Haaaai meiden Ik is weer terug uit Leeuwarden. Was super om Elke en natuurlijk Nadine te zien. Elke zag er goed uit maar wel erg moe. Dat was ze ook wel, zeker na gisteren/vannacht. Gelukkig gaat het nu weer iets beter met Nadine. Nadine lag heerlijk te slapen. Ze is zooooo mooi. Wat een prachtig poppie zeg. Jullie krijgen allemaal de groetjes van Elke.
Bowen wat mooi en wat een privilege dat je Elke en Nadine hebt gezien! Fijn dat het nu weer wat beter gaat. Net die docu zitten kijken, ben er helemaal vol van.
goedemorgen trouwens allemaal. Geen tijd om terug te lezen, sorry! Moet nu douchen en dan naar stal om paardje te doen! Fijne dag allemaal!
Goooooodmeurning Fem, gepakt? Goeso!!! Gabbb dikke knufff Giegg ook knuff voor jou! Was het toch ongi?? Raar hoor Remmie, fijn dat Rems weer thuis is!!!!
morgen meisjes straks doop van neefje Jan..... @ Rmmie, fijn dat Rem weer thuis is en Tisch, had jij je gister wel gemeld?
Hi Hiiiiiiiiiiiiiii neeeeee ik lig niet te bevallen. Mams is op bezoek . Ik moest zelf mijn pannekoeken bakken want tischman is halve dag gaan werken dusssssss.