Female een hele fijne vakantie!! Ik hoop dat het uitstrooien van de as gebeurd zoals jullie het willen. Kling hoe kom je erop om zo'n lied te schrijven, lag in een deuk hier!! Bow wat fijn dat je zo hebt genoten van je bezoek aan elke en nadine, ook leuk dat ze haar daar herkennen aan de banners! Hoop dat je rug snel weer opknapt, rustig aan doen hoor!! Lau beterschap voor Finn, hoop dat ie snel opknapt!
Hai meiden!!! Zag een prachtig geschreven lied met een bevel naar Tischbeeb dus Tisch is nog steeds niet bevallen!!! Maarrr kan niet lang meer duren....spannend meid!! En lief gedaan Kling! Lau knuffie voor Finn! Bow wat schrijf je lief over Elke en Nadine!! En wat lief je pakje! Fem heel veel plezier!!! Gabbel knuffel meid Hier gaat alles goed! Druk op mijn nieuwe werk, dit bevalt goed! Mn meissie is de laatste tijd heel goed TP (hihi) en is echt weer stukje 'volwassener" geworden. Heel goed en veel praten en zoooo slim, erg leuk! Mn manneke heeft een echo gehad van de heupjes (len had heupdysplasie) en gelukkig helemaal in orde dus geen spreidbroek oid! Verder geen nieuwsjes! Kom morgen weer spieken naar Tisch-nieuws!! xxxxxxxxx
wat gaaf dat alicemeisje groeit en bloeit alice! enne, ik heb er nadine op dat tisch NU aan t werpen is. ze heeft zelf de tekst nog niet eens gezien (vlak daarvoor was ze offline) dus ik heb t refrein voor de zekerheid maar even gesmst hehehe @miranke (over zwangere meisjes gesproken) waar ben je? ben je weer kwijt of gewoon lekker aan t zwangeren? @lau: nee debs al tijdje niet gezien, mok. @nrg pix nai: geldt ook voor jullie! MOK!
@ Bowen: Met meer rust moet je rug echt beter worden, maar dan moet je het wel rustiger aan doen denk ik. Wanneer mag je weer naar de fysio? Knuff! @ Lau: Gelukkig mag je dinsdag weer naar de kinderarts (of heb ik het verkeerd onthouden?). Krijgt Finn 2x daags 1 of 2 pufjes van de flixotide? Ik hoop dat het snel beter gaat! Knuff! @ Female: Geniet van je vakantie en sterkte bij het uitstrooien! We hebben iets besloten wat me zwaar valt, maar wat ook wel een stukje rust geeft...... Er komt geen derde kindje meer, of ik moet de laatste ronde zwanger worden voordat ik de prikpil kan laten zetten. Ik denk wel dat er moet worden gekeken waarom ik een cyclus heb van 13 dagen, maar ik ga er vanuit dat ik gewoon weer aan de pil mag. Dit jaar zal druk genoeg worden met de rechtzaak en ik wil de kamers van de meiden gaan opknappen. Dat hebben we de afgelopen jaren uitgesteld i.v.m. een babykamer, maar die komt er dus niet.... Terwijl ik dit typ stromen de tranen over mijn wangen, maar het is beter zo.
Owwww Gieg, wou dat ik even een arm om je heen kon slaan. Tuurlijk valt dit zwaar, je wil zoooo graag. Heeeele dikke knuffff
Gieg, zit er nog even over na te denken en sorry als het echt een hele stomme vraag is hoor, maar waarom aan de pil dan? Is dat toch om het soort van definitief te maken?
Ohhhhh Gieg een hele dikke knuffel voor jou! Wat een onwijs moeilijk besluit! Echt een dikke pletknuffel voor jou, ben stil van jullie besluit. (snap het wel hoor maar wat een knoop hebben jullie doorgehakt!)
Kling, lach ook dubbel om je lied! Zo leuk! Alice, fijn dat iedereen lekker aan het groeien is! Lautje, veel beterschap voor Finn! (En rust en minder zorgen voor mama en papa!)
De spanning elke maand, de miskramen en nu ook nog een superkorte cyclus.........dat wil ik niet meer. Ik wil gewoon weer verder met m'n leven (dat klinkt dramatischer dan het is) en het geeft ook Giegman meer rust. Over een maand heb ik mijn diploma op zak als het goed is en dan kan ik gaan werken zonder verder na te hoeven denken. De jongste vreet ook energie en ik ben heel blij dat ik twee mooie kinderen heb. Ik ben blij met mijn gezin en wil niet alles op het spel zetten, maar er met volle teugen van genieten!
Gieg, op de valreep nog een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je/jullie beslissing je goed zal doen, hoe moeilijk het ook is. Lau en Finn, héél veel beterschap. Ik hoop echt dat het snel beter gaat. Meiden, tot ziens!
