@female: wat ga je doen? Terug sturen of deze houden? Die amazing amber is inderdaad mooie kleur zeg!
Fem, wat balen van ruisje, hopelijk groeit ze er alsnog over heen. Maak je je zorgen?? Neem je trouwens ors mee op vakantie? Las toevallig vandaag dat het raadzaam is dit mee te nemen naar warme vakantiebestemmingen?? Kweet ook niet hoor, moest er ineens aan denken. Wat??? Lim weer op de NOD lijst?? Dat had ik serieus waar nooooit verwacht. Staat me nog goed bij nl, hoe iemand riep, dit nooit weer Verder ben ik het even kwijt, moet even snel, zo eten klaarzetten en Niels ophalen, ben benieuwd hoe eerste dag KDV was. Fysio was op zich goed. Hij vond dat ik nog knap lenig was voor iemand met hernia. Maarrrrr er zijn dus verschillende gradaties hernia. En ik heb het dus waarschijnlijk niet heel erg erg. Tussenwervel is bij mij niet kapot of helemaal door wat dus eigenlijk pas echt een hernia is. Heb alleen een uitstulping gehad die de zenuwen beknelde, beknelling is waarschijnlijk ook wel weg. Misschien door meds misschien vanzelf maar dove voet/been kan nog heel lang blijven, zenuwen herstellen nu eenmaal heel langzaam. Volgende week weer therapie en hij vond het niet verstandig om volgende week hele dagen te gaan werken dus begin ik eerst maar met halve. Zitten is nl nog steeds funest en als ik merk dat doofheid erger wordt of pijn erger wordt, meteen weer mee kappen. Smak voor iedereen!
wat een goed idee fem. ja we geven het dan wanneer ze wakker word...we noemen het de 23.00 fles maar in feite is die regelmatiger tussen 00.00 en 01.00 Ik weet trouwens wel dat Eva best een ritme heeft. Kan altijd toch een beetje inschatten wanneer ze zal willen drinken en slapen. we gaan in ieder geval meer aandacht aan de nachten de komende tijd besteden. Ik kan namelijk niet terug naar mijn werk tot ik mijn slaap weer krijg.ik haal het gewoonweg niet in op die manier
Zou je het willen proberen pix? Turven? En dan is de truc om haar eten te geven voordat zij zelf normaal gesproken gaat slapen, zodat ze langer gaat doorslapen.
Wat fijn dat je hernia niet zó erg is! Des te eerder ben je er weer vanaf. Fijn dat je al gezien bent door de fysio En inderdaad: even rustig aan doen nog hé! Maak ik me zorgen? hmm....nee, niet echte echte zorgen, maar leuk is anders. Het is nu voor de 2e keer bevestigd, dus het ruisje is wel een heel erg echt aanwezig iets. De mentaliteit van "het zal wel niks zijn" is nu eventjes afgezakt tot "als het maar niks is". Subtiel verschil ORS: check!
Ik ben bang dat als ik 'm terug ga sturen en op de nieuwe moet wachten - dat ie dan te laat aankomt. Ja, de amber is mooier...maar als het moet zou ik ook wel met die groene lopen. maar ja, voor dat geld wil ik gewoon degene die ik wil! Even reactie op email afwachten...kijken wat ze voorstelt.
nou dat doe we al het eten geven voor ze gaat slapen. hier drinkt ze tussen 19.30 en 20.00 en ligt al in bed tussen 20.00 en 20.30. daarom snap ik niet waarom ze niet gewoon langer slaapt.. zat laatst ook te denken om haar maar 2 papflessen te gaan geven. ze drinkt namelijk maar 140cc van... dat ze dan bijv de voeding van 19.30 en 23.00 een papfles krijgt. maar ja dat is misschien te veel dan weer...
van waar kwam die? hoelang had je erop gewacht? ik zou ook niet de groen accepteren. je moet krijgen wat je hebt besteld. het is veel geld voor iets dat je niet wou
@ Fem, toch nog ruisje, hoop mee dat het niets is en voel je je toch wel trots, ja al 2 mnd kruipen ben benieuwd of ze andere nog voor je vakantie kunnen leveren @ Pix, pffff, doet ze dan nooit en langere slaap? hoeveel krijgt ze nu op een dag? ben benieuwd wat cb zegt ik snap ook dat het je zo vermoeid dat werken ook nog even moet wachten. @ Bowen, gelukkig dat Fysio goed ging, en goed luisteren heh, 1/2 daagjs beginnen
lilababy...2 dagen op gewacht. Maar ja, met terugsturen en weekend ertussen en dan weer wachten op de ander...
