vind je t niet irri, dat gerace aan je kop dan? kom je wel aan je eigen ' ziekzijn ' toe met hem ernaast? (ik weet ook niet waarom ik dit vraag eigenlijk )
hahahahahaah... maf mens!!! Maaruh, hij doet maar lekker! Vermaakt ie zich tenminste een beetje Anders word ie ontzettend vervelend! haha.. echt.. dan gaat ie heel flauw zitten doen de hele dag (wel op een grappig manier hoor! gelukkig!) @ tisch: hoe is het daar?? @ gieg: wilde je nog een dikke knuff geven!
zo ik had net visite... gezelli. Ik ben daar zo blij mee. Een vriendin die in hetzelfde dorp woont. Dit klinkt heel zielig, maar na mijn opleiding had ik alleen jullie en meiden over heel nederland en dat werkt het sociale leven niet echt. @ Natjes: herkenbaar. echt herkenbaar. Jij natuurlijk met Tygo. Het leven lijkt me zo op zijn kop staan. @ Klingel: alles wel hier. Het huis staat op zijn kop, maar vandaag een dagje redelijk vrij. Hoef pas om 15.00 ergens te zijn, wel tot vanavond, maar na het diner heb ik weer internet. Met het suiker lijkt het goed te gaan. Het dieet voelt goed en ik heb minder klachten. Pas begin februari kan ik weer opnieuw prikken dus we duimen door. Alles wel met jou??? @ Rem: beterschapjes... @ Klingel: idd regenpak aan Zodirect lunchen. Daarna zie ik vent pas weer morgenochtend. Hij werkt vandaag over en daarna gaat hij naar een groep vrienden (alleen maar mannen)... Dat doen ze iederen dinsdag en daar ben ik echt blij mee...
Ik ben bij de gyn geweest en hoefde me geen zorgen te maken om de erg korte cyclus. Als het vaker gebeurt, moet ik wel even aan de bel trekken. Het besluit om te stoppen, vond ze erg verstandig en ik ben ook wel opgelucht ook al is het erg dubbel. Dat het niet gelukt is om zwanger te worden/blijven is misschien toch een teken van mijn lichaam, gezien mijn lichamelijke problemen. Donderdag heb ik een afspraak bij de huisarts om te praten over anti-conceptie en de gyn heeft mij afgeraden om de prikpil weer te nemen omdat er erg veel hormonen in zitten. Zij stelde een mirena spiraaltje voor, maar dat moet ik donderdag dus even bespreken met de huisarts. Ik ben ook nog de kinderarts tegen gekomen en heb even met hem staan praten. Waarschijnlijk wordt Giegdochter toch weer opgenomen in het ziekenhuis om te kijken hoe het kan dat haar hartslag nog steeds omhoog schiet. Dit gaan we vrijdag verder bespreken als we op het spreekuur moeten komen. Hoewel ik het niet leuk vind dat ze dan weer moet worden opgenomen, vind ik het wel een fijn gevoel dat ze het goed gaan bekijken dan.
KNUF voor jou gieg... het belangrijkste is dat jij er vrede mee heeft... Nee toch giegmeisje weer naar het ziekenhuis.... KNUF
kling ja heb stoofpotje gemaakt maar eten het pas vanavond was niet op tijd klaar deze middag en zoontje komt thuis eten gieg knuf voor jou mirena ga ik ook ooit laten plaatsen denk ik tenzij ze dan iets anders hebben uitgevonden pil nooit meer en dochter weer opgenomen, toch raar dat hartslag nog zo de hoogte in schiet soms en kling al moed gevonden om te lopen of toch maar binnen blijven haai yadi goed dat suiker onder controle lijkt, volgende maand weer nieuwe meting
@gieg: jee! knuffel voor giegmeisje. wat gaan ze allemaal doen nu? en hoe is ze er onder? @jd:is seks zonder pil anders dan met pil dan?
