Zuurtje, sterkte! Gieg; ik vind dat altijd wel grappig...dat je uit een bijna onleesbaar document vanwege allemaal juridische termen toch nog even de spelfouten kan gaan zitten verbeteren. Succes met lezen! (en klussen?! ) Milk, WAUW! Dat klinkt gaaaaafff zo'n reis! Maar daar moet je dan wel je tijd voor nemen natuurlijk...succes met dillema. Tisch: MP! Koffers: al half ingepakt
film nikita: geen idee hoe ik dat eraf moet halen Ik zal straks eens kijken of ik ramon kan storen (maar hij is nu héél druk met werk overdragen en voorbereiden...) STRESSSSS Maar ook: patatdag (voor lunch)
Natjes brrrr wat erg zeg! Stelletje ezels. Hoe kunnen ze zoiets belangrijks opfucken. Knuff! Ik vond een mooi stukje snot op mijn papiertje. Ik duim dat het iets betekent!
Jaaa lijfje is in ieder geval bezig toch?! Ik ga nu even 2 pannekoeken naar binnen werken Ik heb helaas geen patat in huis :x gghehehe
iedereen is stil door het onderhoud, toch? tisch: ieeee, lekker hoor, snotje kwijt. laten we hopen dat er snel iets gebeurd! fem: patat bij de lunch, jummie. Hier liggen netjes mijn bammetjes klaar... en koffers al bijna helemaal gepakt, mooi so. je mag bijjjjjjna op vakantie!!!!
Ja stom zeg van dat onderhoud en dat een aantal keren op een dag. Milkh bammetje mmmmmmmmhh wat kan ik daarvan maken? Moet wel ongezond zijn.... ik denk stokbrood uit de oven met lekkere roomboter jaaaa ga ik nu even doen. Pannekoeken zijn op en 2 waren niet voldoende helaas. 1 voor mij en 1 voor de beebie...... Volgend jaar dec willen wij ook naar de antillen. Dan kan die kleine al zitten en met de pot mee eten. Heerlijkkkk!
Tisch klinkt als je slijmprop!! Hoop dat het nu niet lang meer gaat duren voor jullie!! Wij hebben woensdag ook pannekoeken gegeten, komt vast door jou! Afgelopen dagen wel een beetje gelezen hier maar met een heel erg ziek kindje lukt het reageren niet zo best. Ze werd afgelopen maandagnacht ziek. Ik dacht in eerste instantie ze is gewoon verkouden, had wel iets koorts maar de afgelopen dagen was ze koortsvrij. sinds een paar dagen reageerde ze steeds heftiger als ze de fles kreeg, ben overgegaan van hypoallergeen op standaard. Volgens mij verdraagd ze de koemelk niet en is ze daarom zo ziek. Had gelukkig nog ha voeding staan dus die krijgt ze nu weer sinds gisteravond en ze reageerd nu gelukkig al veel minder heftig op haar fles. Als ze de fles half leeg had begon ze vreselijk te krijsen en liep helemaal rood aan en je kreeg haar niet meer stil. We liepen zelf met oordopjes in want het ging door merg en been. Ze stak haar tong ook helemaal uit en maakte een raar piepend geluid. Straks de nr 2 voeding ook maar in ha halen want van de standaard voeding ging ze ook steeds minder drinken en hierdoor gaat ze ook al een beetje afvallen.
haaai!! hier moeklingel. @tisch: slijm? JEEEJ!!! nu gaat t bijna gebeuren!!!! eindelijk!! wat spannend! heb je geen buik/rugpijn enso? smak! als ik je niet meer spreek voor gordina er is! @spirit: beterschap voor je meisje! @zuurtje: sterkte! @fem: wehiii bijna gepakt maar nu natuurlijk werkafrondallesklaarvoorvertrekstress! ik wil krijsvideo sien! ik stil ?zou kunnen, los van idd ZP die vastloopt/zit? heb vannacht tot 0300 in atelier gezeten en gedaan waarvan ik toch wel zou moeten weten dat je het NIET moet doen: te lang doorwerken als je ' het niet meer ziet ' gevolg: hele schilderij ' mislukt ' beetje jammer .. maar gewoon weer aanvallen op een nieuw doek; was toch wat aan het experimenteren. @cin: WHIII de pregnyl zit, de eieren zitten, jij zaterdag liggen en ik hoopduim soooo dat 3 ei je geluk zal geven! ik snap als je nog piekerzenuwt trouwens. over 3 aan een kant of 3ling of of of. klote is dat he. maar onderga het maar lijdzaam. komt goed schatje! @milk: mijn IUIs waren altijd onwijs regelmatig: tussen 27-29 dagen. ik zou een fantastische reis gewoon plannen op het daarvoor voor het klimaat enzo beste tijdstip en niet rekening houden met (het missen van een) IUI. heb zelf 1x puregon meegenomen naar zuidfrankrijk maar eigenlijk vond ik dat best wel arelaxt. was ik op vakantie, ' was ik er toch nog mee bezig ' @gieg: smak op taaie rotmaterie! maar het zal goedkomen he? al iets gehoord van solli trouwens? @lau: en jij, al iets gehoord van solli?? @leo: waar ben jij? @limmeke: gefeliii met joe oudste zoon! en MELDENNNNN!! @rem: blij dat operatie goed is gegaan, hoop dat herstel voorspoedig gaat! @rest: een dikke grote glittersmak! ik ga eens even tutten, daarna naar mijn geliefde utreg. uit eten met vriendin (voor wie we gisteren achter een stripper zijn aangeweest als verrassing heheheh ) en dan feestje met dinnen aldaar. morgen verjaardagmama, dus ik ben er zondag pas weer dus: allemaal fijn weekend, veel liefs, en @fem jou zie ik zondag nog wel voor afscheidsbrabbel hier he? SMAK!!!!
