En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Cin: Dikke knuff!!
    Je mag jezelf best even zielig vinden hoor, als het maar snel weer beter met je gaat :)

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    natjes: gyn de14e? geloof dat ik maar weer eens op mmm moet gaan... lekker rustig, zo'n gesloopde Tygo ;)

female: hier wel een kriebel voor een tweede, en dat terwijl de eerste nog moet komen ;)

pixie: gelukkig dat het met mama 'gewoon' was!

dubbel gevoel: ehm nee, hier niet. begrijp het wel. en misschien dat de klap van de tweede van mijn broertje het nu voor mij bij anderen wat genuanceerder heeft gemaakt...

miranke: ehm, even goed praten met schoonloeder op een rustiger moment? als alles weer gezakt is?
    En arme mirankeman, is ie een halve centimeter korter...

spirit: fijn nieuws van de oogarts!

milla: hoe was kraambezoek? viel het mee? wat was je er al snel bij zeg, overigens. hier de laatste maand 3 jochies geboren, heb er nog geen gezien.

small: hm, bonus omdat ze het even alleen heeft gedaan, maar er nu extra veel ligt? beetje krom, maar kan me als baas wel weer voorstellen dat je je werknemers op die manier wel blijft motiveren voor dat soort situaties. Begrijp dat het voor jou even dubbel is!

female: haha, ka ook nog even verteld dat ze al de afwasser inruimt enzo ;) wel mok van hartruisje, maar we blijven hopen en duimen!

yadi: ben niet overdatum hoor, vandaag is NOD en zag zojuist wat rood bij het vegen...
    wel fijn dat je roze wolk is gearriveerd, inclusief adapter en behulpzame vent ;)

bowen: fijn dat je hernia niet heel ernstig lijkt, beetje als bij mij vermoed ik: uitstulpingen zitten er wel, maar knellen niet. Bij mij hielp bewegen heel goed, warme soepele spieren enzo. Zitten kon ik echt niet! En inderdaad, herstel nu nog van linkerbeen (laatste hernia was 2,5 jaar terug), is slapper dan rechts en schiet heel snel in de kramp. Maar ach, als dat het enige is wat je er van merkt!

klingel: bijna-sterretje was lekker dus ;)

zuurtje: toch keelpijn, dan maar aan de antibiotica... wie weet werkt het ook voor zw worden ;)

female: gaan we ineens gelijklopen met mijn cyclus ofzo? (of ik met die van jou, het is maar hoe je het ziet)

lautje: en, gaan er nog meer solli's de deur uit binnenkort?
    in ieder geval denk ik niet dat er zaterdag nog iets te testen valt, helaas.

ppver: hoe staan de zaken er bij jou voor? goede hoop?

klingel: sorry, milkman moest hem meteen mee. maarre, zag net iets roods voorbij komen, dus mijn hoop is weer iets gezakt en gaat weer langzaam richting de volgende IUI. Ik gok maandag de uitgangsecho en dan weer prikken.

Remmar: zwaaaai!

cin: dikke knuf op zere buikje en klachtjes! door de bolletjes heeft je slijmvlies natuurlijk lekker kunnen opbouwen, dus is er nu erg veel om ineens af te breken. Althans, zo voelde dat ook wel bij mij na de eerste keer bolletjes...

klingel: ik denk dat zelfs jij, ICSICHICK wel spontaan zwanger kan worden. En dat denk ik eigenlijk van alle meiden hier in de mmm, als je maar lang genoeg geduld hebt... (maar we heten niet allemaal debsje ;))

Leo: werk bevalt je goed zo te horen, heerlijk!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Kling, smak terug!

Milk, he 1&%^$%^&*() ongi waarschijnijk toch aangekomen. Ik weet van sneeuwwitje maar bleef toch duimen voor je!

4. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Kling, kan ff niet zien, krijg inlogscherm, moet je even bij kaartjes showen oktober en deze maand aanklikken.

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Kling, zie je kaartje niet :( Moet inloggen of zo.....

6. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Milk, respect!! JIj nog steeds herstellende? Had jij ook gevoelloos voetje/beentje? Hoe lang duurde dat voor dat dat terug kwam?
    En hoe merk je het nog dan? Kracht minder?
    Maar je hebt dus meerdere hernia's gehad??? jemig.
    Enne ongi in aantocht?? Boehoe :(

7. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @leo, lekker dagje weer gewerkt? Het gaat wel weer beter met je he, je klinkt in ieder geval weer helemaal goed en vrolijk.

