@ Fem, ha ha ha, hmmm dat zou zeker vies zijn. wij hebben beide, onder douche doe ik met elec. en andres met gewone. Maar goed dat ik je lijstje heb kunnen aanvullen tot later
milla wat goed dat de uitslagen iets beter waren dan verwacht veel succes woensdag en hopelijk ook weer zo goed nieuws milk nee niet meer opsteken, want door de jeuk ga ik krabben tot bloedens toe en dat is echt niet leuk hey tisch mooie bloemen past heel goed bij bloemetjesgordijnfem tandenborstels: ik heb een tandenborstel voor als we weg gaan, die gebruik ik alleen dan thuis heb ik ook een gewone en elektrisch fem tandpasta mee? en tandenborstel nikita
Milla, wat een onwijs super goed nieuws! Ik ben heel blij voor jullie! Liep om 11 uur Makro binnen en heb ff extra aan je gedacht (en vanacht over de bus en alle afspraken gedroomd! hihi) Oh echt heel fijn! Milk, op de dag dat jullie 12 jaar samen zijn zou wel echt heel speciaal zijn! Ppver+ Zuurtje, onwijs dikke knuffel! Klote ongi! Kling, hoe is het met jou? Tisch, he daar ben je weer zonder lief klein schatje in je armen. Woensdag vk toch? Ik hoop dat ze dan wel iets voor je wil betekenen! Nog beter als afspraak natuurlijk niet door kan gaan! Small, wat lief en schattig van Marije en Ted! Ben benieuwd naar de foto's! Fem, heerlijk genoten van je monoloog vanmorgen! Goed dat koffers er al zijn en je nu echt beginnetje kunt gaan maken. Vanochtend naar Makro gweest, weer lekker veel inkopen gedaan. Alleen kassabonnetje slaat dan zo hoog uit Nu even crackertjes eten en dan kleine meisje uit bed halen voor boterham. Ben trouwens 2,2 kg afgevallen afgelopen week, ben trots!
zuurtje...kan jij niet een soort van allergische reactie hebben ofzo? Jeuken tot bloedens toe klinkt niet goed! Ja, check! Tandpasta nikita en wij + 3 tandenborstels
haai! so hier is uw kreupele klingel. over knoepen gesproken ik weet niet wat er gebeurd is (denk logeerbed schoonouders) maar de achter-zijkant van mijn ribben zijn aan gort. kon er amper van adem halen vannacht.. lopen spoken.. crisis! @ppv: KLOTE! ongi! MOK. zie, we lopen weer gelijk (ik ga volgen vandaag) @zuur: jij ook dus.. volgens mij is bollen slikken idd minder ' ongi uitstellend ' om de simpele reden dat de prog minder dicht bij de bron wordt ingebracht. wanneer weer (andere) fa? @gabbel: wat ben jij verstandig. expres IVF uitstellen om je examen te halen! ontzettend dubbel slim van je, en bewonder je geduld! KNUF! @pip: DE pip? als in pip amsterdam??? *kwijl* @fem: ha, tandenborstels en bloemetjesgordijnen, zeker niet vergeten in te pakken! @mil: GOESO dat gyn gematigd posi was, althans meer dan gevreesd! 13e rest van plan? wordt t IVF wegens ' al zo lang ' of toch nog eerst IUI? @gieg: mooi he die sneeuwduinen! echt fantastisch. hoest verder dan? bijzonder dat giegmeisje je briefjes schrijft. lief! wrom zo vroeg wakker? zorgen? @nai: waar ben jij??????????? @tisch: MP! of........................ heeft tasch inpakken gewerkt? @bowwwwwwwww: MP! en dus niet op MP! (snapt se m al ) jij behoort al thuis te zijn na half dagje! *streng* @small: leuk schoentjes en oxbowwwwwwwww!!! @milk: wat lief en wrom bak jij voor studentjes? choco boter koek, daar heb ik nog nooit van gehoord laat staan geproefd! issie lekker? test: neehee, ik wacht rustig op ongi. over meds bestellen zonder recept, zeg je gewoon ' doe mij even dit en dat ' en dat krijg je dan vreemd! (maar wel relaxt)(misschien klop ik nog eens bij je aan )(not) @temp is niet gestegen, dus nadine is weg. geeft niets, bijna dusseltijd *zei ze flink* @stoerdoen: ja dat helpt nou eenmaal @bad: ja ik moet echt in superrrrrrrrrrrrheet bad. my god ik voel me 100. smak
welja! doos is ook net aan t MPen hoor! ik lag in bed te kijken hoe ik op moest staan (@bow is t besmettelijk misschien? ) en toen ging ik jou stalken wegens MPlicht. @zuur: krabben tot bloedens toe hoe krijg je dat (ja ook technisch ) voor elkaar? kan me niet voorstellen dat dat van de uruzgan komt eigenlijk. zou even naar de ha gaan! en niet zomaar slik/steekbeleid veranderen? @leo: so, respect! lang leve de crackertjes he! @small: PROEST! wat lachen, hoe verzinnen ze het. en idd dan kan je niet meer boos worden, met die zeephaartjes in de wc @thee: slobber. @apc: hap.
