Mil spannend eerste IUI!! Gieg een superknuffel bij deze moeilijke keuze en de beslissing die jullie hebben genomen! smal een flinke meid hoor, mijn meissie heeft meer het gewicht en lengte van pippa haar Britt. Marissa weegt nu 7000 gram en de lengte zal ongeveer 65/66 cm zijn. Gaat goed met Tisch zo te lezen, slijmprop verloren!! Beebje kom nu maar eens tevoorschijn!! Lim gefeliciteerd met je neefje, een mooie naam heeft het mannetje gekregen! Hier een erg hangerig en huilend meisje, ben zelf ook bekaf tegen de tijd dat ze weer op bedje gaat! Denk dat ze vanalles last heeft, doorkomende tandjes, verkouden (zakt alweer iets af) denk dat ze middenin een sprong zit en ze moet wennen aan de voeding nr 2, ben wel weer aan de hypoallerge voeding en ze drinkt alweer een stuk beter dan vorige week zonder krijsbuien. De krijsbuien heeft ze nog wel maar dan tegen de tijd dat ze moe is en naar bedje moet. Herkennen meer dames dit als een kindje een sprongetje heeft??
Zo Smallie, da's idd een gezonde! Fijn toch? Ga volgende week met Fem weer (dan 9 maanden) maar is volgens mij ongeveer op dezelfde waardes. Voor iedereen: ben meer afwezig dan me lief is, maar ben heel goed bezig al zeg ik het zelf. Werk op orde aan het brengen en bezig met diagnostiek (zie dagboek MMM). Heftige emo-weken, maar doet me wel goed. Ik wens alle MMM-meiden veel succes weer deze (spuit)rondes em hoop snel weer een roze nieuwtje te kunnen lezen. Enne Tisch: zet 'em op meid!
@ Klingel: De liveknuffel gaat niet lukken, vrijdagmiddag hebben de kinderen nog van alles te doen. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de gyn. Het zal een afsluitend gesprek zijn en ik wil weten hoe het kan dat ik opeens een cyclus heb van 13 dagen. Ik bedacht vandaag wel opeens dat er toch iemand moet zijn in de bus die stopt met behandelingen en zwanger worden. Dat kan ik beter zijn dan één van de andere busmeiden. Bedankt voor alle knuffels enzo!
Inderdaad mooi. Voor jou vast moeilijk en mooi tegelijk spirit? Succes met je kleine meid. Herken het wel een beetje, vooral Siem had er erg last van.
Want? Het had gewoon helemaal niet zo moeten zijn, maar begrijp je besluit wel. Komt natuurlijk niet onverwacht, want jullie hadden zoiets al aangegeven eerder. Maar waarom kun jij het beter zijn? Omdat je al twee meiden hebt? Maakt toch niets uit voor de wens voor een derde kindje? Veel sterkte morgen!
ach gossie giegje. er had niemand moeten stoppen in de bus met de wens ik vind t echt wel een naar ' moment ' eigenlijk in de busgeschiedenis... jammer dat live knuff niet lukt vrijdagmiddag, hoe laat kom je zondag in de buurt? *tischnieuws* tisch is gestript en vond het een hel. ze is niet lekker en komt even niet op ZP. morgen of overmorgen naar de gyn om te zien hoe/wat verder! *elkemama nieuws* een knuffel voor allemaal van elkemama! dat is ook een schat zeg. krijg ik het aanbod bij hen te logeren va/naar dusseldorf. huil! snifjes. @small (vergeten te zeggen): wat leuk korendag in paradiso! gaaf! wordt t ook opgenomen? cd tje ervan? @hardlopen: klote in de glibbersneeuw!! snel thee drinken.
Juud idd mooi en moeilijk tegelijk, ons mannetje had hier ook gewoon horen te zijn! Maar vind het ook mooi om te lezen als iemand hun kindje Nick noemt. Vorig jaar had ik wel iets heel vreemds met de naam en een geboortekaartje. Ik kwam bij mijn ouders, ik wist als dat een kennis een zoontje had gekregen en dat hij Nick heette maar ze hadden ook nog eens exact hetzelfde kaartje als ons uitgezocht! Moest toen wel even heel erg hard slikken tegen m'n tranen toen ik het kaartje zag maar vond het tegelijk ook bijzonder mooi want nu kon ik tegen iedereen zeggen zo had het kaartje er dus uitgezien. We hebben toen Nick* is geboren het kaartje aangepast want de tekst en het plaatje wat op de voorkant kon niet. Stond een babyhoofdje op met de tekst delivered, we hebben toen voor hetzelfde kaartje gekozen maar we hebben een afdruk van zijn eigen handje erop laten zetten. (en de tranen stromen weer, is niet erg moeten er soms even uit)
ach lieve spirit... knuffel...... het is niet te bevatten voor mij, ons, wat het is een kindje te verliezen.. ik kan dan ook alleen maar met je meeleven al heb je daar zo weinig aan.. knuffel voor jou en nick*
Lief Giegje; de wens voor een 2e, 3e of 4e kindje kan net zo groot zijn als de wens voor een eerste kindje. Het verschil is alleen dat je al weet wat het is om moeder te zijn.....dat alleen maakt het al moeilijk genoeg! Ik had het je zo gegund....volgens mij ben je een geboren moeder....ik vind het heel erg voor jou/jullie dat het niet zo mocht zijn dat jullie nog een kindje krijgen. Hoe is Giegman eronder? Tisch niet lekker?? Misschien toch al wat aan het rommelen? Strippen is inderdaad heel erg vervelend.... Spirit....ik kan me niet voorstellen hoe het is om een kind te verliezen. Volgens mij kom je daar gewoon echt nooit meer overheen. Zo afschuwelijk! Bij onze tweede hebben we heel even gedacht (een paar minuten maar) dat we hem kwijt waren....en dat vergeet ik mijn hele leven niet meer. Een hele dikke knuf meis! Kling....wat lief van Elke!! Wat is ze toch een schat...geweldig!
