En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leest iedereen nu over mijn eerder geplaatst berichtje heen???

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Tisch zet m op meid!!!!!!!

Gabbel waaaahhhhhh super!!! Gefeliciteerd!!!!! Fijn broeden meid, joepieeeee!!

3. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Gabbel meid WOEHOEEEEEEEEE! Wat een geweldig nieuws!
    Hier ook eerste tweede streep 8 dagen voor NOD :D. Ik duim mee dat streeep steeeeeeds vetter wordt. Ben echt blij voor je schat!

@ME: helaaaaaaaaaaaaas na 6 uurtjes gepuft te hebben zijn de weeen gestopt ;)
    VK is niet meer geweest. Het heeft geen zin. Morgen naar het zh om inleiding te bespreken.

jammer he...

die exotische types ...... :x altijd laat......

kus

4. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik heb echt het gevoel dat ik jullie lastigval met mijn bevalling. Kweeeeet het is niet zo maar zo voelt het. Ik wil gewoon kunnen zeggen van JO! Het is begonnen.

I''m solly...

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Gabbel: Wow wat super!
    Over een week knalt de streep van de test af :D

@ Tisch: Je valt ons niet lastig met je bevalling en we leven allemaal met je mee. Zodra je niks meer post, denken we dat je aan het puffen bent :p
    Succes morgen in het ziekenhuis!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee hoor tisch
    vertel maar meid

knuf lieffie

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ gabbel: oh meid, ik duim heeeel hard voor je!!!!!!
    Ik denk aan je!!

@ tisch: geen sorry zeggen meid! Ben je gek!!!
    Je MOET ons juist op de hoogte houden!! Je MOET vertellen hoe het gaat en hoe je je voelt!!! We WILLEN niets missen!!!!!

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Leo...alweer keelontsteking....meid wat ellendig!!! Hopelijk heeft de kno arts DE oplossing. Knuff!!

Cin; hoest met jou?? Spannend weer hoor!!

Bow; Britt is weer door de apk :D. Ik mocht kiezen of ik over een maand of over 3 maanden terug wil komen....met al mijn ervaring :p. Het gaat echt supergoed met ons meisje, dus ik ga met 9 maanden weer.
    Hoe is het met je rug?

Ppver; Leuk zo'n onverwachts uitstapje....lief van mannetje!

Kling; ik vind diepfriesjes wel lief klinken hoor, maar misschien
    Pucca en Garu of Belfy en Lillibit (ken je ze nog van vroegah)

Giegje; alweer een beetje beter? Gelukkig was er bij de gyn niets geks aan de hand. Prikpil zou ik ook niet zo snel doen, ik heb het niet zo op hormonen als het niet strikt noodzakelijk is. Mijn moeder heeft nl. hormoongevoelige borstkanker gehad.
    Wat naar dat de hartslag van Giegdochter nog steeds zo omhoog schiet....arm kind. Wat vindt ze er zelf van dat ze weer naar het zh moet? Idd wel fijn dat ze toch weer even helemaal wordt nagekeken.

Limfamilie; beterschap!!

Natjes; geen sorry hoor....het kost nu eenmaal tijd om even je draai te vinden.
    Goed gedaan bij cb meid!! CB= consternatiebureau....is helaas echt waar. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen, dat de dames die hier zitten heel goed zijn. Maar ik heb ook wel eens anders meegemaakt ;).

Rem; doe je een beetje rustig aan...ziek = ziek hoor!!
    Fijn dat het goed gaat met Rem!

Yadi...je klinkt happy meis....fijn!

Pix; hoe is het meis?

Juud; wat fijn dat het wat beter gaat....je klinkt ook wat rustiger! Goeso!

Lau; gelukkig nu wel duidelijkheid, ik hoop alleen niet dat het nog bijna een jaar duurt voordat het over is...arm kind. Wel een lekkere beer van een ventje is Finn zeg!
    Wat heftig van je buurmeisje!

Zuurtje; goedaardig gezwel...heftig voor een ventje van twee, maar gelukkig geen enge dingen.

Gabbel; GILLLLLLL......wat gaaf!!! Gefeliciteerd liefie....het is je/jullie zo gegund!!!

Tisch; ben jij nou helemaal van de pot gepl...... Waag het niet om sorry te zeggen hoor...jij malle meid!
    Kom jij gewoon ff lekker gillen....al gil je de hele dag! Je bevalt niet iedere week (gelukkig niet zeg...dan blijft er helemaal niets van je doos over :D) Wij zijn er toch voor om gewoon lekker tegenaan te lullen. En Tischbeebje komt echt....al is het niet linksom, dan rechtsom. Dikke knuf meis.....wachten duurt lang he?!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ zuurtje: fijn dat het een goedaardig gezwel was...

@ iemand: ik voel me gelukkig en moe... dus ik ga zo afsluiten!

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @gabbel.. ik duim voor je.. ik hoop voor je.. het moet het moet het moet!!!

