En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    uhm, Lonneke zit al 3 weken in 74.......

@ Zuurtje, sorry, heb het wel gelezen hoor, had er alleen niet op gereageerd, goed dat je had gezegd meteen naar ha(of was het ka) met scanner hadden ze het dus niet egzien. gelukkig goedardig

@ Juudje, bij jouw idem, wel gelezen niet gereageerd, 100 euro wow, wat en geld, maar daar heb jevats mega mooie kleertjes voor terug
    Siem al zo goe dop potje, kanp hoor, marije heeft het na 3 wk weer opgegeven, ze wou niet meer.\Maar klinkt als Siem wel doorzet, goed zeg.

@ Tisch, meisje toch, niet sorry zeggen, zoals je zegt :) iets langzamer :) Baby staat nog op Suriname stand :) hi hi

@ Pix, al wat geoefent met naaien, wel foto's van maken dan heh

@ Overheen lezen, dat gebeurd gewoon vaker, kan gebeuren. Maar der speelt zoveel meer mee dat je gewoon een selectie maakt.... die je dan ook soms nog vergeet.
    Ook bij mijj word er wel eens overheen gelezen. Soms vind ik dat erg andere keer niet.\En dan is het beste toch gewoon even op atenderen. Wat dat kunnen wij meiden toch hebbben van elkaar.

Net terug van laatste keer oefenen voor Paradiso, nu wel op, snel richting bedje

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    even snel dan.
    Juud zou je niet bloedtest willen doen, want je weet hoe het vorige zwangerschap ging toen had je ook nega test toch?

Wel fijn dat je binnekort de juiste hulp ga krijgen.
    Dat is op zich ook posi om naar uit te kijken.

gaat hier wel steeds beter. ik zet alles op een rijtje en probeer de chaos wat meer orde te geven en een plekje.

Lim eva past nog 62. maar ook 68 (met opgerolde mouwen). tja blijft een klein meiske, maar ze grooit goed mee met haar lijntje.

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja heb al broeken van pixman gefixed. vandaag de laatste kleine gereedschap binnen gekregen om aan de slag te gaan met patronen, dus binnen kort kom k wel 1e rompertje showen.
    Ik ben momenteel een trui aan het breien voor Eva. is bijna klaar. denk overmorgen is ie af

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Welk spiraaltje heb je?
    Kan het niet zo zijn dat door het spiraaltje je menstruatie wegblijft?

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dankjewel!

Ik heb haar al een beetje voorbereid en ze vindt het niet erg als ze weer moet worden opgenomen. Ze gaf ook aan dat ze soms pijn op de borst heeft. Dat had ze ook wel wat eerder mogen zeggen, maarja dat weten we nu ook.

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Gabbel, ik hoop het echt voor je!
    Moet eerlijk zeggen dat ik het erg vroeg vind..
    Maar het geeft wel aan dat het dus kan!!
    Ik ga heel hard voor je duimen voor de komende week!

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zo, ben er toch weer. Voelde me alsnog schuldig over afwezig zijn, dan weer terugkomen en gelijk posi testen....

Ik vind dat ik me daar maar overheen moet zetten. Zou niet zo moeten zijn dat ik nu niet meer welkom ben omdat ik zwanger ben....

@ GAB: meid, wat spannend!!!! Super!!!!

@ Natjes, lief dat je aan me denkt. Hier gaat het goed. Nog zwanger al vind ik het nog steeds eng. Ookal gaf de echo een kloppend hartje te zien. Dinsdag weer echo..leef daar nu weer naar toe.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @milla: het is vroeg.. maar Tisch en ik testen ook zo vroeg positief.. dus het kan!

@miranke: wat goed meid een kloppend hartje.. heb je eerste hindernis weer gehad toch?

@zuurtje: gezwellen zijn altijd schrikken, maar gelukkig goedaardig.

@giegel: weer opname? gelukkig vond ze het vorige keer niet erg, dus maakt het een volgende keer makkelijker toch? Wou dat het eens ophield bij jou en jullie gewoon even lekker zonder medische zooi verder konden knuf!

@Tisch: zat met dochterlief naar Elmo Song te kijken op youtube.. en wat moest ik aan jou denken toen Elmo aan einde van liedje riep:

"Gordon, Gordon.." bigbird: why are you calling Gordon? elmo: to sing.. la la la Gordon song...
    Tenminste al 1 liedje die jij met veel plezier zal luisteren met kleine aanwinst :D

Zo, iedereen is weer huis uit gevuld met paracetamol en grieppoeders.. zoonlief zal wel bellen straks dat die naar huis wilt, en manlief dook gisteren meteen vanuit werk bed in.. hoop dat die vandaag wat opknapt want heb nu 2 dagen savonds alleen gezeten en moet zeggen dat vind ik zwaar prut.
    Dochterlief staat stijf van luuf neusspray en zetpilletjes.. hoop dat ze straks wat slaap pakt.
    ikzelf heb koorts, kop vol watten en overal pijn, maar goed.. gaat ook wel weer weg.

