier nog zo druk ook in huis, geen tijd om gigareactie te geven, wij zo goed als bijgelezen

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @small and natjes.. we denken gewenning.
    pixman geeft al fles van 11.00 die word vaak om 1.00 gegeven.. dus komt al laat naar bed.. om hem dan ook nog te verwachten de volgende fles te geven.. tja..

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ach jeej..schoonloeders! Miranke, ik heb géén tips...nou ja, één dan: hou de eer aan jezelf...

Nikita: opzich is de kinderarts helemaal te-gek-gaaf-wauw-tevreden over haar. Ze is héél snel met dingen. Ze vroeg;
    "kruipt ze al een beetje?"
    -"ehh ja, al ruim 2 maanden"
    ".......oh...zo....oke" *grote ogen*

Alleen dat hartruisje, dat is er nog. Ze geeft het nog tot de volgende afspraak (over 3 maanden). Als het er dan nog is, dan gaan we door naar de cardioloog.

hmm :( mok

en nog een *hmmmm mok* voor het feit dat ik een speciale draagdoek voor de tropen heb aangeschaft, en ik nu de verkeerde op de mat heb gekregen.

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

waarom wordt de fles van 2300 om 0100 gegeven eigenlijk?

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo allemaal,

jippie mijn adapter is geleverd en ik ben dus weer online... jippie...

@ Leonie: ik hoop het ook. Ik ben hard aan het werk dat het gaat lukken. Wat doe je ook al weer voor werk. En was het een leuk boekje?
    @ Zuurtje: aparte regeling voor school.
    @ Milk: een sneeuwwitje en toch over de datum... humz hoe gaat het?
    @ Klingel: verliefd op Niels... Ik schrok al! whahaha
    @ Lautje: Knuf vol vitamine voor jou...
    @ Klingel: ik wist nog niet wat ik wilde, maar ik hoef nu tenminste niet meer te kiezen...:D geluk bij een ongeluk;)
    @ Pippa: lekker gebadderd? en al weer wat lekkerder na het dropincident? Over suiker: ik hoop het ook, maar we zien het wel.
    @ Nadine: goed overgekomen?! Mooi weer een pak van mijn hart. Ik kan het niet eerder lezen en het is weer goed om te horen.
    @ Gieg: wat een geweldig cijfer meid gefeliciteerd...
    @ Klingel: wat was jij wakker vanmorgen zeg...
    @ Pippa: blij dat je al weer wat beterder bent..., geen dropjes meer!:p
    @ Limsel: onderweg naar nummer twee... gil... dat is onwijs grappig
    @ geen zin in tweede: tsja dat is voor iedereen denk ik verschillend. Wij willen graag - als het mogelijk is - ons eigen klavertje vier. ach tijd zal het leren of het echt zo gaat of neit!
    @ Miranke: owh meid... wat een verschrikking.. of het nu hormonen zijn of niet: dat kun je niet zeggen!!!:x
    @ Pixie: knuf

Hubs gaat zo helpen met de boodschappen. Naast suiker gaat ook de rug opspelen. Ondanks dat ... ik zit eindelijk op mijn roze wolk... geloof ik...

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh wat fijn dat kinderarts tevreden is met ontwikkeling van nikita.. is ook een kanjertje!!

wel naar dat het ruisje er nog is.. maar nu weer 3 maanden wachten.. hmmm.. inderdaad mok.

en wat balen dat je de verkeerde doek hebt ontvangen. welke had je gekocht? en welk ontving je? wnaner ga jullie weg?

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    omdat als we haar om 23.00 daarvoor wakker maken dan komt ze toch weer na 3 uur.. en dan weer na 3 uur.. dus we laten haar komen wanneer ze zelf komt.

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @yadi wat fijn dat je de roze wolk hebt gevonden :D

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja he... maar dat kan ook komen omdat ik vandaag heb gehoord dat alles (slaapkamer en babykamer) een planning heeft gekregen... Mijn vader wil alles klaar hebben voor 1 februari... want dan gaan zij verhuizen..

owh shoot... het is al weer kwart voor 4... moet hubs ophalen...

Ik ben morgen weer van de partij

18. natjes

natjes Niet meer actief

@pix; vervelend hoor dat ze geen flesje wil laten vallen! en vooral vermoeiend om er ' s nachts toch uit te moeten. Wat zegt het cb?

@female: he balen zeg! Die verkeerde doek binnen... en toch nog hartruisje.. Nu maar afwachten of dat over 3 maanden nog is!

@tygo: tussen 8 en nu in totaal 2 uur wakker geweest..slaapt nu weer!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    cb afspraak a.s. woensdag.. zal het wel bespreken met ze.

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

en als jullie 'm om 1 uur geven, dan is dat omdat ze zelf wakker is geworden?

Weet je wat ik een tijdje heb gedaan met nikita (ongeveer 2 weken lang), ik ben haar natuurlijke ritme op gaan schrijven. Turven eigenlijk. Ik had een lijst met 24 vakjes (per uur dus) en ik zette schuine streepjes op de tijden dat ze sliep (ook de halfuurtjes) en ik krasde het helemaal dicht als ik eten gaf (op verzoek toen nog). Zo ben ik er achtergekomen dat zij uit zichzelf eigenlijk best wel een ritme had. Terwijl het leek alsof er totaal geen ritme inzat. Maar als je het zo terug kan zien, over een tijdsbestek van 2 weken, dan herken je best wel een patroon.
    De voeding ben ik toen aan gaan passen. Ze viel meestal rond 2300 uur in slaap bijvoorbeeld. En dus ben ik de laatste voeding rond 10 uur gaan doen, en haar daarna in bed gelegd (wakker). Zo sliep ze dan toch vanzelf in rond 2300 uur, in d'r eigen bedje. En zo ook met de middagvoeding en slaap.
    Misschien een leuk idee? Het maakte voor mij een hoop duidelijk iig.

Doek; calin blue (op aanraden van Lim). Ik had een amazing amber besteld, maar er is een groene binnengekomen.

Deel Deze Pagina