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Mijn been was nog NET niet gevoelloos, oftewel, had continu krampende pijn, maar wel een gevoelloze kleine teen (erg lastig met dansen, ik viel om als ik op linkerbeen stond...). Gevoel was snel terug, maar ik 'sleep' nog een beetje met mijn linkerbeen. Weet niet of dit ooit weer helemaal goed komt, maar ach, heb ook x-pootjes, dus loop toch al gek ;)
    Ik heb een hernia op L5-S1 (2001) en op L4-L5 (2007). Van de eerste hernia heb ik niks overgehouden, maar op de MRI in 2007 was ie nog wel te zien. Ligt bij mij vooral aan houding denk ik: zodra ik door de pijnstillers weer 'normaal' kan zitten, zakt ook de hernia weg. En beide hernia's zijn op vakantie begonnen: ander bed, vliegtuig, lang in de auto zitten etc. Voor mij geen achtbanen meer enzo (wel neefjes gooien enzo hoor, ook al zijn ze 3,5 jaar ;))

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @milk: rood? GEEVEE! echt? KLOTE!
    hm, op naar iui2 dus, tevens iuilaatste.

@milk: ik denk t ook wel hoor, je ziet hier veel wonderen langskomen die geloven in (mm)meisjes.
    daarover gesproken, mounia gaat niet de goede kant op :(
    ik herken wat mij overkwam: vagere testen :(
    morgen gaat ze (met of zonder mijn pittbullerij) ergens een bloedprik aftroggelen... pfffff

@ff: volgens mij staat ie ur.

@natjes: gyn ja? ik ga mmm checken!

@thee: ja ga theetje doen.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Milk en Bow, ja weer werken bevalt me echt heel goed. Krijg er echt energie van (al voel ik me 's avonds heeel erg moe maar heb wel zin om de volgende dag weer te gaan werken)
    Ik heb me voorgenomen weer helemaal terug te komen voor de klas, zo snel als mogelijk. Niet meer afwachten wat iemand me aanraadt maar ik doe gewoon wat goed voelt.
    Helaas nog steeds wel keelpijn (en veel meer hoofdpijn) maar daar denk ik ff niet te veel aan, misschien dat even doorgaan me meer weerstand geeft. Dat zou heel fijn en goed zijn.

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    las het van mounia ja... maar nega urinetest geeft niet veel hoop, brrrr

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    He gets zou het toch niet goed gaan met Mounia? Ken haar niet maar vond het zo'n wonder! Ik steek kaarsje aan!

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    @milk: potverdorie ##&^% dat is niet de bedoeling meis.. *sip*

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    ik zag alleen wat rooiigs op wc-papiertje, nu niets meer en inlegkruisje is ook nog wit. zit ik hier zomaar stiekem weer hoop te hebben...

15. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ook ik wil niet gemeen zijn, maar ben het wel een beetje eens met het feit dat je zo star blijft vasthouden aan BV/FV op verzoek. Ik heb ook gezegd dat ik BV op verzoek gaf, maar dat ik na verloop er toch een schema in ben gaan brengen om Femke wat rust en ritme te geven (en mezelf ook). Dat heeft haar echt geholpen meer per keer te drinken.

Nog maar een voorbeeldschema (Femke is nu ruim 8 maanden)

7.30 uur: fles 180/6 hiervan maak ik met 3 eetlepels granenpap een lepeltjespap, de rest drinkt ze daarna nog.

9.00 uur: ca. 5 el fruit
    9.30 uur: bed

12.00 uur: fles 180/6, aansluitend boterham met boter in kleine stukjes

14.15 uur: de korstjes van de boterham als tussendoortje en wat diksap

14.30 uur: bed

17.00 uur: ca. 5 el groentehap, flesje 90/3 toe

19.15 uur: fles 180/8

19.45 uur: bed

Dit is wat een gemiddeld kind van deze leeftijd doet en wat Eva ook zou moeten kunnen eten. Bij Femke waren sommige dingen ook even wennen, maar je moet wel doorzetten.

Succes!

16. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Verder knuff aan iedereen en tot gauw!

17. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Fem; super dat de KA zo tevreden over Nikita is.....maar hoe kan het ook anders :D! Het hartruisje is nog wel even spannend...wanneer moet het weg zijn?

Bow; fijn dat de hernia meevalt.....nu niet meteen weer gaan hollen he?? Nog ff rustig an meis!!

Mill: leuke site....ik word er helemaal hebberig van!

Miranke; arm mannetje...halve cm van vinger...auwww!

Bow; wat lief van Bowman....

Cin; knuf op nare ongi!

Kling; toch beetje stille hoop?! Ik hoop gewoon met je mee hoor...de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Trusten meiden!

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ja milk nog hoop na rood gezien te hebben?

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    gek he, waren stipjes. net of ik een klein wondje had. maar toch, denk wel morgen ongi hoor! maar mijn hoop voor een wonder blijft bestaan tot het tegendeel bewezen is ;)

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hee stipjes. dat is toch vreemd. dan hou ik ook nadine voor jou!

:)
    slaaplekker allemaal!

Share This Page