*Smak!* Nu afgepeigerd na combat (sporten) naar bed. Lees morgen bij, zag wel ongi van Klingel ^&*^&*(&( (toch had ik hoop!, fuckeduck!) en gekke ongi van ppver. Ook grrr! Traantjes van milk, dikke knuffel! En kleine busbeebmeisjes die druk zijn. Tot morgen lieverds! Vandaag alleen cursus slapen nog voor mij
oeps, ook al te laat. maar je hangt mooi in die paal hoor, klingel! cin: gelukkig vandaag weer een beter dagje. Mijn traantjes waren denk ik (hmmm, toch maar mmm even)...
MEP! Sorry maar hier komt verder niks uit. Volgens tischman ben ik een beebie. Ik slaap eet en poep . AND I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @kling: dus je weet de naam? Noem de eerste letter dan! kusjesssssss voor iedereeen van deze grote beebie!
*Loopt vermoeid de bus binnen en gaat op een bank liggen* Hallo meiden, ik zou vaker komen, maar het is erg druk. Zoals jullie weten ben ik aan het verbouwen. Nu doet mijn vader de verbouwing, maar die staan op het punt te verhuizen. De planning was rustig ons huis verbouwen en dan in maart rustig zelf verhuizen. Dit gaat iets anders... het gevolg in februari gaan zij verhuizen en ons huis moet dan klaar zijn. Op zich geen probleem, maar mijn familie heeft er nog een handje van om te stressen om zo een moment. In plaats van rustig aan doen wilt mijn moeder liefst alles in een dag klaar hebben. De slaapkamer is verbouwd, maar morgen gaan we kijken voor een nieuwe kast. Mijn moeder wil alles regelen (ben ik onwijs blij mee, want zij kan het heel goed en ik niet) en dus ook mijn bureau gedeelte... dus morgen druk druk druk en dan een paar dagen druk, want de babykamer wordt de volgende fase... Ben er dus niet echt... zo een hele lijst... Zijn er nog leuke, vervelende, boeiende dingen gebeurt?
Nou dan ga ik wel even monologen. Ik ben net thuis van avondje dinnetjes. Even bijgekletst, erg gezellig natuurlijk. Morgen lekker vrij, raar idee eigenlijk, zomaar dag in de week vrij. Hihi Heeeeeeeeeerlijk. Ik ga nog effe Dakar kijken en dan naar bedje toe. Trusten lieve busmeisjesssss
Besef je eigenlijk wel hoeveel tijd dat eigenlijk kost, zeker omdat dit forum ook nog eens vereist dat je 30 seconden wacht. tsssssssk
DTL! @jd: aha druk met verbouwen dus? wordt t een mooi hip kamertje? @tisch: ik heb afgelopen half uur 2 keer gedacht dat ik de naam zeker wist. jij tjoerie! OH MY GOD het is Joerie! o god ik moet niet gaan gokken hier anyway, het BEVALBEVEL is dus uitgesproken: gij zult bevallen!!!! en wel morgen!!!! @gordina: kom der uit! head first! en maak ons blij en trots en huil! en vertel ons je naaaaaaaam! @bow: leuk, dintjesavond! slaaplekker en sigtig morgen he? @leo: so you sportwoman! @sport: ja morgen hardlopen, ijs of geen ijs @milk: traantjes op mmm? knuff vast op jou! @paal: lekker hoor! @mil: nog/al NOD/NOTklachten? @cin: geen clomidmok he, goeso, maar wel opvliegergil? hopelijk morgen rust in lijf. wat jij dacht over rug zei, zowaar, klingman ook al. wel heel acuut en gemeen dan maar zou kunnen? liever van de ongi dan van t logeerbed trouwens, voel me schuldig! @all: slaaplekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
goedemorgen meiden ongi=weg (voorlopig?) temp was nog aan de hoge kant (wilde niet tempen meer vond het wel raar allemaal) als ongi verder uitblijft doe ik ergens volgende week een test
@ Zuurtje, raar dan weer, kan het lichaam je dan toch foppen, zelfs met ongi, wat je dan wee niet zeker weet. @ Klingeltje, jij ongipijn, stom, missschien lichaam super aan het schoonmaken, tja kan hierna 9 mnd niet meer Hier vandaag weer druk op werk. vanacht was but, als die snottebellen, bleeeh gister wel fijn bij schoonmama gegeten Gister ook weer zingen, was weer even fijn, 24e optreden in Paradiso
Mogguh meisjes, @ Zuurtje; wat spannend meid!!! Hopelijk volgende week toch roze!! @ Remmar; sterkte en succes morgen met de operatie van Rem!! @ Spirit; beterschap voor de kleine meid! @ Juud; wat goed van Siem!! En Femke twee tandjes...wauw! @ Milk; kus op traantjes! @ Jd; druk.....doe je rustig aan meis! @ Small; gefeli met verhalfjaardag van Lonneke! @ Tisch; jij een baby .....geniet er nog maar even van!! Ik ga...zus kom eraan...lekker even bijkletsen....kusssss!
