En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nog maar een uurtje tisch! dan is het al morgen :)

Trusten meiden

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Fem, Nikita alweer 11 maanden oud! Wat gaat het toch snel!
    gefeliciteerd!

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Fem, voor mijn hoofdpijn heeft dit erg geholpen:
    Wat is een orofaciaal fysiotherapeut

Ik bleek heel erg met mijn kaken te klemmen waardoor alle spieren in mijn hoofd en kaak doorlopend overbelast waren... Nu heb ik alleen nog migraine bij menstrueren.

Bowen, je hebt genoeg kleren voor Niels!!!! Ik weet het zeker;)

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik heb even (lees: lang voorbij mijn bed tjd) even wat pb's gestuurd nav wat gebeurde.

ik heb verder maar een ding toe te voegen.
    ik baal van wat gebeurde. kon ik net bij hebben.
    vind jammer dat het zo gelopen is, vind nogsteeds oneerlijk dat het zo gelopen is. Kan inmiddels sommige reacties al relativeren (zie pb's dus) maar heb nog wel moeite met de uitnodiging waarop ieders mening eruit kwam.

ik doe verder mijn verhaal niet meer hier. ook niet meer op mmm. ik vind dat er niet naar mij werd geluisterd en mijn wens werd niet gerespecteerd op het moment dat ik het al moeilijk had/heb(het moeilijks tot nu toe doordat ik advies opvolg en bv loslaat en alles probeer te veranderen zodat het WEL goed zal gaan) naast andere persoonlijke problemen. vind dus not the right place time and way.
    hard zijn, okay, maar there is a time and place for everything.. this wasnt it!

niemand weet wat door mij heen gaat momenteel en wat speelt in mijn leven, en dat ik daar niet duidelijk over kan zijn, geeft niemand recht om zo tegen mij te praten alsof als ik het niet op ieder anders manier doe (moeite mee heb om het te veranderen)en het niet lekker gaat dan eigen schuld dikke bult.

tja op een forum communiceren gaat inderdaad moeilijk, heb ik nu mijn les van geleerd, en vanaf nu deel ik niet meer mijn pijntjes. die momenteel op de voorgrond sta, dus tja, dat houdt weinig over. het hielp mijn verhaal te doen... nu niet meer.. werkte averechts...
    heb wel iets van mijzelf geleerd na wat hier gebeurt is en een waardevolle les ook..

zal vast nog wat hostility in mijn bericht zijn.. (ga toch niet voor niks naar een psych)

5. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Tisch, en.... word vandaag de dag? vind het er wel een dag voor :)
    @ Tschbeebje, kom maar schatje, is vandaag mooie dag, mooi wit buiten

6. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    T'isch een mooie dag om te bevallen :D!!

Bow; jij krijgt een marktplaatsverbod!!! Zoek maar een andere hobby :p!
    Werkt verslavend he? Ik heb trouwens nog een kinderwagen te koop staan, ergens op pagina 200 inmiddels ;) of ze hebben de advertentie er al afgegooid. Maar die heb jij vast niet nodig ;).

@Nadine: wat fijn dat de verhuizing zo aan haar voorbij is gegaan. Ook alweer lekker buidelen en badderen....super zeg!

@ Fem; waar blijft de tijd....Nikita alweer bijna een jaar. Het wordt vast een hele bijzondere dag, waarop je terugkijkt op een heel bewogen jaar. Maar eerst lekker op vakantie :)!!

7. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Pixie: Ik vind het jammer dat je niet meer dingen deelt, doodat je het idee hebt dat je dan een lading kritiek krijgt.
    Degene die hebben gereageerd, hebben (of lijken) het idee te hebben dat je niks doet met het advies wat werd gegeven of dat je het in ieder geval naast je neerlegde. Dat je niets het advies doet is je eigen keus, maar laten merken dat je het hebt gelezen was denk ik al genoeg geweest.
    Sterkte bij de psych en al het andere, en ik hoop dat we je toch blijven zien.

8. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ze staan hier (Giegman en buurman) sneeuw te schuiven.
    Hier ligt behoorlijk wat sneeuw met sneeuwduinen en er is nog steeds een negatief advies om de weg op te gaan.
    Ik denk dus dat wij de komende dagen taarten gaan eten :D

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

pix ik wil jou een hele dikke knuffel geven in deze voor jou moeilijke tijd
    wat mij betreft mag je hier of mmm of bv neerschrijven wat je bezig houd maar dat is jou eigen keuze of je het doet of niet

gieg ligt er weer zoveel sneeuw bij jullie, fijn om in te spelen maar niet fijn als je de baan op moet

en tisch lig je nog heerlijk te slapen
    tischbeebje kom maar gerust op deze grote wereld, het is vandaag een hele mooie dag

verder hier ik denk dat ik ongi ben maar mannetje denkt dat het innestelbloeding kan zijn
    ik zit vandaag nog maar op 10 dpo en neem nog steeds progesteron
    temp blijft ongeveer hetzelfde
    ik snap er niets meer van
    ga nog even afwachten og het erger wordt of niet
    indien wel ben ik echt wel ongi

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    hmmm wij moeten zo op kraamvisite, ruim een uur rijden, twijfel twijfel vanwege weer, maar hier ligt niet zo veel sneeuw en er is geen negatief advies op iets dergelijks. Extra voeding voor Finn mee en dekentjes.....

