leukkaartje, ja denk dat ander lintje erbij wel leuk is 15 mm organza, en kleur.. wat wil je, iets wat erbij past (10/70/54) of schreeuwend donker kleurtje (14/15/35) of combi breed kleur 80 met small 14
Ja en dan in combinatie met nr. 80 organza kan ik een mooie grote strik maken aan de onderkant denk ik. Dan heeft dat kaartje toch wat extra's. De basis volgens smaak van tischman en de rest die van mij hihihi
Tisch, ik vind het roze met goud lintje erg mooi! Idd leuke mix van jullie 2 in kaartje! (heel leuk kaartje!)
aaah thanks meiden! Ik ben eruit. Tis grijsbruin lintje icm dat goudroze lintje. Goed van je smallie om combi te bedenken!! Thanks!
@Tisch: Ik zou snel denken in ieder geval. En kristalletje onderin klinkt erg mooi! @Kling: 3 eitjes? wrom? 3 eitjes is in zh grensgeval en ik vrees eigenlijk dat ze bij mij in zo'n geval de boel wel eens af zouden kunnen blazen wegens overgewicht. Ik vind zoals afgelopen keer wel mooi: 1 eitje aan elke kant @Clomid: Ach, dit is goed te doen hoor, maar ik merk dat bijwerkingen per ronde erger worden. Of misschien kan dat wel helemaal niet en is het mijn verbeelding? In ieder geval: ik verdraag de hormonen op enkele huilbuien na redelijk goed Als ik anderen hoor heb ik absoluut geen reden tot klagen. @schoonzus: haar manier om er mee om te gaan is ook niet de mijne, nee. En ik zou het ook niet prettig vinden als m'n schoonouders met m'n zwager en schoonzus onze babywens + fiancieën zouden bespreken...
Iemand hier nog een tip om rode peper van je handen te krijgen? Ik heb gisteren pepertjes gesneden en nog steeds last van. (En ja, ik had voor handschoenen ofzo moeten zorgen, maar daar heb ik nú even niets aan )
getverdemme zuurtje, dat klinkt wel smerig... Heb het nog een keer met limoen en met olijfolie geprobeerd. Handen ruiken wel lekker nu *********