@ fem, hartruisje klinkt eng...of valt dit wel mee? @ Lim, voor nog een beeb? Ik ook niet verwacht...weet nog hoe misselijk je was. @ Yadi, fijn roze wolk @ Kling, bah wat was jij vroeg zeg. Hier...hectische dag. Mijn meneer is van beroep timmerman en heeft zijn vinger tussen de zaag gehad. Nu een halve centimeter van vinger kwijt. Nu dus druk met al 'zijn' klussen. Hout halen voor de kachel, de paarden/geiten/kippen/duiven verzorgen. Maarrrrr...doe het met liefde en natuurlijk af en toe over zijn bolletje aaien en zeggen dat hij zóóóó zielig is.
Nou...en halve centimeter van je vinger, dan ben je ook wel écht zielig vinnik! Auwie! Ruisje, is pas eng als het blijvend is. Maar vaak groeien kindjes er overheen. Daar hopen we nu een beetje op
haai! zo, de lunch zit erop! tevens avondeten dan maar fantastisch... @fem: goesooo dat nikita zoveel punten scoort! wat is het toch een stoertje he. alleen, dat ruisje. KAN dat uit zichzelf weggaan/verminderen? en als cardio, dan wat en hoe? @fem: draagdoek, moeilijk. is de couleur te doen? weegt ie op tegen wachten en niet op tijd terug krijgen? footoo? @miranke: jeetje wat heftig van schoonloeder, niet alleen van haar belachelijke kritiek, ook van naar keel/trui grijpen. misschien nog eens een goed gesprek als iedereen weer bekoeld? laat het duidelijk zijn dat jij nu wel even wat anders aan je hoofd hebt dan elk uur! zuigen. zwanger blijven is je missie! so! @natjes: nieuwe avater is leuk maar ik helemaal in de war! @tisch: heb je een dip schat? ik snap. hold on, je bent er bijna. of beter gezegd, gordina! @uitreiking (weet niet meer wie vroeg) helemaal klaar voor. ik zie t helemaal zitten! het gaat goedkomen uit deze voorraad, let maar op! @kling: wat een fijn gevoel! @Kling: klopt! @pix: die turftip van female klinkt onwijs goed. voor een leek als ik @vroeg: ja je zou er bijna wat van gaan denken he? (zie week van begin oktober ) @bijna: not! @nod: bijna! @bijdehand: beter dan ver weg! @wie is de mol: jeej!!! SMAK
haai meiden ben deze middag bij ha geweest wegens al 2 weken aanhoudende keelpijn heb een flinke keelontsteking, moet nu 2 doosjes ab leegnemen 3 stuks per dag van 500mg dat wordt dus weer dutjes doen onder de middag verder alles wel bijgelezen daarstraks maar ben het weer kwijt knuf voor iedereen kling en anderen veel plezier met wie is de miepmol
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 41977 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 1 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 07 januari: MilkHd (beeb 1, ronde 26) 11 januari: Klingel (beeb 1, ronde 24) 11 januari: ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 15 januari: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 14) 18 januari : Milla (beeb 1) 30 januari: Giegel 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) ??: Gabbel (beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 11 januari: Milla uitslag screening 13 januari: Milla fertiliteitsarts 14 januari: Laura traumatoloog 14 januari: natjes gyn 20 januari: Cin LIFE Leuven 20 januari: Finn CB en Laura controle baarmoederhals 26 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf? 04 februari: Niels CB 15 april: Niels CB
jeej bow! hee krijg jij die twee ** weg bij mij? lukt mij ni! trouwens zuurtje, wat is het verschil tussen een engeltje en een vlindertje eigenlijk?