fem ik denk idd ook allergische reactie kling weet nog niet wanneer fa, moet nog altijd bellen naar ander zh smak voor kreupel klingeltje verzorg je goed en doe sichtig
@tisch: lief die bloempjes! @leo: dromen over bus? haha! en wat lief dat je zo aan me dacht! @kling: kreupel? shit zeg... pijn bij ademhalen? misschien even in een lekker warm bad? Als dat lukt? @de rest: dankjewel voor het lieve medeleven. Vind ik echt super! @gematigd positief: was niet eens meer gematigd, ze sluiten zuurstof tekort voor beeb eigenlijk gewoon uit. Wat mij uiterst verbaasde en mijn longarts denk ik straks ook. Wordt heel technisch verhaal als ik het echt allemaal uit moet leggen, maar in elk geval heb ik een restcapaciteit waar ik niet echt iets aan heb in het dagelijks leven, maar beeb straks des te meer. Dus mijn aller grootste angst voor een zwangerschap, dat mijn beebje ziek wordt door te weinig zuurstof, is afgenomen naar minimaal. Weet niet eens wat ik moet met de blijdschap en de opluchting, vind het echt niet te geloven! En voor de rest was ik kerngezond (wat ik al hoopte), heb zelfs een voorraad foliumzuur in mijn lijf voor maanden. Van nature, hoe is die...! Het enige was dat de kans op hellp iets boven het gemiddelde ligt, 10%. Maar dan heb je nog altijd 90% kans op geen hellp zo zei de dokter al zelf, dus niks om me echt zorgen over te maken. Ik is zo blij!! En vraag me stiekem af wat het voor verschil kan/gaat maken nu de angst die ik al 2 jaar meedraag over zwanger worden van me af valt. We zullen zien!
kling gewoon krabben en het is van de utrogestan want zodra ik ermee stop is de jeuk ook zo weg ik zal wel eens aan fa vragen (had deze ronde zowel voor te steken als voor te slikken)
@mil: het zal je in elk geval minder angst geven om verder te gaan met de wens! hoe kom jij aan zon naturally high overdose folium trouwens? super van de zuurtstof, wel klote van de helpp. daar zijn we in de bus nu wel extra bang voor. butt, first things first, de 13e! nogmaals, wanneer weet je wat de behandelplannen worden? @zuurtje: ja ik snap, maar eh nou ja, tot bloedenstoe daar krabben, eh, uh @tisch: ben je al uit jasch? EN GEEF EENS ANTWOORD OP TASCH! ontsettende negeerdoos!!!! so.
@kling: ja 13de hoop ik groen licht voor accoord. Maar de arts wil ook verder, dus denk dat het wel goed komt! Mijn eerste keus in nu iui zonder hormonen. Gewaarschuwd vandaag dat meerlingzwangerschap niet gewenst is (extra gevaarlijk) Maar dat wist ik wel al. Vandaar zonder hormonen. @ribbetjes: warm badje optie?
@ Milla: Wow wat een goed nieuws zeg! Zelfs IVF is niet uitgesloten dus Ik kan me voorstellen dat jullie superblij zijn en dat je op wolkjes loopt. Op naar woensdag! @ Klingel: Ik was om 4uur al klaarwakker en ben uiteindelijk om half6 maar uit bed gegaan. Het gedoe met de verzekering begint weer door mijn hoofd te spelen en daar ben ik ook weer actief mee bezig.
Goeiemiddag!!!! Ik is weer thuis idd en nee ik heb geen MP Klingel!!! Ppver en Zuurtje, ongi?? *%(*&^$%&^(* Knufje Smallie, hihi leuk, wil foto zien Fem, hihi moest zo lachen om jouw gemonoloog, en je bloemetjesgordijn Milla, wat een goed nieuws!! helemaal super!! Tisch, hoest? Klingel, zeer rugje?? Zeg doe jij eens voorzichtig aan, kan het ook nog naweeen zijn van je val???? Enne anders ga je gewoon donderdagmiddag even mee naar fysio?? Leo, lekker geshopt?? Jammer dat je dan weer moet betalen he aan het eind van de rit
Mila, wat een geweldig nieuws!!! Hopelijk gelijk poging 1 raak! Ikke, productieve ochtend! 3 solli's de deur uit en fysio geweest en was gedaan en keuken gepoetst en vaatwasser in en uit geruimd en bijgekletst met remmar. Tijd genoeg als je niet mag eten van sonja Kan in de bus: 19 januari Finn naar de kinderarts (ivm reflux)