goeiemorgen meisjes! Zuurtje...hmmm vreemd (fop?)lijfje! Maar is het voor innestel niet heel laat? Milk: knuf voor jou! Bow: leuk dinnetjes avond Kling: lekkere paal ja? Waarom voel je je schuldig over dat je lijf zeer doet na een logeerpartij op logeerbed?????? Ben je gek ofzo? Tisch: ha meid! Laat je maar lekker verwennen hoor! Vandaag is dé dag hé. De 13e....zo'n mooie datum! Mill: pittbull Denk aan joe today! Gister: gebeld door ex-collega...echt al 3 jaar niet meer gesproken. Leuk om weer ff bijgekletst te zijn (hij wist niet eens van nikita af! Toen hij haar naam had gezien dacht hij: het is óf een nieuwe hond óf een dochtertje haha). To do today: strijken, boodschappen, naar boekhouder, wc schoonmaken, stukje weer inpakken en....ehmmm...KOFFIE
fem had al vanaf dag 10 na ei gespot op dag 11 was het iets meer dus ik dacht ongi is begonnen gisteren weer spot en vandaag nog niets vind het maar een beetje vreemd en innestel zeggen ze altijd tussen dag 5 en 10 na ei pippa veel plezier bij zus fem weer druk druk druk en vergget vooral niet de koffie haai bow, kwam je door het koffiegepruttel
tuut tuut tuut..... en de groetjes van Ruud! (ik weet ook niet waar dat ineens vandaan komt sorry) Zuurtje...ik snap er niks van! Dan maar een testje? Om duidelijkheid te krijgen?!
Jeetje Pip, wat naar van schoonpapa, hopelijk houden ze het goed pijnvrij. Juud, wat leuk 2 tandjes! Milk, tranen, begrijpelijk, knuf! Natjes, hoest nu met arm? Bow, hoest met de hernia? Cin, hoest met u dan? piemCinman geen last gehad van hete pepers? Heb al 1 afwijzing en 1 ontvangstbevestiging, voor de rest nog niets gehoord. remmar, ik heb t gezien dat ze kan staan gaaf hoor! Small, ik denk soms tussen de zinnen door in je berichtjes een beetje depri-gevoel te lezen, misschien zit ik er helemaal naast maar trek je t allemaal nog een beetje? Female, Nikita ook zo'n eigenwijsje leuk! Klingel, katjes.... nou voorruit kon er wel om lachen! Hier gaat alles prima, heb laatste dagen wat veel pijn in lijf dus even rustig aan, mn mam is overspannen en mijn zusje weg bij haar vriend dus tis wat dat betreft wat chaotisch hier. Maar lau-man is heel lief voor me en Finn happy en vrolijk alleen snipverkouden en weer vreselijk last van de reflux dus zo'n 5 setjes kleding aan op een dag... Ben benieuwd wat de ka daarvan zegt. Ben heel benieuwd naar Tisch...nog geen nieuws? Ben heel benieuwd hoe mila haar afspraak is gegaan?