@ bow: thanx hihi... @ zuurtje: jemig, das nog wel een heel stuk zeg... En beterschap voor zoontje!! (en ja, wat moet je anders met diarree.. blegh..) @ tisch: kom op, puffen jij!!! nouja, bevallen iig @ milla: dikke knuff! Fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen.. @ bow: succes met rug en met Niels vanaaf! komt goed schatje! @ fem: snappie skype al!? @ euhm.. euhm,.., @ kling: fijn weekend!! @ rem: mag morgen hoogst wrs naar huis! JEUJ!!! Het gaat erg goed, alleen zaten ze vanmiddag te zeuren over zn brace.. nouja, goed.. was onzin! @ mezelf: slochteren in buik... X
Hallo.....ben ik ook nog even....beetje druk geweest vandaag. Natjes; ieks....onderkantje niet goed gerepareerd . Wat vervelende meid! Toch maar niet te lang blijven tobben hoor! Sterkte ermee! Cin; morgen IUI?? Succes...duim,duim, duim!! Nikita; papa en mama uitproberen ......daar leer je van hoor (en papa en mama ook) Leo; niet sorry zeggen hoor....ik mis ook wel eens wat. Schoonpa kan door een hersenbloeding ruim 3 jaar geleden helemaal niets meer (zelfs niet eten of praten) Hij moest voor darmonderzoek naar het ziekenhuis en bleek longontsteking te hebben. Dit ging gelukkig snel weer beter, dus is het onderzoek een week later alsnog gedaan. Dit was helaas helemaal foute boel, we weten inmiddels dat hij kanker heeft en dat het uitgezaaid is. Er volgt ook geen behandeling, alleen pijnbestrijding als het nodig is. Zuurtje; toch ongesteld ......dikke knuf meis! Lautje; heftig hoor...kleine man beginnende longontsteking. Arm kind!! Hopelijk knapt hij snel weer op! Dikke knuf voor Finn. Rem; fijn dat het goed gaat met Rem....en morgen weer lekker thuis . Zuurtje; wat naar van je neefje....wel eng! Ze hebben een flink stuk weggehaald...hopelijk valt het allemaal mee! Sterkte! Milk; wauw....een reis naar Singapore en China....gaaf zeg! Spirit; wat zielig voor Marissa...ik hoop dat het wisselen van voeding helpt en ze zich snel weer beter voelt. Tisch; heeft Tischbeeb de uitgang al gevonden? Mill; wat fijn dat ze accoord zijn gegaan met de IUI. Superspannend allemaal hoor! Nu gaan we gewoon heel hard duimen dat IVF niet nodig zal zijn en jij van de zomer al met een hele dikke toeter loopt! Bow; naar Elke en Nadine...spannend!! Geef Elke maar een hele dikke knuf! En jij kus op zere rug! Doe je wel een beetje rustig aan!! Fem; een hele fijne/mooie vakantie meid....geniet van alle bijzondere momenten met je gezin!! Verder iedereen dikke knuf en een heel fijn weekend!!
@ Milk: Het lichaam regelt het volgens mij ook zodat je zin hebt als je ei eraan komt. Mijn cyclus tijdens de IUI-pogingen was erg regelmatig, maar ik heb van mezelf ook al een vrij regelmatige cyclus. @ Female: Ik heb de taalfouten eruit denk ik en ook een enorme rekenfout Fijne vakantie alvast! @ Tisch: Yesss de slijmprop, nu de rest nog @ Klingel: Het moet gewoon goedkomen met de dagvaarding en alles wat erop volgt! De sollicitatie heb ik nog niet opgestuurd, want er vallen 160 ontslagen in het UMCG Wat een druk weekend heb jij voor de boeg, maar vast ook een erg gezellig weekend. Veel plezier! @ Milla: Fijn dat je toch eerst met IUI kan beginnen! Ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad en heb vreemd genoeg weer bloedverlies. Het is ook best wel veel vind ik zelf (al is het een stuk minder dan een gewone menstruatie).......erg raar!
