Goeiemorgen meisjes! Nog nooit zo gesloopt geweest na een weekend ****** Er gaat hier één of ander vaag buikvirusje rond, ik weet niet of m'n lijf daar misschien mee bezig is maar ik ben moe moe moe... Fem zit heerlijk op Schiphol nu gok ik... @Gieg: Ik vind het een vreselijk dapper maar vooral vreselijk besluit. En ja, je hebt al een prachtig gezin maar als je grootste wens is om dat gezinnetje uit te breiden . Ik weet niet wat ik meer kan zeggen dan dat ik het heel erg vind. DIKKE KNUF! @Gabbel: Dat is de innestelingsdip, dat weet je toch (En dan gaat nu dat foplijf van je in actie schieten om de onzekerheid lekker op te voeren *zucht*) @Milla: Is deze keer nou extra moeilijk? Ik geloof dat ik dat toen wel heb gezegd... @Lim: gefeliciteerd met neefje! Zal ze vies tegen zijn gevallen, die bevalling. Pas jij nog op andere neefje? En veel succes voor Limman vandaag, hopelijk bevalt het goed!!! @Milk: Auw, klinkt pijnlijk die prik. @Tisch: BEVALLEN! NU! Wij willen foto's zien van dat mixje van je!
@cin: weet niet, extra moeilijk.. wel anders dan normaal. Alsof ik een stadium verder ben waar ik sowieso al niet wilde komen. Maar aan de andere kant ook blij dat we eindelijk iets gaan doen. Best dubbel eigenlijk.. Dikke knuf allemaal meisjes, vandaag even dagje nogig denk ik.. Pffff... ronde 29...
O ja, nog even dit: Tisch hoop dat je snel aan de gang gaat. Kan me voorstellen dat je het beu bent! Wil iemand mij smsen als beebje tisch er is..?
@ Lautje, doop van jan was mooi/leuk, Ted en Marije werden er ook bij betrokken, erg leuk, mochten water testen of het niet te koud was en zout in zijn mondje geven. super trots waren ze. snel wat foto's op mmm/bv en dip wel, depri niet, of net niet, denk op randje. maar heb gesproken met mannetje, gaat wel beter. maar gebruik nu de energie die ik heb thuis aan kindjes, en soms op werk. was is gedaan, maar huis is vies, kijken hoe dit gaat en anders toch kijkn voor schoonmaakster. Finn, zo ziekjes, hoop dat hij ie snel beter is, is niet leuk als je kindje zo ziek is. *knuf* @ Klingeltje, mooi liedje @ Tischbeeb, luisteren heh @ Giegeltje, meisje toch, moeilijk heh, is gewoon jullie droom wens je veel kracht toe, *knuf* En ik blijven hopen op een wonder hoor, dan maar hip; dwars door de pil heen. En iksnap hem hoor, je wilt nu ook van je meiden genieten, maar maakt de beslissing niet echt makkelijker @ Milla, heeft iemand je sms? ik ben benieuwd, hoelaat heeft tisch afspraak VK? Ik ga zo naar CB, tot later * smak* voor iedereen, ondanks dat ik niet iedereen hebvermeld in berichtje, heb k wel alles gelezen hoor, &*knuf*
zo ben ik weer even... @ Miranke: goed om te horen dat het hartje klopt. @ Survivor: knuf voor joe @ Milla: spannend die bespreken. Ik ben benieuwd @ Tisch: nog geen beeb... misschien later antwoord @ zuurtje: fijn dat je een mooie jas heb gevonden. Hij is idd leuk! @ Milla: doe niet zo gek... dat is geen ego praat. wij willen het graag weten. We geven toch om je en dus ook om je gedachten en gebeurtenissen rond joe... zo Yadi heeft gesproken. @ Gabbel: knuf voor buik. Chrone (dat was het toch) is niet fijn. Ik zie het aan mijn vriending... Owh meid... Hoe gaat het nu een paar dagen verder? @ Klingeldocu: ik sla hem even over... ik heb er al nachtmerries van dus nee.. ik sla over.... @ even scippen in de tijd.... ik race even door heel wat berichten heen... @ bowen: thanks for the update @ natjes: IEKS... lekker dan... het is wel erg hoor... nou ja... degenen die je hebt gehecht moesten ze ook maar hechten!!! @ Tisch: slijmprop... owh spannend @ Limsel: kan me best voorstellen dat je er boos om bent. Sommige mensen kunnen te laconiek met dingen omgaan... KNUF @ Zuurtje: bedankt voor de update... @ Nadine: arme meid... kom op he!!! @ elke en elkeman: KNUF wat is het een onwijs moeilijke periode voor