En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ja, zelf pannenkoeken bakken, dat verklaard de stilte wel ;)

female: al klaar voor vertrek?

klingel: kom maar op dan!

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahahaha...

je bent toch ook niet goed wijs kling!!!!

goedemiddag trouwens!

ziekenboeg spreek hier ;)

grapje!

Met rem gaat t weer wat beter! Die had gisteravond veel last van zn knie. Nu gelukkig weer minder...
    Mij is t gelukkig weer wat beter..
    En nikki is super ;) :D hihi...

Hoe is het hier met iedereen?? Tis hier zo stil.......

Dikke smakkerd!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Rem, fijn dat het wat beter gaat met je mannetje :)

Hihi ik was net wat dozen aan het uitzoeken kom ik jullie kaartje tegen die ik van jullie al kreeg toen ik in het ziekenhuis lag, traantjes begonnen meteen te vloeien :)

Nu houd me lichaam me niet zo voor de gek, doet me temp het :$

Iedereen een fijne zondag !!!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Dikke knuff gaab!!!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    segt se?
    misschien luistert gordina wel net zo goed als nikki op bevalbevelbemoei, kijken wie er dan wijs is! :p ;)

hoest met de remmie? fijn dat ie er weer is he. is maar niets, als je lief er niet is.
    en hoest met joe?

smakkkkkerd trug! :)

@fem: joehoe! al ingepakt meisje?
    ik ben so blij met joe kaartje, nogmaals een *smak*.
    klingman werd er ook warm van, en dat voor een fries! :)

smaksmak.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    gabbeltje onwijze knuffelknuff voor joe.

het is klote he, hoe de tijd voortraast terwijl je zelf op sommige punten (voor je gevoel of doel) geen klap verder bent gekomen..

maar ik seg: 2010 it will beebie!!! :D

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hahaha kling! Briljant!
    Ik hoop dat tischbeeb luistert!

Remmar, fijn dat het beter gaat met jullie allemaal! :D
    Dikke knuf meid.

Gaab, jij ook een hele dikke knuffel!

Kling: dank voor je liefsms :D en, graag gedaan :)

Ja, gepakt bezakt gesopt geschoren geëpileerd gemaskerd gedweild gewassen en gestreken. Helemaal volledig KLAAR!
    (zelfs ramon vroeg of ie nog wel was in de wasmand mocht gooien :D)

Alleen nog handbagage uitzoeken (eten nikita enzo) en dan zijn we echt he-le-maal klaar.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jeej wat spannend en FIJN, femfamilie is er klaar voor! :D

en femhuis is prachtig schoon voor een fijne terugkomst! :)
    wie zorgt er eigenlijk voor mishu als jullie in de zon liggen?

@tischbeeb: she'd better listen! ik blijf niet bezig met mn bevelen :D

@mil: morgen nod?

@wen: hoe is rug? en superrrrr dat je bij elke bent geweest. denk echt dat haar dat wel even goed heeft gedaan, beetje vitamine W :D

was nadine weer wat beter TP? (god ik moet dan toch echt aan terugplaatsing denken en niet aan te pas hihihih)
    elke moe? ach arme meis. ik wou dat we haar even 10 nachten slaap konden geven ofzo.. zucht.

@cin: ook nog even hier gillen: WIIII wat veel ZAAAAAAD en veel EI!!
    :D
    ik duimmm en kaars en nadine!

@all: lekker even thaise shit maken nu.

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Piesssssssssssss @Tisch lied, hihi als die nu nog niet ligt te puffen dan weet ik het ook niet meer

