Voel die eieren ook nooit. arme hubs hefet het wel zwaar: eerst wilde ik alleen maar sex en nu gene zin. Hij zei nog gister: nu hoieft het niet meer zeker? Zo zielig maar gewoon geen LUST. @Giegel, ik ga morgen inderdaad even op de koffie, nu ook alle broiers en hun kids erbij, niet handig in die drukte. TNX
ja ik had dat vorige ronde ook en had het toen aan de gyn gevraagt of dat het kon, en het kon maar ik voel het nu links en rechts
He allemaal! Leuk weekend gehad? @pix: als het aan 1 kant zit is het zeker migraine. Heb het vaak, komt bij mij door hormonen rond cyclus. Als het blijft terug keren heeft de huisarts goede pillen, heb ze zelf nu ook. En saridon helpt ook goed. Hebben ze bij de drogist. Hoop dat je je snel beter voelt! @limmeke: mannetje al betje begrip voor situatie..? @nour & giegel: spannend...! @gaby: was de bruiloft leuk? @rest: *knuf* Hier helaas beetje griepje. Maar..... wel ei gevonden! Al toevallig hele week flink gesext (sorry... dacht flink geklust mag ook..dusss.. ). Dus (wederom) goede hoop voor deze maand! Vanavond nog maar een keer voor spek en bonen..voor de zekerheid Moet wel even NOD gaan aanpassen dan...
Milla Rose ja bruiloft was heel erg leuk en mooi beter dat je je ei heb gevonden en dat jullie ff flink hebben lopen klussen nou maar hopen dat het zaadje je eitje vind!
hier worden weer eieren gevonden hoor ik, goed zo succes MamaY, moeilijk om te vertellen, maar is toch je zus, wilt niet dat ze zich nog meer gekwetst voelt door het later te zeggen
hi bussemEIsjes, hier afwezigklingel. hoe is het wat heb ik allemaal gemist!? ik heb jullie sowieso gemist! gister hard gefeest, vanav hard gewerkt. heel september ga ik DOOD want het is veel te druk; ik zal mezelf moeten klonen en 7 klingels maken anders overleven we het echt niet! anyway, komt verandering in. ga maar weer eens strooien met open solliitaties! ben zo benieuwd of er wat in mn lijf gebeurt. iets van INNESTELING bv! erg he die onzekerheid... slaaplekkerliefs klingel.
morgen lady's ja t'is hier erg rustig ja. ik baal er ook nogal van eigenlijk blijkbaar heeft iedereen een ander stekkie gevonden,