jullie. Langzaam kom ik bij de hoeveelheid weken van Nadine en ik kan me niet voorstellen hoeveel strijd jullie hebben gehad. Ik laat weinig van mij horen, maar ik denk (misschien juist wel nu) heel veel aan jullie. KNUF @ Tisch: hihi.. jij met je pannenkoeken... ik zie ze elke keer weer langskomen... Mijn dietiste zou zich een ongeluk schrikken als ik dat zou eten. @ Klingel: over elke en elkeman... ik moet eerlijk zeggen dat mijn hele omgeving het weet van hun situatie. Het is onbegrijpelijk dat dit naar Charlotte gebeurt is. Mijn respect voor hun beide: breng dat maar over! @ fem: fijne vakantie @ Leonie: KNUF tegen de pijn... @ Gieg: er zijn geen woorden voor. Jij bent de enige die hier een beslissing over kan nemen. Ik kan me voorstellen dat de tranen over je wangen lopen. Dat doen ze hier ook. KNUF! @ Limsel: Nick geboren.. gefeliciteerd... vent een nieuwe baan spannend... Ik hoop echt dat het een goede baan voor hem is... Gaap... Ik ga weer aan de slag met mijn huisje en ik hoop morgen nog even bij te kletsen...
klingel: wanneer mag je weer naar zkh, voorbereiden op je awards? giegel: oh, wat moeilijk zeg! het is jullie zo gegund! Heel vervelend als je verstand het van je hart wint, maar ik hoop dat jullie snel vrede hebben met het besluit. Nogmaals uberdikke knuf voor joe! lautje: beterschapsknufje! limm: gefeli met neefje. maar 2 kg? was ook maar 37 weken ofzo toch? en heeft ze nou een zware bevalling gehad, of alleen een lange? veel succes (en plezier) voor limmman vandaag! Milla: grrrr, je had vast nog hoop deze laatste ronde voor IUI... dikke knuf. Maar zoals klingel altijd tegen mij zegt: er is hulp, het gaat lukken! Welkom bij de club Herken je gevoel wel een beetje: je denkt/hoopt steeds dat je zw wordt voordat je ECHT de volgende stap neemt. Helaas is dat voor ons niet weggelegd. Ik vond het zelf wel fijn dat ik echt 'afscheid' heb kunnen nemen van het zelf-proberen, doordat ik voor eisprong wist dat de cyclus erna IUI werd. Zal even kijken of je nummer nog in mijn mobiel staat voor tischnieuws enzo. Gabbel: das toch jouw typische innestelingsdip Hoest verder met huisje? cin: partyanimalvirus zeker Ben je lekker aan het incuberen? Wel weer fijn he, even vrij van hormoontjes! Prikje was niet pijnlijk, maar wel blauw small: fijn dat de doop zo leuk was. vandaag is 'blue monday' he, de meest depressieve dag van het jaar... Vanochtend weer fm gehad, zat rechts een heel mooi eitje van 15mm, links niet(s) gevonden. Ik denk nog steeds dat de IUI vrijdag gaat zijn, al is het weekend ook wel lekker omdat milkman dan meekan... Deze ronde een eenlingetje dus
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 44265 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 1 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 25 januari: Gabbel (beeb 1) 30 januari: Giegel 03 februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke (beeb 4, ronde 1) 08 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 09 februari: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 14 februari: Milla (beeb 1) ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 15) ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) 10 waarvan 7 MMM Afspraken 18 januari: Lonneke CB/ Britt CB/ Tischa vk-> strippen 19 januari: Finn Kinderarts 20 januari: Cin LIFE Leuven/ Finn CB en Laura controle baarmoederhals/ Tischa gyn/ Milk FM#2 22 januari: Milk IUI #2?/ Klingel Antiek FM 27 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf?/ Milla FM#1 01 februari: Nikki CB 04 februari: Niels CB 15 april: Niels CB