@fem, je bent nu ook echt letterlijk en figuurlijk wel aan vakantie toe zeker :D

@klingel, ja was zo fijn om elke weer te zien, de trotse mama!! Elke was ook goed TP :D. Ik vond haar vrij relaxed onder de slechte nacht van Nadine. Ze moet nog wel wennen aan dat dingetjes in Leeuwarden toch weer net anders gaan dan in Groningen. En Nadine lag heerlijk te slapen, wat een mooi meisje. Ze had een heeeel mooi jurkje aan:D. Toen ik Elke vroeg had ze mijn pakketje nog niet gehad, uhu!!! Kom ik bij Nadine met Elkeman en ik natuurlijk helemaal ademloos sprakeloos te kijken naar Nadine zie ik toch wel ineens een heel bekend jurkje. Net als ik dat denk zegt Elkeman, leuke kleertjes heeft ze aan he. hihi de sloerie, gewoon liegen tegen mij!!! Maar elke wordt herkend door de banners en haar eigen topic!! Ze was ouders tegengekomen die haar er op een gegeven moment om vroegen en een verpleegkundige die het ook herkende. Grappig he!!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja lachen he! dat ze zo bekend geworden is! :D

er schijnt hier op t forum een meisje te zitten die werkt in grunn he. lachen dat die via de nadinebanner op elke af kwam om te vragen of ZIJ HET was! :)

goed om te horen dat elke relaxt leek.
    maar ja wat is lijken he.. intern staat ze volgens mij doodsangsten uit. had t er gisteren nog over met mijn ouders, hoe waanzinnig gemeen wreed het is dat iemand na charlotte* nu dit mee heeft gemaakt.

maargoed, nadine blijft! SO!

wat een slettebak trouwens (elke! niet nadine! :D) om te zeggen dat ze t jurkje niet gehad had! :p
    paste dus goed nu, maatje 40?

schattig pakje is t ook! *smelt*

hoest met de wenrug?
    morgen werken?
    HALF?

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja echt grappig, anoniem schrijven is nu wel over :p

Nou misschien is relaxt niet helemaal goeie woord maar heel rustig en niet paniekerig of zo. Nee Nadine had bloed in haar maagje gekregen en tsja logisch toch dat je daar beroerd van wordt! Niks raars. Maar in Leeuwarden reageren ze toch wat anders omdat er meer kan zijn. En dat is goed natuurlijk want daar zijn ze voor, maar Elke had zoiets van ach, in groningen hadden ze een foto gemaakt van buik en hier reageren ze zo. Nou kwam in ieder geval geruststellend over :D

Slettebakje he! ongelooflijk, mij een beetje in de maling nemen. Was maatje 38, past prima! Elkemama had 'm gezien via de cam :) Kreeg al mailtje hihi.

Ja Nadine blijft, moet, echt!!! We hebben gister in ieder geval fijn gepraat en beetje gepiest natuurlijk :D

Rug is vandaag weer heel beroerd. Ben net heerlijk in bad geweest en even bubbelen heeft volgens mij wel goed gedaan. Been voelt net als zondag 2 wk terug:(

Heb jij ook leuk weekendje gehad? Nu weer op de plaats rust?

Morgen werken ja, half dagje of 3kwart dagje week nog niet bekijk het morgen wel even. Moet even een aantal dingen wegwerken afwerken. Het jaar is nog niet afgesloten en als ik dat nu niet doe kom ik toch in de problemen. Moet gewoon af en toe rondje gaan lopen.

@fem, hoe is het?? Al zemelappig of ben je nooit zemelappig voor zo'n reis??

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bow, wat schrijf je toch liefdevol over je ontmoeting met Elke, Nadine en Ellkeman!
    Wat leuk dat ze herkend wordt!

Fem, echt helemaal startklaar dus! Heerlijk!

Zo lekker luie zondag achter de rug, na ja ook wel veel aan het huisvrouwen geweest. Hoeft dat morgen niet meer.

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey meiden :)
    Bow, ik vind het lief hoe je schrijft over Elke :D
    En wat gaaf dat ze al herkenning heeft via de banners! Kan je nagaan wat voor'n impact dat toch heeft.
    Ik heb het toen d'r tijd ook gehad dat iemand vroeg of ik de moeder was van Nikita, omdat ze ook op zwp wat had gelezen.
    Haar zoontje lag samen met nikita op de HC.

Kling: mijn vader en zijn vrouw zorgen voor ons huisje, planten én beestje!

Ik ben d'r helemaal klaar voor :) Ik moet alleen nog nikita's eten voor in het vliegtuig klaarleggen.
    Ik ga nu de laatste dingetjes doen (dat neurotische is soms wel vervelend hoor :D) en dan snel en optijd naar bed!
    Morgen half 5 het bedje uit.