Kling, hoe was gister?

Gieg, hoest met de pijn?

Tisch beebie al bezig met geboren worden?

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Dus jij ook verband met menstruatie? En wat 'grappig', dat kaken klemmen heb ik dus ook, en tandenknarsen. Daarvan krijg je idd ook erg hoofdpijn, dat is wat ik bedoelde met die spanningshoofdpijn die net zo erg kan voelen als migraine. Heb voor 's nachts ook een plaatje tussen mijn tanden, omdat mijn tanden stuk gingen van dat klemmen en knarsen.

Fem hoop in elk geval dat er iets gaat zijn waardoor je aanvallen minder gaan worden, want dit is echt geen pretje zo!

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Voor de rest wens ik iedereen een fijn dagje!

13. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    @ milla: hoe werkt dat zo'n plaatje?? krijg er volgende week eentje aangemeten.....

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    MOrgen meiden..

Hahaha ook ik dee kaken klemmen :D
    Ik was daarvoor onder behandeling (hahha dit ga ik verkeerd tikken) gnatholoog ?! en daarbij was ook een fyshio mannetje die dee me kaken masseren buiten en binnenkant..
    Ik heb ook zo'n plaatje gehad en de eerste weken dee ik die alleen in hihi daarna vergat ik hem altijd..
    BIj mij was het kaken klemmen zo erg dat ik niet eens meer uit mijn woorden kon komen en overdag zat ik ook altijd met mijn kiezen op elkaar, tis nu gelukkig een stuk minder maar doe het nog wel en daar heb ik vaak ook nog hoofdpijn van..
    En toen ik onder behandeling was is alweer 6 jaar geleden..

Ik ga nu de pregnyl zetten :)
    Cin, vrijdag waren me eitjes 15 en 14 en nu hoef ik pas de pregnyl te zetten. follikels groeien ongeveer 2mm per dag dus precies goed zo ;)

Wens iedereen een fijne zondag toe!!!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ow lau! Wat goed!
    Ik heb altijd stijve en krampachtige kaken als ik migraine op voel komen. Ik blijf dan constant 'bijten' zeg maar. Kiezen stijf op elkaar. Ik probeer het dan wel bewust te ontspannen, maar vind dat heel moeilijk.
    Ik ga een verwijzing bij mijn huisarts vragen! Thnx SMAK

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    @rem: happen! en dan maken ze een soort beugelding van plastic wat je over je boventanden klikt. Had er eerst een die je alleen om de middelste 2 tanden boven hoefde te schuiven maar dit werkt wel beter. Ik kan ook niet zonder wil ik niet iedere keer voor een wortelkanaal bij de tandarts zitten. Ik knauw namelijk mijn wortels uit elkaar, die spreiden zich door de druk en dat doet pijn. Vraag me niet hoe ik het doe, want dan slaap ik, haha! Maar het bit werkt goed rem!

17. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Zuurtje: Hier ligt weer een flink pak sneeuw!
    Het is echt geweldig mooi buiten, alleen wat lastig inderdaad.
    Ik hoorde net dat m'n schoonzus, zwager en kinderen wel komen en mijn ouders komen ook want die wonen vlakbij.
    De rest komt niet denk ik.......voor de verjaardagen die we vandaag vieren.

@ Lautje: Ik heb nu weer het gevoel dat ik kan lopen, maar heb nog steeds pijn.
    Het weer helpt natuurlijk ook niet mee, maar ik vind het geweldig buiten dus ik heb het er wel voor over :)

18. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!!

Tisch, die moet ik eigenlijk heel groot hier in huis neerhangen :p

Fem, nou heb ondertussen een combisleeper en een koeka voeten/slaapzak gekocht maar ik blijf maar kijken en zoeken en zoeken en zoeken.

Tisch, ben je al bevallen ;), idd mooie datum vandaag

19. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Wat is dat hier met al die tandenknarsers en kakenklemmers!? Hier ook last van, vooral als ik (bewust of onbewust) gestresst ben. Koppijn heb ik er niet van, maar wel pijnlijke nek en schouders. Misschien ook maar eens naar HA gaan daarmee...

@zuur: Hoe zeker ben je van je ei-datum dan?

@Gabbel: ja is ook zo, kan gewoon niet rekenen :)

@Tisch: Lekker aan 't puffen?!

20. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @lautje, ach je kan nooit genoeg hebben toch ;)

@gieg, ja visite zal wel niet door sneeuw kunnen komen, hier ligt ook weer aardig wat.

@lau, zou je wel doen door die sneeuw? Ik weet niet welke kant je op moet maar anders even erheen bellen eerst??

@kakenklemmers, he bah, wat lijkt me dat lastig en vervelend! En wat goed dat er wat aan te doen is!! Ik hoop dat het je helpt Fem.

Share This Page