goedemorgjes!! @gieg: oh huil niet huil! sorry! een live knuffel kan trouwens, indien vrijdagmiddag! zondag ben ik juist in grunnen! nog 1 ronde alles mogelijk? is dat dan maar meteen de puregonronde om dat ook op te maken? (ik ben VOOR!) @gabbeltje: INNESTEL? ik hoop t so!!! trouwens wat ik al eerder zei/vroeg, indien nog nodig zou ik volgende ronde echt gewoon om een IUI vragen. dichterbij ei=meer kans toch? ze laten je nu ook nog 6 rondes zonder IVF doorgaan. dus ze zien kansen ook zonder? *pittbullsmak* @milk: ieks, een vaatje geraakt! trouwens, op een gegeven moment wordt buik toch sowieso een prik/geel landschap of niet? *edit* hmm bedenk me dat dat bij mij wellicht was door 3x per dag junken @milk: dag 11 echo, ei loeren, dan ovutesten, als posi, gillen en 2 dagen later diepFriesjes halen! @mil: KLOTE! ronde IUI. but, inderdaad, onthou: er is nu meer hulp! dus meer kans! @tisch: PIES PUF PERS WEE LACH WERP EN BEWONDER! gordina komt eraan he! 18.1.10 is een mooie dag voor een baby met krulletjes en een lekker tintje! @cin: buikvirus? wek! mok! sigtig an dan! en lekker rustig broeden op de 1 2 3ling! @bow: tis 12:15: NAAR HUIS met joe en joe rug!! @limme: laatst vergeten te reageren op schoonzus: zat die nu ook nog gewoon SIGAREN te roken terwijl ze hoogzwanger was? :x dan snap ik die kleine baby wel... maar feli met nick! @female: vliegsmak! sigtig landen smak! @nai debs pix nrg: MELDEN! het is niet meer leuk so! @remmie: haaai hoest daar en met de remmieman? @finn: alweer wat beterder? @de hele bubsbusrest: een dikke vette glitterknuffel! ik ga hardlopen en atelieren, smak op jullie!
hi smallie! ik kan niet schrikken want ik weet niet wat de normaalwaardes zijn.. ? maar ben je er blij mee of niet? (lijkt me groot/zwaar, klopt dat? gezond toch?)
Lonneke zit boven gem. met gewicht en helemaal tegenbovenlijn aan met lengte. Maar zeker gezond, (cb.arts: zo die is lekker gezond en tevreden)
van de week begonnen met bijvoeden, is later ivm KMA. vorige week rijstebloem, ging goed deze week peer, ging ook goed. dus deze week weer iets anders proberen, denk broccoli
dat is behoorlijk smallie dochterlief hier is kleiner.. die groeit met alles precies op middellijn mee.. hoewel ze denk ik nu iets zwaarder word.. tis nl een vreetzakje. ze krijgt nu smorgens pap.. smiddags heel broodje en melk.. tussendoor soepstengeltje of fruit (fruit door spugen maar af en toe) om 4 uur weer fles, savonds warme hap en dan nog fles om naar bed te gaan. als je niet stopt met voeren.. eet ze rustig door.. zucht
Hoi, Heb een beetje teruggelezen, maar nog geen tijd om het goed te doen. Er komt een druk weekje aan, dus kom gewoon af en toe even binnenglippen. Heb wel gezien dat Lim er een neefje bij heeft; gefeliciteerd met het kleine mannetje! Ik hoop dat het een lieffie wordt! Sneu dat hij zo klein is....de eerste gedachte is nu wel dat het vast door het roken komt . Ik duim heel hard voor je grote man dat het helemaal goed gaat komen op zijn werk!! Bow heeft gemeet met Elke en Nadine.....lieffff zoals je erover schreef ! Fem is naar zonniger oorden.....heerlijk! Mill heeft 1e IUI gepland...spannend meis. Gemengde gevoelens he.....dikke knuf...'t is heel wat wat jij voor je kiezen krijgt ! Gieg....wat moeilijk .....hele dikke knuffel!! Kling....jouw songtekst voor Tischbeeb ...hylarisch!!! ('t heeft alleen niet geholpen ) Tischbeeb; kom op meisje......we worden wel heel nieuwsgierig naar je!! Small; wauw....wat een flinke meid is Lonneke. Britt is vanmorgen ook gewogen en gemeten. Ze weegt 7340 gram en is 66 cm lang. Wat dit betreft gaan ze niet gelijk op . Fijn dat het zo goed met haar gaat!! Verder weet ik het even niet meer, maar ik moet weer hoognodig aan het werk.....iedereen dikke knuffel!!
nou, toevallig is madama pannenkoek vanmorgen wel haar slijmprrrrrop verloren! hoest verder pip? winkel mooi? smak!
ooohhhh niets aan de hand, finn was met 6 mnd 9205 gram en 72 cm. Kan ik je ergens mee helpen wat betreft het beetje depri?
Giegel, moeilijke maar dappere beslissing. Knuffel voor jou! Mila, spannend hoor nu gaat het echt gebeuren!