WHAHAHAHAHA wat een gek maar o zo lief wijf is die klingel toch!! Ik had mammie naar huis gebracht en was nog blijven hangen. Foon lag thuis. Als ze nu niet komt dan weet ik het niet meer hoor :x. Morgen strippen en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @Fem: heeeeeel veeeeeeel plezier! Gaat wel lukken want het is prachtig daar. Goh wenste dat ik meekon hoor. Nikita gaat denk ik echt genieten van de buitenlucht Gieg hele dikke knuff. Het besef dat het niet meer gaat gebeuren is zwaar en verdrietig als je een kinderwens hebt. Komop Finn wordt maar snel beter ventje Sterkte Gab. Je bent een flinke meid maar 't blijft zwaar en klote. Knuff Milkie alles goed? pestkop Bow doe voorzichtig met rug he! Alicie hahaha beeb is er inderdaad nog niet grrrrrrrr Knuf voor Leo. Ach gewoon zomaar omdat je zo lief bent Pip hoes het daar en met schoonpa? Goh het lijkt alsof ik afscheid neem ofsow. Ghehe wie weet is dat zo omdat ze VANAVOND komt! Arm kind zoveel pressure Ben gewoon benieuwd. Lijkt ze op mij of op haar papa. Heeft ze mijn krullen of niet, kleur ogen, kleur van haar huidje, heeft ze veel haar of weinig of is het een kale bollie. Hoe ziet mijn mixje eruit! I want to know! Nog even geduld ze komt eraan. Dikke kuss
Fem, fijne vakantie, dat ie maar heeeeel speciaal mag worden! Gieg, kan me voorstellen dat je met deze beslissing komt en ook echt de prikpil gaat halen. anders blijf je er toch mee bezig volgens mij... Tisch: veel succes vannacht All: lekkere blauwe plek op mijn buik, kwam al flinke druppel bloed uit na het prikken, en voelde meteen al vocht zitten op de prikplek... is maar goed dat ik morgen na sporten meteen naar huis moet (voor prik) en niet ga douchen met team...
Gieg.. wordt helemaal verdrietig van wat je schrijft.. hoewel ik ook merk dat je achter je besluit staat, zal het heel moeilijk zijn om de stap te zetten denk ik.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. hele dikke knuf voor jou en kus op je traantjes..!
lief giegje. op weg naar bed las ik je bericht. ik ben er oprecht verdrietig van hoewel je overtuigd klinkt, nu, weet ik dat je hart er anders over denkt dan je verstand. en toch is het verstandig, zoals je praat over de rest van je al bestaande leven voor laten gaan. je 2 mooie giegmeisjes, jullie relatie, je werk, jullie gezamelijke toekomst. toch moet het vreselijk zijn om, na vele jaren proberen, afscheid te nemen van die ene wens maar de rust die je uiteindelijk zal krijgen door niet meer te hoeven stressen elke maand, elke NOD, zal uiteindelijk misschien wel meer geluk brengen. dat gun ik je zo. je wil weer aan de pil, om idd elke sprank hoop/verleiding uit te schakelen? lieve gieg ik wou dat ik je even een grote knuffel kon geven. ik blijf nadinen op een wonder, waarop wij in t UMCG nog hebben geproost met ons wijntje. dikke knuffel
Tijdens en na het lezen van je bericht (klingel) heb ik ontzettend zitten huilen! Ik wil inderdaad heel graag een derde (m'n hart), maar ik vind m'n gezin ook belangrijk en ik vind dat ik nu deze keus moet maken. Het proosten zal ik ook nooit meer vergeten en er zal ook nog één ronde komen waarin alles mogelijk is. Maar de kans op een wonder acht ik inmiddels erg klein en ik moet toch een keer zeggen dat ik stop met proberen........ Vrijdag en zondag ben ik bij je in de buurt, dan kom ik die grote knuffel wel halen Ik kan er niet van slapen grrrrrrrr
fem: hele fijne vakantie en geniet van de soooooooon gieg: nog keer dikke knuf voor jou lau: beterschap tisch: ga jij nou eens als de wiedeweerga bevallen... klingelding: tijd gaat snel he als je terugkijkt remsel: balen dat remmans knie nog zon overlast bezorgd.. gabbel: temp houdt je voor de gek? wat doet die dan? hier: gisterenavond tante geworden van neefje N ick. Ze dachten na inleiden binnen half uurtje kindje te krijgen, maar het heeft dus bijna 2 dagen geduurd. Kindje is erg licht, ze schatten zon 2 kg. Zal wel even paar dagen duren voor ik ga kijken.. mannetje begint vandaag aan nieuwe baan.. spannend.. hoop echt.. dat het dit keer wel werkt en niet zo als bij vorige job.
Gieg hele dikke knuff vrouwtje! Ik hoop dat je met deze moeilijke beslissing toch je rust kan vinden! Lim gefeliciteerd met je neefje! Stonden ze toch even raar te kijken dat het zolang duurde Over temp, waarom die flinke dip ?! Meiden heb even snel bijgelezen en ga nu vertrekken naar school.. Knuff.. Owja, fem, Sterkte bij het uitstrooien! Hoop dat jullie nog wel kunnen genieten van de vakantie!