Doen sommige meiden het express. altijd als smally, yinte en ik online zijn is er prompt niemand... Wat is dat? *hihihi* Zo ik ben in een goed humeur... Eindelijk heb ik mijn slaap gevonden. Ik bedenk me net dat er zo een vriendin komt om te hardlopen en daar ga ik me voor klaarmaken... lol... heb er zin in... heb wel pijn in mijn voet, maar die moet het maar ff afzien
Ik heb getest en de test was wederom negatief Maar de duivels zijn ook nog steeds niet gekomen........ Wordt vervolgd
Exactly Milla! TNX. Ga straks heen. Was gister ook zo raar. Ga ik met mijn moeder dansen, fluistert die: jij krijgt een kind. En onthoud dat ik het nu al wist! Die moedervibes jonge...
Halllooooo..... Ik ben er ook nog hoor! Idd goed rustig geweest dit weekend. Veel zitten ook net na WOD. Dus denk dat het daar door komt...? He Gieg, spannend, kan dus nog alle kanten op..?
Ja ik baal echt als een stekker en heb ook meteen maar het ziekenhuis gebeld. Ik kan 29 sept terecht bij mijn gyn
Owh giegel: nee hee! GROM Nou ik heb heerlijk gelopen... gerend dus... ik ga nu heerlijk in bad... Lekker...
Stom he! Daar gaat mijn regelmatige cyclus tssss Maar heb wel meteen een afspraak gemaakt bij de gyn en kan gelukkig vrij snel terecht omdat ik geen nieuwe patient ben
^%$##@$@#$@% Gieg! Dit was niet afspraak! *pakt Gieg bij de oren en schudt het Klingelfopgehalte er ff uit*
Hihihi je hebt me aan het lachen gemaakt! Maar ik baal ook als een stekker! Ik had zo'n mooie regelmatige cyclus........ Weet je wat nu zo vervelend is, met mijn ei-sprong ben ik een weekend weg zonder manlief. Dat wordt lastig klussen en weinig kans op roze
nou ja, je hebt in elk geval zonder schuldgevoel je overgegeven aan je smurrieballen.. nu moet je met ons op dieet selleriestengeltje meis?