En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

"pix: hoe gaat inmiddels het slapen van eva? En hoe gaat bv afbouwen? Jij inmiddels nog niet weer aan het werk? Hoe gaat het met pixman en nieuwe opdrachten? Genoeg te doen?

@ remmar: over racegeluiden..hij steeds vliegtuiggeluiden..ook zo irritant. Kind komt weer naar boven zodra ze aan het gamen zijn!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeee lieverds!

Tisch, na lange aanloop van valse weeën, verlies van slijm, 3x strippen etc, begon het bij mij precies zo. En toen ik dacht, nu ga ik iets meer voelen dan krampen, was het met een uur gedaan. Als dat ook zo is ben je nu al mama, maar ik wens jou (en iedereen die nog volgt) ook zo een bevalling!

Zet hem op!

@all: gaat redelijk hier. Intake voor diagnose ADD wel spannend. Verder erg druk en 'ontdekking' mogelijke ADD geeft ook wel wat spanning. Tegelijk ook rust. Maar goed, toch nog voldoende spanning over om inmiddels ruim een week overtijd te zijn. Was tot deze cyclus al 4x exact 28 dagen, dus schrok er wel van. Zeker omdat vorige spiraal er dus gewoon was uitgevallen, mijn moeder haar derde kindje ongepland kreeg met spiraal en ik ineens vreemde dromen kreeg en andere voor mij herkenbare kwaaltjes. Zojuist dus toch maar even testje gedaan (had er nog één liggen), maar negatief. Klinkt lullig hier, maar in mijn geval: gelukkig! Ben er (nog) niet aan toe.

Nu weer verder dus. Dinsdag dus intake GGZ.

Siem heeft inmiddels een oproep gehad om zich in te schrijven voor een basisschool :$ Binnenkort afspraak om te komen kijken bij de school van onze eerste keuze.
    Siem blijft matige eter, maar doet het verder goed. Hij plast nu al regelmatig op het potje en gisteren had hij zelfs een 'poepie'! Morgen krijgt hij zijn eerste echte grote jongensondergoed aan (hemd en onderbroek van Cars). Weg met de rompertijd voor hem. Ook Pampers alleen nog 's nachts. Overdag van die luierbroekjes. Wat gaat het hard.

Femke volgende week weer naar CB. Het gaat goed met haar, dus zal wel weer snel buiten zijn. Ben wel benieuwd naar lengte en gewicht. Ze heeft naast haar twee ondertandjes, sinds een week nu dus ook twee boven-voortandjes. Erg schattig.
    Maatje 74 al weer. Hierin zijn zulke leuke kleertjes te krijgen, dus heb laatst voor 100 euro ingeslagen...:)
    Ze is wat traag met grove motoriek, dus zitten en kruipen doet ze nog altijd niet. Maar ze rolt al wel door de hele kamer. Haar ergens neerleggen en verwachten dat ze er een kwartier later nóg ligt, is er niet meer bij.
    Zondag al weer 9 maanden...

Met mij dus wisselend, maar ik boek goede resultaten op het werk. Ook privé gaat het goed, vanwege meer begrip voor elkaar.

Juud is coming back!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #86383 Juud, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Motor?:$

Ben je gek? Pas vanaf 15 graden en zon hoor! ;)

Ga wel volgend weekend met grote man 2 nachtjes naar Utrecht. Even met z'n tweetjes-tijd.

Enne: you go girllll! Daar bij het CB. Eerst zeggen dat je het allemaal zo goed doet en daarna.... :x Goed aangepakt. Jij weet wat kleine man wil! Mama-power!

4. natjes

natjes Niet meer actief

oohhhhh mooiweerrijder! hehe. Kan me wel voorstellen hoor, is snel koud!
    En lekkerrrr met zijn tweetjes op stap! Quality time is ook nodig!

En over het cb...kan me zooooo voorstellen dan moeders zich dan geintimideerd voelen door hun benadering.. Gelukkig heb ik er zelf geen last van en ben goed gebekt maar toch... Het kan je giga onzeker maken!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vind het kanp van je hoor. Ik ben nu ook heel zeker en leg veel naast me neer, maar bij Siem raakte ik ook best geïntimideerd.

