Sh*t zuurtje! Toch gek he, dat de ene keer de progesteron je lf langer maakte en je er nu dwars doorheen ongi wordt... Morgenochtend weer start/uitgangsecho, morgenavond weer prikken dus. Hopelijk de 22e IUI, dan zijn we 12 jaar samen En vandaag zonder recept de hormonen besteld bij de apotheek, wat een gedoe zeg. Nu maar weer hard aan het werk, fijne dag allemaal!
dacht gewoon dat je nog een paar dagen had, vedorie, echt onverwacht, en nu zelfs nog prog. over, vedorie
@ Milky, dat zo dan toch een mooi zijn, 12 jr samen en dan als cadeau een IUI die lukt, ik duim hoor *knuf*
oja, dit wil ikjullie niet onthouden. Marije en Ted spelen vaak wc'tje, bij opa en oma, om ste beurten op de wc, pssst zeggen en dan samen echt handen wassen. we hadden al het zeeppompje even opgeruimt, anders zo leeg en kindjes nat. We zagen tedje al stoel bij aanrecht zetten en daar de zeep pakken, sim toch, geen probleem vonden we. na 10 min, dacht ik, zo nu lang genoeg wc'tje gespeelt kijken hoe nat hun kleren zijn....... hun kleen niet........ ze waren hun haren aan het wassen, alle zeep in hun haartjes, zij trots kijken. ik doe de deur dicht en roep zwager, kan lach bijna niet houden.... die kijkt ook.... lachen gewoon, kindjes zo trots, foto's gemaakt door zusje en opa en oma. daar kan je toch niet boos op worden.
milk het enige verschil wat misschien uitmaakt is dat ik de eerste 2 keren prog heb opgestoken en nu deze keer heb ik geslikt omdat ik van de andere heel erge jeuk kreeg (en dat is echt geen doen in het openbaar thuis kon ik me nog even terugtrekken op toilet) smalletje daar kan je idd niet boos op worden hier net het begin gemaakt in ons vakantiespaarpotje zodat we dan extra dingen kunnen doen
knuf zuurtje! Milk: wauw! Mooi hoor, dan 12 jaar samen En lang ook al zeg! Kling: tempnieuwsgierigheid! Small: hahaha..wat leuk! Een troep natuurlijk, maar inderdaad - niet boos op te worden
lalalalalaaaaaaa koffie fem? Nou lekker! Beetje melk en suiker hé? Ja klopt heerlijk hoor Koekje erbij? En wat ga je vandaag allemaal doen? Nou, ik heb al een hoop gedaan, maar heb bijvoorbeeld ook zojuist de koffers opgehaald bij opa&oma en kan dus al een beginnetje maken met inpakken. De lijstjes liggen al op tafel Verder moet ik vooral de administratie klaarmaken. De kwartaalmappen inleveren bij de accountant en de administratie en facturatie klaarzetten voor als we weg zijn (want dat moet wel doorgaan natuurlijk). Nog even alle paspoorten inscannen en diverse gegevens verzamelen. En niet te vergeten..... tatadaaddaaaa.... de was en strijk *zucht*
Thanks femmie.. en het heeft geholpen! De uitslagen waren goed, zelfs beter dan gehoopt! Natuurlijk blijft mijn ziekte een risico, maar minder dan in eerste instantie werd aangenomen. We hebben bijna gehuild van blijdschap! Nu dus vol goede moed naar woensdag. De arts (die ook mijn arts zal zijn bij een zwangerschap, heel fijn want fijne rustige man) vond ook dat het tijd werd, ook omdat het juist nu goed gaat met gezondheid en alles stabiel is. Zelfs kan er nog sprake van ivf zijn, alleen geen terugplaatsing van meer dan 1 eitje. Echt ik loop op wolkjes vandaag, en millaman ook!! @ppver: verdorie, echt ongi nu? Dikke knuf! @klingel: hoe is het bij jou met nod? Of heb ik iets gemist? @fem: alles gepakt voor vakantie? @tisch: leuk jasje! *smelt* past dat nog in de vluchtkoffer dan...? @rest: knuf
smallie: haha, wat een stunt. Zet je de foto op mmm ofzo? zuurtje: hm, daar heb je een punt, slikken versus van onderen. Toch volgende keer maar weer vaginaal dan? female: haha, lekker ding ben je toch ga je koffer pakken! milla: hoe was het? edit: zie net je berichtje, wat gooooooooeeeeeeddddddd! heerlijk gevoel zal dit geven zeg, en woensdag vol goede moed en 'nu kan/mag het'-argument naar gyn! joehoe, milla aan de IUI (of IVF?) Tischa: al bezig? MP! Klingel: niet stiekem testje gedaan? vibes?
milla wat GOED!!! Wauw! En ik was al in zo'n jubelstemming vandaag, maar dit maakt het zovéél beter nog Op naar woensdag, de 13e! (koffer pakken, ik heb nog een week de tijd! Gaat goed komen )
@Milla, helemaal vergeten hier neer te zetten, maar heb al vaak aan gedacht vandaag hoor. Wat een goed nieuws, heb er een brok van in mijn keel. turlijk paar risico's maar eventueel ook ivf met max 1 terugplaatsing, hoop dat gesprek woensdag ook zo goed gaat en dat er snel stappen kunnen worden ondernomen, met een mooi posi uitkomst. ben zo blij voor jullie *doet vreugde dansje* @ Bloementjes gordijn, ha ha ha, gezellig, tassen zijn er, nu langzam aan alvast dingen indoen, bakpak kan er nu al in kopen jullie trouwens nieuwe tandeborstels? Ik heb zo'n tik, op vakantie moeten nieuwe tandeborstels mee tik heeft zusje ook
@ Milky, als ik de foto's binnen heb van mijn ouders/zusje zet ik ze zeker op MMM, die zijn zo leuk, zo trots met al dat zeep in hun haren
Nou, ik hoop niet alleen op vakantie nieuwe tandenborstels Het is nu voor het eerst in 3 (EDIT; onee, 4 jaar alweer!) jaar dat we weer eens op vakantie gaan...dat zou een beetje smerig worden Maar ik denk het wel, ik heb een electrische, dus die neem ik toch niet mee, moet wel een nieuwe hebben dus! *schrijft op het lijstje: tandenborstels*