ik ga morgen niet testen.. dit omdat me cyclus afgelopen tijd onregelmatig was.. vandaar dat ik het uitstel. het testen doe ik pas dinsdag of donderdag omdat ik anders nog eerder me bed uit moet.. ik namelijk al eerder weg ivm dat ik deze week met de trein naar me werk ga en wel lopend ben ivm sneeuw en glagheid. grrrrrrrrrrr zucht ik ben die sneeuw nu wel zat te worden.
onregelmatig ja? ik dacht dat wij ongeveer gelijk liepen. enne testje is in zelfde piesje gedaan hoor maar ik test ook niet dus ik moet mn kop houden
wat me lichaam betreft wordt ik dol gemaakt door allerlei symptoontjes. heb net amper gegeten door de misselijkheid. vingers crossed for i little hope.. d8 ik ook maar cyclus van nov duurde langer en die van dec was korter. maar wel geklust met x-mas...
tja ik begin het nu ook zo te voelen dat het weer spannend is.. maar het maakt me ook wel weer onzeker ... wel .... niet...
@tas: uuhhhmm tis nog geen 00.00 u 8) ff vraagje: Is het raadzaam een echte winterjas te kopen van maatje 56? Dan zou ze dat toch nog januari, februari en half maart aankunnen? Of hoeft het niet?
@Gieg: je vroeg me wat en ik vergeet helemaal te antwoorden. PETS! Nou ik ga in zh bevallen op verzoek van tischman. Bij onze eerste afspraak met vk vertelde ze dat 80% van de eerste bevallingen in het zh eindigen. Voor hem was de keuze toen gemaakt!
Goh ik heb al een week of anderhalf voortekenen maar helaas zetten ze niet door. Dus hier zit ik dan... te klieren op zp
leuke jas Tisch, ligt natuurlijk beetje aan hoe groot Gordina is maar ik denk dat je jas wel 2 maand kan gebruiken
Fem, echt rustig ben ik niet hoor eronder Ben echt een emo. wrak en daardoor kan ik beter wachten met IVF na me examen anders zak ik echt als een baksteen. Hihi klinkt grappig hé : IN MEI LEGT GABBEL EEN EI !!!!!! We moeten nog even een datum prikken voor een date langs pip Cin, ik heb dat ook wel eens gehad van het bloedprikken, niet altijd maar een enkele keer, weet ook niet wat dat is. Spirit, Hihi miss. dacht hij al dat hij moest lijnen Alice, knuff Milla, normaal zou iemand die geen cyclus heeft (net zoals mij) nog een jaar moeten spuiten maar bij mij wouden ze dat maar 6 rondes laten doen omdat me eileiders toch naar de klote al zijn dus dan gaan ze al helemaal geen andere dingen meer doen.. Bij jullie gaat het gewoon goed komen met IUI !!!! Ppver duim met je mee dat je niet ongi word!!! Tisch heb je !@@#$%^nou die tas al ingepakt ???!?!?!?!?!?!?! Nou meiden ik ga naar me bed , ff Gabbelman bespringen Meiden nog een fijne avond nog!!!
hahaha zo iets had ik in de gaten.. ik had al zo iets die tisch die afgelopen weekend onderweg naar zh.. en heeft dan last van die erge sneeuw.. gelukkig nog niet dit verhaal maar nog rustig thuis.
Ja en een vest is niet voldoende in de winter toch? Of is het zo, omdat je dat kind afdekt met deken in kinderwagen en maxi cosi dat een dikke jas niet nodig is?
Ja echt heh! Ik zei ook al tegen tischman van hmmm ik denk niet dat ik zin heb om met die weeen de kou in te gaan en dat we lekker warm binnen konden blijven mocht het gebeuren. Maar die vent is koppig!