Lieve meiden, ik denk aan jullie allemaal! Hou me aub op de hoogte via de sms :)
    Ik straal jullie allemaal warme tropische zonnestralen in :)

SMAK!

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier Fem!!!!
    En ook veel sterkte bij het uitstrooien van de as, denk aan jullie!!!

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Weet je wat altijd zo leuk van dan op tijd naar bed gaan is, ................... dat je niet kunt slapen :D

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

I know!
    En dat je heel de tijd denkt: ik moet me niet verslapen! Ik moet me NIET verslapen!

En dat je dus vervolgens helemaal niet meer kan slapen...je, 1 uurtje voordat je weer op moet :)
    Ach, komt wel goed!

Sterkte met je rug meis

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lieve Fem,
    heel veel plezier en ik hoop dat het uitstrooien precies zo gaat als dat jullie graag willen!
    We zulllen je missen!

Bow, he bah pijn weer terug net zo als 2 weken geleden, rustig aan doen met werken he!

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Alleen een zwaai vanaf hier.... finn nog steeds errug verkouden en hoesten en spugen en heeeeel veel poep dus even handjes vol.

Tisch-beeb kom en laat je zien!
    Klingel, prachtig lied!
    Bow, rustig aan met die rug moet u liggen en lopen en badderen maar niet tillen en werken!!!!!! Fijn dat elke-meeting zo leuk is geweest.
    Female, fijne vakantie.
    Small, hoe was doop Jan? (ps vroeg je laatst of beetje depri-gevoel las in jouw berichtjes, waar of niet?)(nog met man gepraat?)
    Leo, lekker luie zondag.... ik wil ook
    Rem, alles goed met man?

Iemand enig idee hoe het met Debs is???

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @lau: handjes vol met poep?
    ;)
    nee serieus, sterkte hoor! en beterschap voor hem! :)

@fem: wens jou een heel erg mooie en fijne vakantie met je liefjes. geniet!
    en 10000 fotos maken he?
    :)

ook sterkte bij het uitstrooien van papi.
    dikke knuffel en vooral: vlieg voorsichtig! :)

we zullen je wel missen, wanneer land je weer in de bus?
    de smsdiensten zullen wel je kant op komen bij gordina- en roze nieuws hoor! *piep piep op t strand*

@bow: geevee! net zo veel last als 2 week gelee?
    nou dan duidelijk: HALVE dagen mevrouwtje.
    tenzij je gaarne lang last wilt hebben?
    *kijkt streng maar liefhebbend*
    zit je nog veel aan de diclo(mid) dan?
    het is ook wel shit- je KAN amper met je rug rekening houden tijdens het tillen van niels enso.
    is bowman nog actief in huis(houden)? ;)

elke rustig ja?
    goeso.
    lijkt me idd wennen dat er in leeuw minder snel/actief gereageerd lijkt te worden. wegens MC natuurlijk ook.
    maar ja, dat was ze wel gewend en dat gaf nu net de rust :(

poe!

@weekendje: was erg lachen, sushi, wijn, de stad in met de studententijddintjes.
    was als vanouds (studententijd) maar ik voelde me wel wat oud tussen de meisjes en jongens die om elkaar heen paringsdansten.

lachen als iemand dan probeert te vissen of je available bent: ' al 9 jaar samen en dit jaar zwanger! ' :p
    SO!
    en *zoef* zijn ze, op 1 homo na met wie ik een uiterst filosofisch gesprek over het geheim van de liefde heb gevoerd.
    de conclusie: elkaar accepteren zoals je bent, geluk voelen als de ander het is, blablablaaaaaa en nog maar een wodka. :D

@lied: volgens mij werkt t al heheeh want die hele pannenkoekenmadam laat niets meer van zich lezen hier ;)

ik bedenk me net hoe snel de tijd is gegaan. zat ik 2/12 nog helemaal in de kreukels van de overstimulatie en in de MOK wegens geen verse TP- nu zijn we alweer ZES weken verder en heb ik bijna 2 awardjes.
    :)

spannend wel weer!
    joehoe!

theesmak!

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @fem: hele fijne vakantie!!

@rest: hele dikke knuf!