En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @kling: snap de teleurstelling, weer omgesteld.. bah bah bah.. maar ik duim en heb vertrouwen in jouw awardje binnenkort!!

@gieg: jeetje wat kan je recht halen toch een crime zijn...

@de rest: dikke knuf!!

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #85962 Remmar, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    ff geheel ego: nikki gaat nu echt goed optrekken en staat dan!!
    Maf kind!! hihi....

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gaaf hé :D
    Nog even en NIKS is meer veilig...en ze valt 3 keer per dag op d'r hoofd :) Maar wat gaat ze hard hé! Trotse mama :D

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ach man.. :$ ik heb haar vanmorgen al uit de bloempot gehaald. Zat madam lekker met der handjes in het zand te spelen, op der knietjes ervoor! :) haha...

Zet ik haar in de box. Zit ik net goed en wel op de bank, staat zij alweer in de box! :( haha.. vind het wel errug grappig! en zij zelf ook!
    Maar ze doet t niet vanuit zitten, maar vanuit buikligging.. :( haha.. lekker handig... ;)

Hoest met jouw kleine meisje??

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja leuk en aardig allemaal :p Maar soms denk ik ook wel: wat was het makkelijk toen ze gewoon bleeg liggen als je d'r neerlegde :D :D haha...

Mijn kleine grut is volgens mij bezig met kiezen :( tis laatste paar dagen drama met slapen. Gister bijvoorbeeld tot half 11 bezig geweest. Uiteindelijk met paracetamol in d'r kont gaan slapen.

Verder overdags lekker bezig! Veel staan, veel dingen pakken wat niet mag, mama negeren als ze NEE zegt (terwijl ze eerst zo goed luisterde!), sneaky kijken of ik 'r wel in de gaten heb en dan iets stouts doen (vind ik stiekem eigenlijk wel cool van d'r :D) en omvallen.
    Zij zet nu ook al stapjes als ze bij de salontafel staat...

Slaapt nikki al wat beter?

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gaaaaaaaaaap
    goede middag meiden
    wat heeft dat dutje deugd gedaan

ik snap er niets meer van ongi was eergisteren spot, gisteren heel weinig (net teveel om spot te noemen) en vandaag weer bijna niets
    zou het dan wel echt ongi zijn? of wacht ik gewoon maar beter nog eventjes af
    de symptomen die ik anders bij ongi heb heb ik nu ook niet
    o en tempen doe ik voorlopig niet, even thermometerrust
    wilde vanaf dag 13 met ovutesten weer beginnen

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    o wat leuk als de kleintjes beginnen recht te staan
    en het wordt nog leuker als ze hun eerste stapjes gaan zetten

kunnen jullie boos blijven als ze zo ondeugend kijken
    ik in iedere geval niet
    en lach inhouden is soms ook heel moeilijk

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

tjee zuurtje...heb je dat vaker? Of is lijf van slag?

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ fem: hihi.. heerlijk he, lekker ondeugd ;) Is nikki ook ja! :D hihi.. en luistert echt voor geen meter als ik 'nee' zeg.. zit ze gewoon heel hard te lachen... (en wij maar volhouden: snap ze nog niet..... ;) )

We zijn begonnen met nutrilon 'goede nacht' en sinds dien slaapt ze aardig :D Nu soms 1 of 2 keer wakker en dan slaapt ze weer verder na speentje! :)

@ zuurtje: das een rare ongi.... is het wel ongi!? of heb je dat wel vaker??

lach inhouden lukt meestal nog wel aardig. Maarja, nu ben ik ook aardig getraind door mn werk ;) hahah...

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nikita luisterde als een tierelier! Ze wist echt dat NEE ook NEE was. Maar, ze heeft ontdekt dat ze zélf kan kiezen of ze iets wel of niet doet. Zeker nu ze (bijna) overal bij kan. Je ziet 'r ook nadenken een halve seconde en dan zo'n grijns verschijnen....en hoppa! Pakken maar!
    Ik vind het cool :) Een minimensje wat zélf beslist wat ze wel en niet wil doen. Nu al een eigen (sterk!) willetje. Dat is toch prachtig! Wat een karakter toont ze al :D
    En ja, dat gaat nog leuk worden als ze 11 is (of 5 :D)!