Er was eens een heel klein meisje. Blond met blauwe ogen, prachtig mooi en ontzettend lief. Ze was héél lief en rustig aan het spelen, zodat haar mama fijn even de keuken kon schoonmaken. De mama dacht nog "goh, wat is ze zoet! Zo lief aan het spelen, helemaal zelf!" Na een minuutje keek mama toch maar even om de hoek, want ze was zó stil! En een lief klein dondertje wat helemaal stil is...die is meestal met iets stouts bezig En aangezien ze al zoveel kruipt en staat en klimt en zelfs al stapjes zet, weet je maar nooit waar het dondertje al inzit. Het was de plant. De plant met de mooie grote pot, waar heel veel aarde inzit. En die aarde, die kan je lekker door je vingers laten gaan en in wroeten en op de grond gooien en doorheen kruipen....héérlijk! Terecht dat ze nu boos is...het was zo'n leuk speeltje, en dan zegt mama "NEE NIKITA AYESHA!! NEE!!"
OEI!!! MET 2e naam! dan is het echt serieus FOEI! *maar stiekem erg leuk!! * zou ze dat van nikki hebben trouwens? die zat laatst toch ook zo lekker te tuinieren?
ach god wat leuk, allemaal kleine meisjes met groene vingers! Nog even en we kunnen ze inhuren, haha! @Tisch een propje verloren? Hope so dat het iets betekent! Duim voor jou!! @Kling: wat een gezellig weekend heb je voor de boeg, lekker genieten! alleen jammer van schilderij.. maar van experimenteren wordt je wel weer veel wijzer, leuk! @milk: ik zou zeker de reis boeken. eventueel met annuleringsverzekering. Maar weet je, je kunt toch niet alles op hold zetten tot het moment daar is. Geniet lekker van deze mooie kans! Maar je wil dus al snel gaan? @Fem: lekker alles gepakt? fijn! Dus tijd genoeg om zand op te ruimen.. Haha... flauw hoor, nikita's spelletje verpesten..! Hihi @de telefoon: ga nou over... zit al vanaf 12.00 uur te wachten op telefoontje van arts. Maar die kijken niet zo nauw blijkt wel weer.. Geloof dat ik toch liever voor iui ga. Even horen wat de dokter vind. @rem: goed gedaan vanochtend! je mag ook aan jezelf denken. Zie je, je gaat het nog eens leren, haha....! @zuurtje: denk aan je vandaag, hoop dat de operatie bij je neefje goed gaat. @spirit: beterschap met je meisje
@mil: mijn tip: zelf bellen als niet gebeld. voor je t weet zijn ze gevlogen/aan t opereren/niet meer bereikbaar! @mil: ik zou als ik jou was beginnen met IUI, ook om te wennen aan de MMM. ivf geeft meer kans op baby, dat is zeker, maar het kan wel heftig binnenkomen hoor. sowieso: tandjes op elkaar en nooit vergeten waarom je het doet! dat je geen hormonen of in elk geval weinig zal krijgen maakt het al een stuk makkelijker. en het besef dat je hulp krijgt vond ik in het begin zelfs relaxt!
kling, veel plezier dit weekend! (en vanavond met stripper ) Mill: heb je ze al gesproken?? Anders idd zelf bellen! PITTBULL!!
Ze zij accoord gegaan met iui! Ook al denken ze dat het mijn kansen niet vergroot helaas.. maar ivf daar ben ik nog niet kaar voor. en wie weet scheelt de pregnyl en het dichter bij doel brengen net genoeg! We gaan er voor, hebben er zelfs zin in! Op dag 1 van cyclus bellen voor fm op dag 10.
@tisch: zwaaiende piemelstripper KOMT pas op vrijgezellenfeestje hoor dit is een gewoon ' normaal ' etentje (nouja normaal.. bij t laatste normale etentje kotste ik in de bosjes in utrecht, toen nog mijn TP de schuld gevend ) @mil: ik zit te denken.. aangezien jij geen hormonen zal krijgen wegens geen risico op 2ling, zou het enige verschil tussen iui en ivf voor jou zijn: de punctie. en de punctie zou voor jou vrij ' relaxt ' zijn aangezien er maar 1 ei te prikken valt. wat dat betreft....... zou ik haast......... je aan het twijfelen brengen! want het is juist het vele spuiten met de vele hormonen en de punctie van 10 (of als je het in mijn geval doet: >20 ) eieren dat het zo heavy maken. hmz denk denk trouwens. al schouderpijn!? @makeup: ja moet ik up doen. smak