ja lief he! trouwens een ocicat is ook geweldig (mooi): http://www.catsofaustralia.com/images/ocicatphoto1%20.jpg maarrr ik ga zo even naar t asiel. is beter denk ik. en goedkoper. en met name: een goede daad. so.
Natjes :S ieuw! Arm AUW! Kan je die was niet gewoon laten hangen?? Awh...vind het zielig voor je! Poesjes: ja mag ik mag ik mag ik mag ik nou kling foei!
gieg! KLOTE van die contactpersoon!! echter een heel duidelijke fout van hun kant; ik neem aan dat ze dat heel rap gaan oplossen!? maar wat een stress en frust geeft het he. argh... @pil: jij 3.. geevee!!! :x trouwens. heb jij ooit die 2e prik nog opgehaald?
ocicat is MOOI! Wauw! Maar, ik vind asiel véél beter! daar zitten echt hele lieve poesjes (ook kittens) die liefde en verwen nodig hebben! Ga maar even kijken Ik weet hoe ik zelf ben met 'even kijken' Gieg! Jeetje wat slecht zeg! Is hij gewoon op vakantie gegaan zonder jouw zaak over te dragen? Of echt weg weg? Ik hoop dat ze je snel bellen en snel gaan dagvaarden! Gedonder zeg. Trouwens, gieg 3 jaar kling 2 jaar jemig...
@ Natjes; auww....schouder uit de kom!? Gelukkig wel weer vanzelf teruggegaan, maar het klinkt erg pijnlijk. Doe maar ff rustig aan! Gefeli met Tygo's verkwartaaldag ! Morgen de verhalfjaardag van Britt...en Lonneke!! @ Kling; wat een lief kattekindje!! @ Schoonpa; familie heeft net gesprek gehad met de artsen. Uit het onderzoek van gisteren is gebleken dat het is uitgezaaid. Ze behandelen hem verder niet, alleen pijnbestrijding.
ja ik ga even kijken met een kattenmand in de achterbak asiel is ook beter nu. maar ja hoe moet dat met dat kattenluikje dus doodrijgevaar? of is de pech op en sooooo 2009
ohw nee .. wat erg.. hoe is hij eronder, en de fam? en pipman? heel dikke knuffel voor jou liefpip...
Kling....mijn broertje en zijn vriendin hebben afgelopen weekend een nakie gehaald...Het is niet echt mijn soort kat, maar ze schijnen vreselijk lief te zijn. Hij ziet er wel aandoenlijk uit...
ieks een nakie! ook niet mijn ding maar ze zijn idd heel lief! (zou ik ook zijn als ik het zo koud had en een truitje wou ) ik had ook een nestje ' peterbald ' gezien, nog NOOIT van gehoord. kittens zagen er lief uit. toen ging ik even googlen op een volwassen unit:
Ik heb net Pipman gesproken, hij was niet bij het gesprek, maar zijn broer en 2 van zijn zussen wel. We hadden het eigenlijk wel verwacht. Bloed in de ontlasting is vaak niet in het beginstadium van darmkanker. Het probleem (en misschien nu ook wel zijn geluk) is dat hij niet zoveel voelt, dus hij heeft geen pijn in zijn buik gehad. Nu is het alleen maar fijn dat hij geen pijn voelt. Mocht het nodig zijn, kunnen ze hem, voor zover ik begreep, zo goed als pijnvrij houden. Het is onwijs naar en triest, vooral omdat hij al zoveel moet doorstaan. Het is voor pipman, broer en zussen zo klote je vader zo te moeten zien.....maar in de zin van "vader kwijtraken" (en dit klinkt misschien heel hard)...ze zijn hem al ruim 3 jaar kwijt.
Mijn moeder was ook aan het breien geslagen.....maar truitje was nog te groot . Ik zet wel ff een foto op mmm....
@ Pip, tjee uitgezaaid, pfff, wat een verdriet, gelukkig heef tie dan geen buikpijn nu Truitje? foto? ja Britt en Lonneke morgen 6 mnd, gaat dat snel heh wanneer moet je weer naar cb? ik maandag...... eens kijken hoe lange slungel ze nu is (ze is gelukkig in evenwicht, langer en wat zwaarder dan gem.)
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 43058 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 1 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 18 januari: Milla (beeb 1) 25 januari: Gabbel (beeb 1) 30 januari: Giegel 03 februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke (beeb 4, ronde 1) 08 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 09 februari: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 15) ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 12 januari: Milk uitgangsecho 13 januari: Milla fertiliteitsarts 14 januari: Laura traumatoloog/ Natjes gyn/ Cin FM 16 januari: Cin IUI #5? 18 januari: Milk 1e fm/ Lonneke CB/ Britt CB 19 januari: Finn Kinderarts 20 januari: Cin LIFE Leuven/ Finn CB en Laura controle baarmoederhals 22 januari: Milk IUI #2? op 12 jarig jubileum! / Klingel Antiek FM 27 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf? 01 februari: Nikki CB 04 februari: Niels CB 15 april: Niels CB
pip ik begrijp wat je bedoelt. iedereen is er door de laatste jaren al aan gaan wennen. dat (schoon)papa er niet meer was zoals hij was. het blijft heel erg en ik hoop dat jullie allen veel steun aan elkaar hebben. en ik hoop dat schoonpapa niet teveel pijn/discomfort heeft momenteel. knufje. en nu in oto! zoefff
gieg en kling knuf voor 3 en 2 jaar pilstop pippa knuf voor jou en schoonpaps en rest familie, is heel moeilijk om geliefde persoon/ouder zo te zien kling nieuwe poes halen, benieuwd wat voor eentje het nu uiteindelijk wordt mannetje wil geen poes in huis (ik en kids wel) misschien als hond er ooit niet meer is dat ik hem omgepraat krijg natjes doe je wel voorzichtig auwie en gefeliciflapt met 3 maandjes tygo
Ow pippa Wat erg.... Hopelijk heeft hij niet veel pijn. Sterkte voor jou en de familie, en uiteraard je schoonvader!