@pip: t was de mama van elke nog wel! ja zal wel in de familie zitten he dat lieve tisch is slijmprop verloren vanmorgen en strippen vond ze een ramp vanmiddag bevalbevelpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Knuffels voor hele busssssss! @Milk: Vrijdag IUI waaarschijnlijk? Mooi zo. En hier trouwens niet hormoonvrij hoor, ben aan de Utro @Tisch: Gestript en niet lekker, nou maar hopen dat het toch nog ergens goed voor is geweest dan. @Klingel: rennen in de glibbersneeuw? Zal ik het dan maar eens roepen: NIET VALLEN! @Pippa: Geldt ook voor jou! En daarbij nog: niet jezelf voorbij lopen! @spirit: knuf! @Lau: Hoe is het nou met Finn? @Remmie: Remman nog veel last? En jij? Veel last van lastige Remman of valt het mee? @Bow: Hoe is het met rug? @Gieg: Ben het met klingel eens, niemand zou die wensen moeten hoeven opgeven
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiischhhhhhhhhhhh je mag nog niet bevallen!!! Ik heb je adres nog niet
Rest later. even eten ophalen. Bowman is eindelijk de keuken aan het tegelen en nu kunnen we niet koken. Jammer he
haai meiden even een teken van leven van mij gieg een hele dikke knuf voor jou zal vast een hele moeilijke beslissing zijn geweest ik zou het niet kunnen ook al zou het nog 10 jaar duren voor deze wens is vervuld kling jij lopen in glibbersneeuw: NIET VALLEN EN SCHUIVEN tisch gestript: knuf, strippen is nogal pîjnlijk hopelijk laat jullie meisje niet lang meer op zich wachten gyn had me bij dochter ook gestript, vertelde ze me niet vantevoren maar toen ze weer netjes achter haar bureau zat en het gebeurd was 25 maart gestript en de 26ste bevallen spirit knuf limmeke gefeli met neefje milla knuf: hopelijk maar 1x iui nodig smal: dat is nog eens goed gegroeid en bijgekomen rest knuf
bow dat is nu echt jammer dat je niet kan koken kling leuke nieuwe avater en banner moest eerst 2x kijken wie je was
Ha lieve dames, hier een mokkende Leo, weer een keelontsteking! Zucht!:x Volgende week afspraak kno-arts. Ik word hier zo moe van en baal ontzettend! Wel bijgelezen maar weet niet of alles is blijven hangen, ik ga het proberen: @Gieg, pfffff ik had ook echt niet gewild dat jullie je wens/ je droom op een 3e kindje op zouden moeten geven. Dat is echt niet eerlijk! Ik vind het echt een groots en triest besluit. Pletknuffel! @Tisch, he beetje naar van strippen. Hopen dan dat het wat in beweging brengt, dan is het tenminste nog ergens voor geweest! Ik heb adres Tisch ook niet dus als Tisch zelf of iemand me het wil pb-en zou ik dat erg fijn vinden! @Small, zo Lonneke goed gegroeid zeg! Fijn! Fijn dat je goed gesprek hebt gehad met mannetje, ik hoop snel op gezelliger tijden voor jou met veel energie! @ Milla, de 27ste eerste IUI, KNuffel dat je nu echt deel gaat nemen in de MMM. @Spirit, krijg kippenvel van wat je schrijft over geboortekaartje (en natuurlijk overlijden van Nick) dat zou ouders echt niet mogen overkomen. Knuffel! @Pip, jou kleine meisje ook lekker gegroeid! Die doet het ook zal zo goed! @Lim, gefeli met neefje! Hoe is eerste werkdag Limman bevallen? @Kling, mooie nieuwe avatar en banner! Nog eventjes en je mag weer voor TP. Heb je al een nieuwe naam voor ze? Klinkt nu zo onpersoonlijk, hihi Hoe heb je de rustperiode nu ervaren? Echt als rust of niet fijn of ...??? @Milk, waarschijnlijk vrijdag IUI, weer spannend! @Cin, jij in afwacht gedeelte van ronde. Hoe gaat het met je? En wanneer nu ook alweer bloed prikken, ik weet het niet meer. @Zuurtje, hoe gaat het met jou? Heb je eigenlijk nog afspraak gemaakt met andere fa? @Juud, je moet zoveel tijd aan ons besteden als dat je kunt. Als iets minder nu goed voor jou is, dan is dat toch prima! Helemaal goed zelfs! Knuffel voor je! @Bow, hoe is werkdag geweest? Halve dag? @Rest, smak! Ben toch een heel eind gekomen!
Wat, alweer keelontsteking Leo?! Dat is echt niet meer normaal nee, goed dat je een afspraak bij KNO arts hebt nu. Bloedprikken? Ja dat is een goeie, ik weet het nog niet. Officieel op dag 15 na IUI, dus dat zou zondag of maandag zijn. Maarrrrrr die zondagochtend ben ik in NL normaalgesproken, dus moet even zien hoe ik dat gaan doen. Om de uitslag nou maandag op m'n werk te krijgen lijkt me ook niets... Ik wacht nog even af, kan ook zomaar zijn dat ik voor die tijd al ongi ben, dan hoef ik nu ook niet moeilijk te doen :/