zodra het echt rood is dan is het echt wel ong 5 dagen. en als rood op gang is dan komt het ook echt op gang. en niet zoals nu van een beetje spotten. nu ik er over na begin te denken wordt ik wel onzeker van. en ik baal er echt van dat me lichaam nu zo is. @nadine fijn dat het sinds vanmiddag weer wat beterder met je gaat. het klinkt echt als positiever nieuws na afgelopen dagen.
Ik kwam net het volgende ergens tegen... De eerste dag dat je helder rood bloed verliest is de eerste dag van je cyclus. Bruin is vaak spotting en oud bloed. Dit bovenstaande geeft weer wat rust voor het slapen gaan.
@nadine: beh ik vind t maar niets. bloed in maagje en sprake over trug verhuizen naar grunn .. maargoed, we houden nadine dat nadine het helemaal goed gaat doen weer. arme elke en elkeman. ze zijn zo doodop. schatten. *knuf* @ppv: wat geeft rust? 1e dag rood=ongi? nu dus of morgen beter gezegd? hopsa dag1? @tisch: je spreekt echt mooi en wijs erover. je bent er helemaal klaar voor meisje. ik weet zeker dat je het heel goed gaat doen! enne, ik vind naam niet mooi? heb ik m ooit afgekraakt op mmmmmm ? ik gok iets exotisch maar jij zei ooit dat dat niet zo zou zijn. heb alle vertrouwen in een mooie vrouwelijke naam! en je weet t he: bij twijfel: GORDINA! @fem: waar is jij? @bert en ernie heheheh! ijsprins en ijsprinses heheh! ik zoek eigenlijk wat in de awardensfeer. maar ik ken er geen meer. ja gouden loekie seker! nou, wij gaan lekker slapen. morgen niet testen, tenzij temp >36.9. maar ik gok op een dikke vette keiharde 36.60, en dan rond 1600 ongi, zo gaatie meestal smak liefjes!!!
tisch: haha, je bent er al bijna klaar voor zo te merken 'Alleen' nog wat lintjes en kraaltjes zeker hoor net dat vriendin 10-01-10 is bevallen van een zoontje, binnenkort maar weer eens kraamschudden dus! Nadine: gelukkig weer iets beter, maar blijf het toch wel eng vinden hoor... zo'n respect voor elke en klaas wat dat betreft (en tegelijkertijd ook voor female, nikita en femman!). Groei lieve Nadine! Tisch: heeft iemand eigenlijk wel jouw adres voor alle buskaartjes?
Kling: Tiger en Kalfje?? Spannend he Kling, dat je eskimootjes op je liggen te wachten daar. Weet je idd al of jullie weer voor twee gaan? Je temp is m niet echt meer, toch?
we gaan zeker voor 2! we gaan max 4x voor 2, en daar gaat een beebje uit komen. hopsakeej! best een leuk ideej! gouden tiger, ken ik die? alles goed met jou? slaapsmak, ik ben al in glitterpyama (niets voor mij, but de kou heeft eindelijk gewonnen van de klingel)
@klingel >ik duim voor je dat je morgen niet ongi wordt >het bloed is nu nog niet rood en het vloed ook nog niet.. hoe meer aan het uitzoeken ben vanaf wanneer ik moet gaan tellen, blijkt dat bruin bloed normaal is voor je menstruatie en dat je mag gaan tellen vanaf duidelijk rood.. @me, morgenochtend ben ik vrij en dan maar even broekeloeren om te zien af bruin dan verandert is. en dan is het dag 1..
Tiger awards, Rotterdam. (Ben er alweer klaar voor, bijna!) Ik ken trouwens iemand, die dit jaar (eh vorig) een gouden kalf heeft gewonnen . Filmfestivals rule Leuk, glitterpyjama . Ik ga er ook maar eens in kruipen. Slaap lekker.
waarom lig ik in hemelsnaam al 2 uur lang klaar wakker te zijn? Zou tisch nu bezig zijn met bevallen? En nadine fijn dat de situatie weer stabiel is, het is toch steeds weer schrikken!