Kijken naar je kind is gewoon het beste. En wat moeders instinctief allemaal niet aanvoelen.... Ga zo door!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Laptoppie bijna leeg. Goede reden om weer even terug te keren naar dagelijkse dingen. Siem mag ook weer uit bed komen. Gaan we lekker samen kleuren.

Tot gauw!

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel;
    Finn heeft een zeer ernstige gradatie van reflux. Daar komt ook het snelle ademen van. Heeft te maken met de motoriek van de slokdarm. Hij kan maagzuurremmers krijgen maar die hebben ernstige bijwerkingen onder andere doordat de zuurgraad verminderd heeft hij een minder goede antibactiriele werking en dus minder afweer. Medisch zijn deze pillen niet noodzakelijk en omdat het er op lijkt dat Finn niet veel pijn heeft van het maagzuur krijgt hij deze pillen vooralsnog niet. Ht is wachten totdat hij er overheen groeit. Meestal is dit met 6 maanden bij andere kinderen duurt het langer maar eigenlijk alle kinderen zijn er met anderhalf jaar overheen. Afwachten dus.
    Longen goed in de gaten houden en voorlopig pufjes blijven gebruiken.

Buurmeisje van 11 wederom een hersenbloeding gehad dus moet even bijspringen daar (ze hebben nog 3 kinderen). Mijn afspraak voor morgen voor mijn bm heb ik dus even verzet.

Finn was 74 cm en 9400 gram! Een grote vent maar perfect in de curve. Hij heeft nu maat 80! En hij rolt zich sinds eergisteren van rug op buik, joehoe!

Tisch, zet hem op meis.

8. natjes

natjes Niet meer actief

@lau: jeetje zeg! Kan me voorstellen dat de keus van uitstellen maagzuurremmers vrij ' makkelijk ' is..als je ziet wat de bijwerkingen zijn.. EN jeeeeeej maat 80 alweer! hoe hard kan het gaan he! En kleine man ook stoer van rug naar buik gerold... straks kan het kruipen beginnen!
    En heftig van buurmeisje zeg! Jeetje!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden even snel

zus is naar ka geweest met neefje voor de uitslag van die plek op zijn tong die vrijdag operatief verwijderd is
    wat blijkt het nu te zijn: een goedaardig gezwel

ben ik blij dat ik zus had aangeraden om naar onze ka te gaan en niet neefje eerst nog eens onder de scanner te laten (daar zie je dat toch niet op)
    mannetje en ik hadden dus gelijk dat we dachten dat ka een vermoeden had wat er gaande was omdat neefje dag na onderzoek al geopereerd werd

over 6 weken moeten ze terug

sorry voor ego maar het is nogal heftig als ze je dit vertellen over kindje van 2 jaar

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *komt bus binnen gillen zonder terug te hebben gelezen*

GIL!!!!

ik werd net gebeld door gabbel!

zit iedereen op zn stoel? en zo nee, snel gaan zitten:

ze heeft een 2e streepje op een zwangerschapstest! en jawel, die van de fruitkat!

:$
    :)
    :D

hoe vindt u die!

ik mocht/moest t vast de bus in gillen maar ze komt vanav laat zelf verder vertellen!

wiiiiiiii dat vlak voor ivf!
    tis nog wel errug pril (lees: 7/8 dagen na ei) maar tis dus wel!

so!

*kabaalt weer uit bus*

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    en ohja, ik gilde eerst bezorgd over of dat niet de pregnyl van vorige week zondag kon zijn, maar afgelopen zondag had ze al een test gedaan om te checken of pregnyl erui was en toen wassie wit!!

*voelt roze orkaan opzetten*

*zoefffff*

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    GILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    gabbel gefeliciflapstaart meid
    eindelijk weer eens iemand op roze

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nou tis nog wel 7 dagen voor nod, maar een streepje IS een streepje he?

gabbel gaat nu heeeeel goed broeden hebben we afgesproken, dus het mag niet misgaan!

so!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kling daar ben ik het helemaal mee eens

en nu wil ik nog veel meer roze zien in de bus

15. natjes

natjes Niet meer actief

waaaauuuwww gabbel wat gooeeeeeeehoeeeeed!!! En nu netjes broeden gij broedkip!