*hatsjie*

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, wat goed zeg, ook breien, straks dan maar mooi showen aan ons.

@ Juudje, Wat giegje zegt klinkt ook aannnemelijk, heb ik wel vaker gehoord. Maar heb je al gebeld met ha/gyn/....?

@ Giegje, och, meisje heeft gewoon toch al last, misschein dat ze het daarom niet zo erg vind, *KNUF*

@ Lim, heeeej, dat liedje hebben we als favoriet staan, Met marije plat edraaid, denk wel meer dan 60 keer...... :)
    Heb meteen liedje weer in mijn hoofd incl: to sing la la la Gordoin song :)

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haai meisjes,
    Kom even niet toe aan reageren maar hou jullie wel in de gaten hoor ;)

@Gabbel: :$ Wat gaaaaaaaaaaaaf!!!!!!! Durf je wel een beetje blij te zijn? Ik wel hoor!!! :D. Gyn al gebeld voor bloedtestje trouwens?

En dan ga ik nu even duimen dat dit de start is van een roze golf. Iemand Fem al gesmst?

@zuurtje: gelukkig goedaardig! Misschien een stomme vraag maar heeft hij nu een gat of een deuk in zijn tong? Ik gok het laatste? Trekt dat wel weer bij?

@miran: Niet schuldig voelen, is nergens voor nodig. gewoon weer lekker mee komen kleppen.
    Trouwens... die roze golf is natuurlijk al met jouw posi test gestart! :)

@Tisch: Bevallen! Of al bevallen? Ik hoop voor jou echt het laatste!

Knuf voor allemaal!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lim, gezondheid

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggel

wat een ochtend... Heerlijk geslapen, misschien iets te goed. Mijn vader stond al binnen terwijl ik wakker schrok.. lol.. Nou snel aangekleed en achter een goed ontbijt.

Iemand koffie?

@ Juud: KNUF... vond gewoon ff dat je die nodig had... rustig maar niet beter. Humzz, dat zijn lastige momenten. Wel goed dat je een goede vooruitzicht heb. Ik hoop dat je snel antwoord op vragen krijgt en idd hulp. Goed hoor dat je wel durft te vragen. Het is lastig, maar wel nodig.

@ maatjes: tsja... ik vind de kleding allemaal zo lief... hihi... Ik hoop alleen met mijn suiker dat de baby wel in 50 gaat passen. Ach we gaan er gewoon van uit dat ik nergens last meer van heb met het dieet... whahaha... vorige keer was baby gemiddeld.

@ Over heen lezen: tsja het gebeurt. Vervelend kan het wel zijn, vooral als we hebben toegeleefd naar iets en is de uitslag er dan gebeuren er weer andere dingen. Ik kan alleen van mijzelf zeggen dat ik probeer alles te lezen, maar de laatste tijd heb ik heel veel moeite met grote stukken tekst. Ik probeer het wel, maar snap het vaak niet. Ik probeer dan te reageren op hetgeen ik heb gelezen, maar dat lukt niet altijd. Sorry daar voor.

@ breien/ naaien: Kan ik niet... helaas.. kan alleen vingerhaken. De rest heb ik geweigert te leren. overigens heb ik een blauwe maandag achter de naaimachine gezeten, maar omdat ik kleurenblind ben krijg je grappige combi's. Maar knap hoor als je het wel kan.

@ Miranke: niet zo denken hoor... Je bent altijd welkom! en ik kan me voorstellen dat het eng is, maar een kloppend hart is een goed iets!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *newsflashhhhhhh*

tisch ligt in het ziekenhuis, de bevalling is spontaan begonnen!!!!!
    gordinababy is on the WAY!!!! :)

duim kaars glitter powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

*einde newsflashhhhh*

en goedemorgen en smakkkk en zoeffff! :)

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    weet iemand al wat van Tisch???

EDIT: ja dus! :D

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    goedemorgen klingel... weer aan de zoef... smak terug!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    SPANNNNNNNNEND :)

Fijn dat het toch nog zelf op gang is gekomen

Zet hem op Tisch,
    Kommaar Gordinababy

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hallo daar!!

Ik zie dat tisch aan het bevallen is ... Jippie krijgen we snel het kleine meisje te zien :)

@gabbel OMG ik duim voor je meis !!

@Yadi op dieeet voor de suikers, heb het even moeten doen.. Voor jou is het alleen wat erger.. Ik pas vanaf week 32 moeten doen ...

Nu ff verder teruglezen om te kijken hoe het met de rest van jullie is..

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klingel nog een weekje tot je weer met de benen wijd moet dus.

@milk blauwe buik van het spuiten :( Hoop dat je snel een mooie roze test hebt en dan niet meer hoeft te spuiten!!

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Tisch zet hem op!!
    Is dat vervelende strippen niet voor niets geweest!

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hey Nai.. dat is een tijdje terug...

van dat suiker. Ik had het als tiener dus dan is nu niet zo vreemd. Ik hoop gewoon alleen dat ik geen medicatie moet. Anderzijds kan ik wel weer lekker alles eten...

Deel Deze Pagina