Ik ben ook alweer wakker Het zou wel heel fijn zijn voor Tisch als ze aan het bevallen is! Nadine deed het alweer wat beter las ik en het bloed in haar maagje is eng, maar ik weet dat dat niet meteen eng hoeft te zijn. Het kan meerdere oorzaken hebben en vanuit de neus is heel erg aannemelijk! Morgen zal ik wel even op mmm of bv zetten wat er nu weer voor gedonder is met de verzekering cq rechtzaak. Eerst even een telefoontje afwachten. @ Natjes: Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen!
hier ook halve nacht wakker gewees.. voor een beetje HORREUR op de vroege ochtend, check temp hakt er toch wel weer in eigenlijk @giegje: wat heb jij voor verzekerterreur? ik zal mmmmm later even checken @natjes: de 11e is al voorbij hoor! de 13e it shall be, let maar op oftewel: @tisch: MP! @vero: achja rotterdam, ik zat over de grens de peinsen! enne wie welk kouden kalf? wow! ook voor een productie uit dusseldorf? @dusseldorf: ich komme drannnnnnnn! @nu: thee en banner en opruim en schilder en piep-rover aaien. smak
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 42977 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 1 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 18 januari: Milla (beeb 1) 25 januari: Gabbel (beeb 1) 30 januari: Giegel 03 februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke (beeb 4, ronde 1) ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 15) 8 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 12 januari: Milk uitgangsecho 13 januari: Milla fertiliteitsarts 14 januari: Laura traumatoloog/ Natjes gyn/ Cin FM 16 januari: Cin IUI #5? 19 januari: Finn Kinderarts 20 januari: Cin LIFE Leuven/ Finn CB en Laura controle baarmoederhals 22 januari: Milk IUI #2? op 12 jarig jubileum! / Klingel Antiek FM 27 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf? 01 februari: Nikki CB 04 februari: Niels CB 15 april: Niels CB
monolooog monolooog @fem: ik heb joe slogan voor nadine gejat! vind m erg strong&nadinevol @gieg: kep nu wel een feminax naar binnen gehapt, mag wel he? @mok: mok
@ NNNZers: willen degenen die dat niet hebben hun ronde er niet bij? of is dat te confronterend eigenlijk wel he dubbelmok. @mok: mok thee dan maar.
SLAAPKOPPEN! WAKKERWORDEN! @tisch: MP! *peert m naar haard met auwe buik en rug en algehele gammelMOK*
Goedemorgen! zeg, kling wil je niet zo blairen op de vroege morgen! Werd er wakker van Heeeele dikke knuff voor jou.. Wel verwacht (toch!?), maar daarom niet minder ongelooflijk &*$#*&!($#
haai schat. sorry voor bleeeeeer desondanks een goede nacht(rust) gehad??? en de nikkibabe? @niet onverwacht: ach ja ik ben een beetje confused. dat krijg je met die stoere types. dan gebeurt er wat ze ' allang heus al wel verwachtten ' en dan weten ze t even niet meer. tis okey, de luxe van 8 cryo's in dussel geeft rust en NADINE, maar ik heb me toch even laten verleiden door wonderfantaseer. weet je wat gewoon pijn doet soms? dat je niet gewoon gezelli leuk spontaan en toevallig een beebje kan maken. dat zegmaar niet wordt geselecteerd door andere handen maar door moeder natuur. ICSI is wat dat betreft wel erg artificial. maar ja wat moet je anders. getver ik ga even huilen in bad, en daarna ben ik er weer bij. schilderij maken en klaar. smak en sorry voor miezer.
Kling....wat nou sorry voor de miezer??? Miezer jij maar een end weg hoor....als het maar even oplucht! Het wachten duurt al lang genoeg tenslotte . Ik vind het zo rot voor je.....vooral dat je eigenlijk niet eens meer verwacht dat het nog spontaan kan gebeuren. Door het lange wachten eigenlijk geen hoop meer....vink heel erg. Gelukkig wel 8 prachtig diepfriesjes klaar......en daar komt minimaal 1 heel mooi glitterbeebje uit . Kan me wel voorstellen dat het nu heel kunstmatig voelt....maar zodra beeb in buik zit is dat denk ik een heel eind over, want dan moet Klinglijfje toch echt zelf zorgen dat beeb groot wordt! Een hele dikke knuffel meid!!