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    gil! gabbel in de zwangerenbus, tischa d'ruit ;)
    ik dacht ook meteen: da's de pregnyl, maar dus nie, gillllll

lau: poeh, dus mogelijk nog een jaar bezig met die reflux... en wat is er met buurmeisje, dat ze weer hersenbloeding heeft? echt sneu!

tischa: hopelijk ben je lekker bezig/klaar...

all: ga even prikken in mijn blauwe buikje... verder druk druk (te druk)...

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    7 dagen voor NOD is primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D weet er alles van
    spannend gabbel

hoop dat finn er idd snel overheengroeit lau.. maar jeetje.. wat een beer is het.. nu al bijna 10 kg :D

hier nog zon luie donder.. rolt af en toe van rug naar buik.. trekt zich op in de box en gilt dan alles bij elkaar omdat ze verder niets doet.. kruipen, zelf zitten, rollen.. daar wilt mevrouw niet aan.

verder hier 4 zieken, allemaal overgeven, snotteren, moe moe moe.. alleen jongste zoon besjoert er rustig doorheen, die kookt, wast af zodat wij even nix hoeven.. wel lief.
    mannetje is vanuit werk meteen in bed gekropen, hopen dat die zich morgen lekkerder voelt.

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lautje, Finn weer goed gegroeid :) lekker gevuld, hou ik wel van.
    Ik hoop dat hij snel over zijn reflux groeit en die pillen nooit nodig zijn. Merk je nu zlef ook verschil met zijn pufjes?
    Tjee zeg van je buurvrouw, jij benr ook een gouwe, et je even bijspringen terwijl ik het zelf best druk heb mentaliteit
    *knuf*

@ Gabbeltje, heb er helemaal de kriebels ban gekregen, gewoon roze.
    ik ben zooooooooooooo blij voor jullie, gefeliciteerd
    En wat slim dat je al andere test had gedaan en je zeker wist dat Pregnyl uit lijf is, ben zo blij :)

@ KLingeltje, jij straks ook gewoon zwanger van Barbie en Ken :)D)

@ Tischm zet hemop meisje, denk dat je nu bezig bent, zo'n gevoel heb ik

@ Milky, kus op blauwe buikje, jij straks ook mooie baby in buik

@ Pix, mistte je al, verder alles goed met je?

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Jaaaaaaa, GIL...

Tis waar :D
    Hahaha ik moest een test afboeken omdat de verpakking kapot was en normaal moeten we dan dat ''product'' gewoon weg gooien hahaha en ik stak hem in me zak en dacht ik test lekker in me pauze :p
    Ikke kijken kijken kijken, en ja hoor een echte mega lichte ROZE 2de streep :D Stond echt te trillen op me benen en meteen me lief gebelt..
    Maargoed ik moet nog een aantal dagen voor me nod dus durf nog niet echt blij te zijn want dit betekend nog niet veel ;) Alleen maar veel hoop :)
    Pregnyl heb ik idd op zondag 10-01 om 9 uur gezeten dus gerekent zijn er nu 9 en een halve dag om en ik had zondag nog een test gedaan om te kijken of er nog pregnyl zat en die test was spierwit(ook van fruitkat)

Knuffels

Hihihi BTW. was lekker hé kling om het hier uit te gillen hihihihi..

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zo net lekker het eten op... jam jam jam

@ natjes: suiker is nog niet zeker onder controle, maar het voelt wel zo! De pijn verschilt erg per dag en vooral ook de weersomstandigheden. Vandaag en de afgelopen wat minder, maar wel te overzien...
    @ natjes: whahaha over de cb... goed gezegd...
    @ Juud: jippie that ure coming back... Owh the joy!
    @ Lautje: wow ziek ventje... heftig meid...buurmeisje.. verschrikkelijk! Owh die ouders... wat errug!!!
    @ KLINGEL EN GABBEL: GIIIIIL!!! OMG wat ben ik blij met dat nieuws zeg!!!! GIL GIL GIL GIL GIL
    @ Limsel: beterschapsjes daar in limboland...
    @ Gabbel: owh meid... *laat een traantje*

Zo ik ben weer bij... GAAP... ben zooo moei!

Deel Deze Pagina