Ellow Ff snel! Vanochtend 4 uur een nog groter stuk taai slijm verloren. Ik kon het helemaal uitrekken zonder het stuk te maken. Ghehe nog een deel van prop (hoe groot is dat ding eingelijk)! Sindsdien om de ongeveer 10 minuten ummm krampen weeen? geen idee maar vk komt zo misschien even kijken. Ook stroomt er slijm uit als ik denk dat ik moet poepen. Ma goed we merken het wel Knuffies
@ klingel: bij ons wel... kan niet zo heel goed tegen de hormonen. Zonder de pil meer zin en ook erhm gladder... @ Tisch: spannend
tisch! ieks, ben je er nog! met gordina in buik! MOK! hou vol meis. verlossing is onderweg! @jd: i see! nou goeso!
TISCH... SCHIET OP... whahaha... alsof iemand zich daar wat van aantrekt @ klingel: nou vandaar dus...
@ Tisch, weer deel verloren, nu geen of bijna niet smeer van slijnprop daar, beebje kom maar. En krampjes/weeetjes, goed dat vk komt kijken, en je verliest slijm.... niet stiekem druppels vruchtwater? Maar volgens is ze nu wel toe om te komen, kom maar schatje, papa en mama willen je nu wle zien. Succes/sterkte Tisch, *KNUF* en weet dat we aan je denken als je aan het puffen bent.
Lieve Tisch. Het is bijna zo ver. Ik wil je een hele goede bevalling wensen. Ik hoop dat je weeen goed doorzet en dat je kleine meisje niet moeilijk doet met naar buiten komen. Zet em op. Je kunt het!!
@gieg: heb echt bewondering voor jullie beslissing. Er is heel veel moed voor nodig om jullie diepste wens (nog een kindje) opzij te leggen. DIkke knuf voor jullie! En wat sneu voor giegdochter weer een opname krijgt..al is het straks ook wel fijn om te weten wat het nou is! @yadi: fijn dat suiker weer onder controle is! Hoe voel je je verder? Hoe gaat zw-schap icm fybrio (kan het woord niet helemaal typen)? @ kling: bijna weer tp tijd van jullie diepFRIESJES! Hoe voel jij je eronder? EN al nieuwe poezel uitgezocht? Wil klingman ook eentje erbij? (hier ook 2 uit asiel nadat ik alleen even ging ' kijken'.) @juud hoe gaat het daar met jullie? Al een tourtocht gepland met de motor? @small: hoe gaat het met je? Is het al wat rustiger op werk na reorganisatie? @miranke: waar ben je en hoe gaat het met je? @gaby: uhhmmm jij had dipje in temppje toch? SPANNEND! @tisch: zet hem op! GIRLPOWERRRRRRR @bow: hoe vind jij het werken weer? (even rugpijn niet meegerekend) Hoe gaat het met niels op het kdv? @Nadine: hoe gaat het met je? @hier: ga even verhaal over cb typen...momentje..
Kom binnen bij cb-arts. Oh wat ziet hij er goed uit, wat doet ie het goed, wat doe jij het goed bla bla: ' en het is zeker je tweede' ? Nou nee het is de eerste. Oh echt joh, je doet het zo goed en het gaat je zo makkelijk af bla bla. Nou altijd leuk om te horen maar ik doe gewoon wat ik vind dat hij nodig heeft... DUsss....ik somde even voor mevrouw op: ik geef hem al sinds 2 maanden rijstebloempap ik geef hem al sinds 1,5 week fruithapjes... ik laat hem vanaf 6 weken op zijn buik slapen.. *Mond van mw zakt open* ' oh maar dat is allemaal niet goed hoor! ' DUs ik zeg wat zit je nou te zeuren? Je zegt net zelf dat hij het zo geweldig doet. Hij rolt van buik naar rug, hij kijkt vanaf buikligging volop in het rond, hij vind fruithapjes fantastisch en rijstebloem ook. En waarom op rug leggen als hij zo niet kan slapen? EN toen was ze uitgeluld en kreeg hij 2 prikjes.. Achterlijke doos. Kan me zo voorstellen dat ze mensen onzeker maken! Je bent echt niet achterlijk en je ziet zelf wel waar je kindje het goed op doet! So das eruit..