Gheheh ik dacht er toen precies hetzelfde over.. Maar ben wel blij dat ik niet aan de medicijnen hoefde. Ik hoop voor jou dat dat ook niet zo is.. Jaaah ben inderdaad even weg geweest.. mannetje en ik hebben beide nog geen werk en dat zit/zat me nogal dwars en vond het moeilijk om alles bij te houden hiero..
dat kan ik me voorstellen dat wanneer iets je dwars zit dat het dan snel gaat. Heb ik ook regelmatig... Overigens vraag aan iedereen... wanneer moet ik een kinderwagen aanschaffen???
@jed: voordat de baby komt @nai: 27ste eerste FM, spannend! @de rest: sorry, niet echt bijgelezen. Maar voor allemaal een dikke knuf! @gab: nog getest..??
@Yadi Wij hadden em rond de 25 weken gekocht,maar dat was ook omdat de aanbieding anders afliep @Milla spannend!! hoe kijk je er tegenaan?
@nai: ja wel positief, we gaan er gewoon voor! we krijgen drie pogingen anders wordt het ivf. dus hoop er het beste van! maar heftig, beide zonder baan. en net verhuisd. veel dan hè... krijgen jullie het wel nog een beetje rond dan iedere maand?
grrrrrrrrrrrrr 2x tekst getypt en op verzenden gedrukt vliegt verbinding eruit 3de keer goede keer zeggen ze juud knuf voor jou miranke je bent en blijft altijd welkom ik duim dat alles goed gaat deze keer yadi hopelijk blijft suiker onder controle kinderwagen zou ik nu toch wel gaan kiezen levertijd is niet altijd hetzelfde en ook afhankelijk welke je wil tisch eindelijk wil die kleine meid komen heel veel succes ben benieuwd naar haar naam rest knuf en nu eerst even kopiëren voor ik op verzenden druk
@milla ons spaargeld raakt er bijna doorheen.. Hopelijk snel uitkering rond.. Moet wel zeggen dat ik het zeer getroffen heb met mijn schoonouders.. Ze hebben gisteren de Nuna kinderstoel voor ons gekocht 3 pogingen moooi.. Hopelijk hoeft het niet over naar IVF..
hahah ik moest net aan denken dat vanavond is dubbel aflevering van hells kitchen. Arme Tisch gaat het missen. maar ze krijgt wel een mooi gordinagirl voor!
go tisch! sorry voor de rest van de reacties: ben echt druk. hier ook nog goed nieuws: toch twee eitjes (18 en 19mm)! en wat mini's links (12-14mm). Vanavond pregnyl en zoals verwacht vrijdag de IUI!!! nu ga ik weer verder druk zijn. straks meer op mmm denk ik.
Wow Tisch, toch geen inleiding nodig! Zet hem op! @ Lim: Beterschap! @ Milk: Mooi zo! Succes met spuiten vanavond
@Milk WoeHoeeooww 2 eitjes en dan vrijdag IUI !! @Yadi bankhang ze.. Zal effe foto van Quinn die voeten uit bad wil doen en foto op zijn nieuwe kinderstoel plaatsen