jawel! 10000e was de reactie op tischkaartje enso! daarna ben ik even gaan hoeren&sloeren in t MMM-forum.
@remmie: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI! 8) @female: lekker laat maar thanx voor hoge hoopsaldo!! @duif: waar is mijn duif idd? bij zuurtjebanner?
@klingel jij gaat records breken met het plaatsen van meer dan 10.000 reacties.. @me, ik w8 nog even met het plaatsen van een banner tot de ongi echt door zet.
@remmie en bow: so das multitasken seker, hier en op msn kwetteren en fuuten? @ppv: hm, ik reken rood altijd als dag 1, maar wacht jij tot ' het losbreekt ' zegmaar? @zuurt: zou kunnen ja, duif vliegt weg voor de nieuwe awards. god hoe zal ik ze eens gaan noemen, oscar en emmy en alleentje hebben we al gehad.. ik peer m weer even, smakjes!
kling hoest met nod?? of weer iets gemist? nee toch? morgen testen? zuurtje: volgens mij heb ik jou nog niet gezegd hoe ongelofelijk klote ik het vind voor je dat je ongesteld bent geworden! knuf meis.. tisch super leuk, zelf knutselen voor een leuk kaartje! krijgen we straks wel het eindresultaat te zien?
@kling: ja ik ben echt klaar voor bevalling en beebje. Ik merk dat ik me geestelijk ook over het "zware" op dit moment heb kunnen heenzetten. Voor mij een teken that I am ready! Het is onwerkelijk dat er "iets" in mij zit wat een echt klein mensje zit. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Je voelt wel wat bewegen en je 'weet' het ook wel maar toch is het nog steeds onvoorstelbaar. Ennuh ik weet wel ZEKER dat je de naam niks vindt. Je hebt het zelf al aangegeven WHAHAHAHAA Power to Cinmanpiem! Het is peperbestendig? Nou dan kan hij alles aan. Die kan niet zo makkelijk knoeken dan
het is nu meer bruin dan rood en dat is geen ongi. en het is de laatste maanden gewoon dat ik een paar dagen bruin heb voordat ik ongi ben. ongi is vanaf dag 2 tampons die je om de ongeveer 4 uur moet verwisselen.. dit is bij mij bijna gebruikelijk.. (zo te lezen is het weer een bloederigverhaal geworden )
Ppvr het is zo vervelend wanneer je een paar dagen eerste bruinverlies hebt he. Maakt het zo lastig om te bepalen wanneer 1e ongidag is. Milla hoe is je avond verlopen? Zweef je nog? Ik laat het eindresultaat zeker zien!
Tisch, ik ben ook heel benieuwd naar de naam van jouw kleine meisje! En hoe zal ze eruit zien en en..... Is ook zo onwerkelijk he dat er echt een kleine minimensje in jouw buik zit! Zo onwerkelijk en zo mooi! Geniet er nog eventjes van maar ik hoop toch dat je zo snel mogelijk van je meisje in het echt mag genieten! Je doet het echt super!
Oh, tisch!! idd, probeer echt nog ff te genieten van dat kleine mensje in je buik!! voor je het weet is ze er en is het ineens allemaal heel anders (maar eingelijk ook niet...) Die buik ga je echt nog wel missen dan hoor! (tenminste, ikke wel.. ) Je doet t super!! @ ppv'er: hoeveel dagen ongi heb je altijd dan?
Elkemama nieuws iets beter vandaag, 20:54 - Gelukkig, sinds vanmiddag knapt ze iets op, de anti_biotica begint te werken. Vannacht werd haar buikje helemaal dik, bij onderzoek bleek er ook bloed in het maagje te zitten. De verpleging was zelfs bang dat ze terug zou moeten naar Groningen. Nu is de temperatuur weer 37.2 en ze is veel rustiger. De voeding die bijna helemaal was stopgezet wordt langzaam weer opgevoerd. Men denkt dat er een bloeding in het neusje is ontstaan bij het uitzuigen van de neus (dit wordt meerdere malen per dag gedaan, vanwege alle slangetjes in haar neus) en dat dat het bloed in haar maagje verklaart. De low_flow (hulp bij ademhaling) wordt lager gezet om slijmvorming te verminderen. Elke en Klaas hebben elkaar afgewisseld en uren naast Nadine gezeten.