@natjes en pippa het gaat goed. ook met afbouwen. nog niet aan het werk nee. maar donderdag weer langs werk aansluiten bij overleg en daarna opbouw schema gaan maken. doel is 1 maart volledig weer aan de slag te zijn.gaat lukken. Pixman werkt hard en heeft opdrachten waar hij aan werkt. Mag wel meer zijn, maar dat gaat hij binnenkort bespreken.

@natjes stomme cb doos. eerst een ding roepen en dan een ander.heeft tygo trouwens last van krampjes?

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Gabbel: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ook al is het dan nog zo ruim voor NOD, het lijkt me zooooo fantastisch voor jou om mee te maken. Ik DUIM DUIM DUIM dat het echt zo mag blijven!

@Tisch: knuff meid. Gelukkig heb je je humor nog. En ze zal komen, da's een droog feit...

@Zuurtje: is inderdaad heftig voor het ventje. Maar gelukkig goedaardig. Kunnen ze nog aantonen waardoor het gezwel ontstond?
    Enne, zulk roze-nieuws overschaduwt in deze bus helaas wel eens een ander bericht. Hoop dat je dat wel begrijpt.

@Lau: hmmmm, da's minder, een heftige gradatie. Toch lijkt Finn me erg sterk en stoer, als hij weinig pijn lijkt te hebben en al ruim 9 kilo weegt! Hij eet dus verder prima.
    Hou je vast aan die gedachten. Dikke knuff voor jullie allebei! En hoera voor rollen!

@ego: ondanks een paar korte reacties lijkt het ook wel of over mijn berichten wordt heen gelezen. Begrijp best een beetje wat mensen bedoelen dat het lastig is erin te komen na afwezigheid. Ik vind het roze nieuws van Gabbel ook belangrijker momenteel en de bevalling van Tisch moet ons ook bezighouden, dus daar hou ik me aan vast.

Knuff!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juud tuurlijk snap ik dat
    daarom dat ik het ook vroeg, ik weet dat er dan teruggekeken wordt en er reactie komt

en ik ben superblij dat er eindelijk nog eens roze nieuws is

en nu ga ik slapen

slaap lekker iedereen

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja Lim, dikke knuff voor ziekenboeg daar aan de overkant. Hier aan deze kant nog geen ziektekiemen bemerkt. Hoop dat jullie snel opknappen, maar dat je het wel daar laat :p

Knuff!

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @Juud
    klinkt alsof je een erg spannend tijd achter de rug heb gehad aangezien je overtijd liep van de 'stress'
    dat moest wel ook veel spanning op hebben geleverd voo je.
    Siem al basisschool inschrijving .. gaat hard hé.
    Femke al in 74 en jij 100 euro uitgegeven.. poeh. ik heb niks in die maat... zal wel alvast gaan sparen, maar ben ook binnenkort achter de naaimachine.
    *knuf* fijn dat het verder goed met je gaat.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *gaat weer onder steen tot Tisch bevalt*
    en lieve tisch.. natuurlijk moet je het van je afschrijven.

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ja Pix, loop overigens nog steeds overtijd en nog geen spoor van naderende ongi. Dubbel, want bij ongi mocht ik terug voor controle om te zien of spiraal nu wel bleef zitten. Nu weer de angst dat ie niet goed zit, maar dat ik dat niet weet, en dus weer geen anticonceptie heb. Maar ja, nu was test dus nega.

Ja, ga maar vast sparen/naaien. Ik vind maat 74 leuker dan hiervoor, want meer 'echte meisjes' kleren.

Siem wordt echt groot, behalve dan in lengte (hihi). Nog altijd slechts 86 cm...

Het gaat hier rustiger, niet per sé beter. Maar ik weet dat ik binnenkort antwoorden en wellicht hulp krijg en da's fijn. Daarnaast heb ik nu zelf, door googlen, al meer inzicht en dat steunt me een beetje door de dagen heen.

Hoest nu bij jou lieverd?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh, onder steen begrijp ik. Nou ja, antwoord wanneer je zin hebt. Knuff!

Ben er ook weer vandoor.

Tisch: zet 'em op!
    Gabbel: jij ook!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    eva nog in maatje 68? dochterlief zit hier ook in 74.. vind 68 niet meer goed zitten bij haar..

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, Gieg, nog knuff voor jou en Giegdochter voor waarschijnlijke opname weer. Ik hoop zo dat er eens echte helderheid voor jullie komt.

En nog een knuff voor definitieve stop...

20. veronika

veronika Niet meer actief

Wauw wat zie ik nu!! Gabbel 2 streepjes! Wauwwwwwwwieeee meid wat spannend zeg.

Ik snap wel dat je het spannend vind, kon je maar 8 daagjes in de tijdmachine, he ;) En heb je nog een andere test ook geprobeerd?

Tisch, meid, blijf lekker posten wat er allemaal gebeurt en hoeveel pannenkoeken je eet :D Wacht rustig af tot je meisje er is! (en dan kom ik snel kijken :))

Sterkte en knuffels voor alle meisjes,
    Vero

Deel Deze Pagina