Maar, ik hou vol! (hang in there!!!!) ik heb ook nog niks weggehaald (ja, met hete koffie let ik wel op!). Ze pakt nu iets en dan leg ik het terug. Keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer kop eer kop neer :p
    Ik ga winnen! ECHT!
    *mama poweeerrrrrrrrrrrrrr*

Oh! pyjamapapje? Hmm, misschien het proberen wel waard :D En 's ochtends ook pap? Of ondertussen al een boterham? (vanochtend heeft nikita mijn boterham opgegeten, want doen ze die zag wou ze d'r fles niet meer)

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

edit: is geen pap zie ik net...maar andere melk. Wel fijn dat dat lijkt te helpen voor onze nikkireus :D

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    'goede nacht' is gewoon van die poeder, zeg maar. Alleen dan in een ietjes kleiner potje...

's Morgens drinkt nikki nog papfles. Ze eet nog niet super een boterhammetje. Dus op deze manier krijgt ze tenminste lekker wat binnen. Geloof dat ze nog wel gehecht is aan haar papfles 's morgen.. (en anders mama wel op de dagen dat ik moet werken. Dan ontbijt Nikki nl. al om 7 uur en anders moeten we nog vroeger.....)

Heb hier ook nog weinig tot niets weggehaald hoor! Vind ik ook niet echt nodig. Je ziet haar nu kijken als we 'nee' zeggen. Zo van: ja leuk en aardig, maar wat wil je?!? en dan lacht ze een keer.... hihi.. merk wel dat ze wel steeds beter begint te begrijpen dan 'nee' ook echt 'nee' is... maargoed, ze is nog jong ;)

@ nikita: groot gelijk dat je mama's boterham jat! ;) is ook lekkerrrr :)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    iemand een lekker recept voor risotto met vis!?

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    rem en fem: nee dat heb ik anders niet zo met ongi (als het dat al is)
    normaal als ik op dag 1 een beetje heb is op dag 2 normaal tot heftige bloeding
    maar zoals nu.............. nee
    maakt me weer lekker onzeker

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    risotto nog nooit gemaakt

met kerst zelfs voor het eerst gegeten, schoonbroer had er het voorgerecht mee klaargemaakt

en kling wat voor poes is het geworden

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Gewoon even de hartelijke groetjes van een rennende en vliegende mama vandaag. Effe te druk, maar hou van jullie!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, wou nog zeggen:

Siem kan op het potje plassen!
    En Femke heeft sinds vandaag 2 voortandjes!

Jubel-trots!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    HOERA voor siem

en 2 tandjes voor femke super

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    pip wat heftig met je schoonvader, ook al zagen jullie het aankomen het is nu wel erg definitief, een hele dikke knuffel voor jullie!!

Hier een zware nacht gehad, Marissa is snotverkouden geworden en was ieder uur wakker, hoesten en huilen maar gelukkig viel ze wel steeds weer in slaap. Vancht om half 1 haar uit bedje gehaald en haar een flesje gegeven maar ze wilde niets drinken, even getempt en ze had 38,3 was vanmorgen gelukkig gezakt naar 37,9 en vanmiddag was het weer 37,5. Ze ligt nu weer even te slapen maar is wel vaak weer wakker dus zal haar zo maar even een flesje geven, ze drinkt gelukkig wel weer. Vanmorgen wou ze de eerste fles eerst helemaal niet hebben alleen maar huilen maar na een half uurtje ging ze gelukkig wel drinken.

Heb het meeste weer bijgelezen maar nu even geen puf om overal op te reageren.

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ spirit: luuf, neusspray, vsm druppels, paracetamol..... zoiets?!

@ juud: wat goed van siem!!
    en foto van Femke zien!! :D

oh, voor de mensen onder ons die het nog niet wisten: rem word donderdag weer geoppereerd!!!

Deel Deze Pagina