Zoooooo, gewerkt, gesport en gewassen, nu even hier teruggelezen. @Milk: gewoon boeken! tegen die tijd ben je al láng zwanger @verre reis: hier tickets geboekt voor 3 weken VS Cinman is net een klein kind, zo blij hihi. @Remmie: Beterschap! @Bow: @ rug. Maar wel super dat je morgen Elke en Nadine gaat zien! @Gieg: Vind het super dat je het niet opgeeft met de verzekering! En bloeding van ei? Is dat een soort spot dan of echt zoals een hele lichte menstruatiedag? @Fem: Alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie gewenst! Denk niet dat ik er het weekend veel zal zijn dus dan is het maar alvast gezegd. @Lau: Arm klein mannetje, ik hoop heel hard dat hij snel weer opknapt! @Tisch: Woehoeeeeeee! Weer een stapje dichterbij. goh, misschien lig je nu wel te puffen.
even snel, mijn mannetje is heeeel zielig, tranerige droopy oogjes en ontzettend hoesten, rochelen en moeilijk ademen. Hij slaapt veel maar word wel ieder half uur wakker door zijn eigen gehoest. Vandaag verpleegkundige weer naar zijn longetjes geluisterd en hij blijft erg pruttelen in zijn longen, hem iedere 2 uur controleren op koorts en 6 keer per dag druppelen voor hoesten en 2x per dag puffen en hopen dat hij snel weer beter is. Lau-man heeft als kind erg veel bronchitis gehad en heeft nu nog zo'n beetje iedere 2 jaar een longontsteking dus we denken dat dat er wat mee te maken heeft. Dinsdag bij de kinderarts weer longen luisteren en horen we meer want hij zou consequent een te snelle ademhaling hebben. Hoe dat precies zit weten we allemaal nog niet, want gek genoeg heeft de ka dit nooit eerder opgemerkt. In ieder geval heel zielig om te zien en lau is moe want slaapt nu te weinig! (p.s. giegel hij heeft een babyhaler met ventolin en flixodide) Ik moet over 5 maanden terug naar de traumatoloog, vooralsnog zzit er speling op de pinnen links in het bekken en een kleine ontsteking in het bot rechts maar dit kan nog bij trekken want tot een jaar na de bevalling is het bot nog weker. Verder zoals we al wisten zijn mijn tussenwervelschijven s1-l5, l5-l4, l4-l3 naar zijn grootje en zit er een uitstulping (=hernia) op l5-l4 en l4-l5, zenuwknel op de onderste maar ja daar kan bij niets aangedaan worden want als ze dat "maken" krijg ik op hogere nivo's problemen omdat vastzetten de enige oplossing voor mij is en als je 1 nivo vast zet dan ga je andere nivo's meer belasten. Beetje technisch verhaal. Nu bedje in, dikke kus! Wel nog even fijne vakantie voor Female, Beterschapknuf voor remmar Goede bevalling voor Tisch (let maar op morgen!) Goede beslissing mila (waarom? omdat het goed voelt dus de juiste beslissing is!) Bow, je hebt rug veel te snel veel te veel belast, weet je zelf ook wel maar toch FOEI!
@ Cin: De bloeding is als een lichte menstruatie met stolsels. Door de stolsels vind ik het toch raar. @ Lau: Ik hoop dat z'n longen dinsdag beter klinken en dat je ook meer duidelijkheid krijgt over de ademhaling. De pufjes ken ik, die heeft m'n dochter ook gehad met de babyinhaler. Vind hij het erg om de pufjes te krijgen?
nee hij begint heel hard te lachen als ik het in de inhaler spuit , denk dat t kriebelt ofzo maar in eerste instantie wil hij niet het kapje op zijn hoofd.
