Gezondheid-technisch: mwah... kan beter. Zit wel best goed in mijn vel, hoewel er hier heel veel spannende dingen gebeuren wat betreft werk man (misschien nieuwe baan, aan het onderhandelen) hypotheek en aannemers spreken voor verbouwing, mijn werk dat gaat stoppen, en dan volgende week nog 2x naar het ziekenhuis. Maar ik heb zo'n leuk mechanisme, als het veel is krijg ik een soort 0-stand. Kan ik iedereen aanraden, haha! Maar ondanks dat zal ik heel blij zijn als het maandag is, want dat vind ik echt heeeel spannend! En jij volop aan het werk, jij werkt toch niet altijd 4 dagen?
Maar ikke beken: op gebied van zaken als MSN, twitter, hyves, chats en forums ben ik digibeet. Ik ben goed in schrijven/posten, maar probeer me niets uit te leggen over hoe het werkt en zo, of zo...
Want? En hoe? Ik begrijp niet zo goed dat iemand onzichtbaar wil zijn, maar ondertussen hier zoveel persoonlijks neerzet. Misschien naief? Ikke niet begrijp...
Dat is voor als je wel mee wil lezen maar geen puf hebt te reageren. Dan hoef je je niet zo schuldig te voelen. Dat is tenminste waarom ik altijd mistery guest ben
@Milla: sorry, ikke niet weet, maar eh: maandag? What's up? Ben me aan het terugwerken na lange afwezigheid... NOD toch pa maandag over een week...?
ieder zijn/ haar specialiteiten waarom zomaar, was een beetje aan het kijken hoe of wat en toen was ik ineens onzichtbaar ze mogen me gerust zien hoor dat ik aanwezig ben
Schuldig............................................ Pfffff, jij toch niet Mill? Niemand niet trouwens!!!! We zijn toch de bus? We doen wat we willen en kunnen en oordelen niet, toch? Show yourself! We're beautiful!
milla hoef je je niet voor te schamen, denk dat iedereen dat wel eens heeft dat ie geen zin heeft om te reageren
Ben toch wel benieuwd wat er zo leuk is aan meelezen met dit geleuter... Tis kei-leik om mee te doen, maar om nou te lezen? Sorry meelezers, geen oordeel. Misschien moet ik ook eens een ander topic gaan volgen. Maar misschien in mijn geval slecht idee. 1 verslaving vreet al tijd genoeg ... hihi!
Mil, jawel altijd 4 dagen. Maar zijn 2 dagen tot 5, eentje tot half 4 en eentje tot 1. Hmm, zo'n 0-stand zou ik ook wel willen hebben. Al is dat inderdaad niet altijd goed. Ik duim voor maandag, idd spannend! Je bent een kanjer!
Flink aan de klus dus vanaf zondag De ampul Puregon kan je gewoon verder gebruiken als je wel weer ongesteld wordt. Zolang je het maar netjes in de koelkast bewaard. @ Pippa: Dat klinkt eerder als ischias dan BI........ @ Remmar: Volgens mij kan je beter een afspraak maken bij de fysio, zodat die even met je kan meekijken en oefeningen kan geven. @ Klingel: We hebben de verjaardag vandaag niet echt gevierd, maar doen dat zondag.........of waren we van plan, maar is nog even afwachten i.v.m. het weer. Was maar goed ook dat we haar verjaardag vandaag niet vierden, want ik heb vreselijk veel pijn
Mill....wat ben je toch een schatje Zuurtje; hoe ben jij er vanaf gekomen (pijnlijk been)? Kling: NIET VALLEN (kan ik eindelijk wat terug doen voor al die keren dat je mij hebt behoed voor een uitglijder ) Schoonpa: slecht nieuws gehad....gezwel in darmen. Maandag krijgt hij een scan om te zien hoe het met zijn lever is. Dinsdag heeft de familie een afspraak met de arten voor een eventueel behandelingsplan. Ik vind het zo zielig voor hem. Kun je al helemaal niets meer, moet je dit ook nog meemaken....en hij kan er met niemand over praten. Dat moet toch vreselijk zijn.
Gieg: pijn waarvan? toch niet te hard geschaatst he? Milla: bijna de 11e (Juud, zie afspraken in de bus ) Zenuw: nope, nie meer... spot, steek, als altijd. cyclus is dus iets in de war door vorige hormoon-cycli, helaas, begon net serieuze hoop te krijgen. En nu weer onzeker, want morgen dag 1, dan moet ik maandag echo, maar dan kan ik pas bellen... Nou ja, dan wordt het vast weer dag 4, heb ik ook nog een dagje speling voor het bestellen van de spuiten, want dat moet dus ook nog... Slaap lekker allemaal! Edit: pippa: hm, niet zo goed nieuws dus. hopelijk is het goed te behandelen!
Vanwaar je pijn Giegje?? Jij bent toch niet ook gevallen?? Gabbel: hopelijk nu voor het laatst meis!!
Pip: heb het verhaal over schoonpa niet meegekregen dus weet niet alles wat er speelt, maar dit klinkt heel akelig. Knuff voor jullie en speciaal voor hem!