En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja, knarsetanden kan ik ook wat van! Ik kan er zelf gewoon van wakker schrikken :D
    Mill: je wortels *ieuww* uit elkaar *auwwww* knarsen *arrghh*

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    heeej Cinnecin hoe bevalt de nieuwe crosstrainer?

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Combisleeper??? (google)........oh! Aha...een slaapzak....van HOEVEEL euro??? :$

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Goed! Ga er nu weer op :D

Combisleeper, hahahahah, moest ook googelen uiteraard maar 't is een veredelde slaapzak :p (en wel een dure trouwens, pfffft)

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hahaha ja is zo'n slaapzak waar je geen dekens meer nodig hebt, dus handig voor als je op visite gaat, hoef je ze niet helemaal weer aan en uit te kleden gewoon hup in de slaapzakin de auto en thuis direkt bed in. Nieuw zijn die dingen hartstikke duur, en heb 'm dus voor 30 €

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Nou dat moet toch ook geen traditie worden. Bowman en de buurmannen zijn de straat en stoepjes aan het sneeuwruimen en ik zie daar al weer de fles kruidenbitter te voorschijn komen, was vorige week ook al :D Soeperds

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

haha...volgens mij wonen jullie in een onwijs leuke buurt :D

9. natjes

natjes Niet meer actief

haaaaaai meisjes!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

haaaai natjes :D

11. natjes

natjes Niet meer actief

he female! Al reactie van die winkel van die draagdoek?

12. natjes

natjes Niet meer actief

oh ja tisch: ik zeg dat je morgen gaat bevallen: de elfde!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ze zou de goeie doek opsturen, en dan moet ik die ander weer terugsturen...tot nu toe niks binnen. Hoop morgen!

Hoest bij jou?

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    dat denk ik ook natjes, de 11de!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

dan denk ik aan jou én aan tisch morgen :)
    (ik vind het spannend voor je meis...)

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ik ook fem... ben aan de ene kant heel blij dat het zover is maar vind het ook heeeeeel spannend! Gelukkig al vroeg een afspraak, in de ochtend, dus hoef er niet de hele dag op te wachten. Lief dat je eraan denkt!!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ha knarse tanders en kaken knauwers!

Hier gelukkig geen last van als ik het zo allemaal lees!

Bow, wat een onwijs gezellige buurt daar!
    Tisch, ik denk echt vandaag........ :)
    Gieg, daar zit je dan met al je taarten ;) Het wordt vast heel gezellig met de mensen die wel komen en die krijgen gewoon een extra groot stuk :)

Ik, gister nog migraineaanval gehad maar met meds redelijk kunnen onderdrukken gelukkig. Vandaag zo'n lamme dag, heb ik altijd erna. Hoeven gelukkig niks te gaan doen dus maakt helemal niks uit.
    ga denk ik zo weer lezen in mijn boekje, nicci french: Medeplichtig.

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Milla, dat is inderdaad wel fijn dat afspraak vroeg op de dag is dan zit je er niet de hele dag tegenaan te hikken.
    Ik denk extra aan je! Echt spannend!

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jeetje Fem, wat een topic!!! Ben helemaal onder de indruk!!
    Geweldig zeg. Woensdag vertelde Klingel het verhaal maar had het hier verder nog niet gelezen.

20. natjes

natjes Niet meer actief

@fem: gaat goed hier! Tygo lekker in z'n hum dus dat is altijd fijn. Gisteren wel woorden gehad met vent. Hebben vrijdag diner met zijn fam en collega's in luxe restaurant. Ik vind dat we tygo ' thuis' moeten laten waar de buuf op hem past. Hij heeft er niks aan om mee te gaan en andere mensen ook niet, hij gaat dan toch alleen maar zitten brullen. Man vindt dit lullig voor zijn fam... en niet gezellig?
    Wat nou gezellig? dat kind hoort dan gewoon in zijn bed te liggen en niet in een druk restaurant. Weet nu al dat er dan heel druk gedaan wordt met hem.. en dat ik uiteindelijk met brullende overprikkelde baby op schoot zit terwijl hun lekker eten...

Dan heeft zijn familie maar even lekker pech hoor. Hij wordt vanzelf groter en dan kan ie prima mee(eten).

@milla: help me even, wat heb jij morgen? (sorry weinig gelezen afgelopen week)

Deel Deze Pagina