Het kapje vond Giegdochter ook niet leuk in het begin (ze had ongeveer dezelfde leeftijd) en heb ik leuker gemaakt door te doen alsof het een toeter was. Ik zette hem op mijn gezicht en zei dan toettoet. Daarna op haar gezicht terwijl ik ook toettoet zei. Geweldig vond ze dat en die medicijnen hebben jaren toettoet geheten
Pip, oh jeetje dat is wel onwijs schrikken zeg! Nu geen behandeling meer, sterkte! Bow, oh wat ontzettend leuk morgen naar Nadine en Elke!! Geef haar maar een onwijs dikke knuffel van ons! En rustig aan met je rug he, je hebt er maar 1! Rem, fijn Remman morgen waarschijnlijk naar huis! Goed zo! Fem, hihi druk met uitstellen van alles! Mutsje! Zuurtje, zo dat is toch nog wel groot stuk wat ze hebben weg gehaald! Ik hoop op goede uitslag! Cin, heel veel succes morgen! Ik duim weer onwijs voor je! Kling, veel plezier dit weekend, allemaal gezellige dingetjes! Lautje, dikke knuf voor Finn en zijn mama en papa! Wat zielig! Gieg, hmmm dan inderdaad misschien niet zon handige tijd om te gaan solliciteren met zoveel aankomende ontslagen! Milla, fijn toch eerst IUI! Kun je zo aan het idee gaan wennen en het zak toch kleine beetje helpen dus wie weet........ Rest, dikke knuf! Sorry ben het kwijt!
Jemig Lau, dat is niet niks allemaal! En dan heb ik het zowel over jou als over Finn. Voor Finn heel veel beterschap nogmaals en voor jou hoop ik dat het zo goed/beter wordt als maar mogelijk is! @Gieg: Met stolsels? Dat klinkt idd wel vreemd. Heb even gegoogeld maar kan zo snel niets vinden. (Maar had je vast zelf ook al gedaan )
Ik had inderdaad ook al gekeken en kwam dingen tegen als poliepen enzovoort. Dat soort ongein komt wel veel voor bij mij in de familie en aangezien ik toch nog steeds een afspraak moet maken bij de gyn, is dit het juiste moment.......maandag dus maar even bellen. Ben je zenuwachtig voor morgen? Hoelaat heb je de IUI? Succes!
cin succes vandaag sorry dat ik niet reageer op de rest, maar ben nog al druk op moment.. vanaf komende week weer meer tijd heb vannacht neefje te logeren gehad.. mijn schoonzusje zou gaan bevallen.. maar jeetje.. wat staat die simpel in der zwangerschap. ze is nu 37 weken.. zoontje werd geboren met 35 weken, weeen heeft ze niet gehad behalve persweeen dus een uurtje na weeen werd kind geboren. nu wonen ze in duitsland.. en moesten oppas hebben voor kleine jongen. al een maand meet de gyn de grootte van baby en baby is dus veel te klein.. hun reactie.. vent moet maar leren meten. afgelopen weken kreeg ze meerdere malen een echo en weeenfilm.. omdat ze vorige keer geen weeen voelde. hun reactie: wat een onzin. gisteren had ze al aantal cm ontsluiting, baarmoedermond was volledig verweekt en arts zei.. morgen opgenomen in ziekenhuis, maar kans is groot dat kind vannacht zich aankondigd dus ze bellen me en zeggen, kom morgenvroeg zoonlief maar halen. ik zeg ik kom dadelijk wel, want stel nou.. dat je weeen krijgt.. en het zijn weer persweeen net als vorige keer dan is het waarschijnlijk binnen paar minuten bekeken werd dat weggelachen.. als weeen begonnen.. hadden ze tijd genoeg, ziekenhuis was maar 10 min rijden en ik kon er binnen 20 min zijn. tijd zat dus. ik zeg nou.. mocht het gebeuren dat ze weer geen weeen voelt, dan heb je echt geen tijd! toen mocht ik kind dus gisterenavond komen halen, maar je merkte gewoon aan alles dat ze het grote onzin vonden. en nu is het afwachten.. ze maken zich totaal niet druk dat kind zo klein wordt geschat.. zou aantal weken achterliggen op groei.. ze houden er niet eens rekening mee dat man wel eens gelijk kon hebben. en een te klein kind.. was niet interresant.. werd vanzelf groot zei ze terwijl ze diep inhaleerde van der sigaar... pff ben best boos.. weet niet eens waarom... misschien door hun laconieke houding overal op.