*stuurt domme hond van Gieg samen met haar domme kat naar psych* pfff.. jullie zouden meer weten.. nou.. echt niet dus!
Stomme hond snuffelde opeens bij mijn kruis waardoor ik ging broekloeren en blijft nu rustig in zijn bench liggen. Zo was hij niet bij mij weg te slaan en nu ligt hij dus weer ruim 2 meter bij mij vandaan. 'Fopdieren' en foplichamen zouden verboden moeten worden!
Giegel, NEE, wat jammer! Een dikke knuffel Het is inderdaad errug stil hier, is iedereen toch stiekem naar NOD oktober.....
foplichamen, fopbeesten, foponigpukkels.. pff.. op mijn hoofd zitten nog steeds 3 mega ongipukkels.. die blijven zeker zitten tot ik volgende keer weeeeer ongi wordt..
Nu snap ik ook waarom ik gister een pukkel kreeg GROM Ik hoop dat ik vandaag wordt gebeld dat mijn laarzen binnen zijn! Frustratieaankoop
lol nou, vind het in elk geval zwaar K met peren.. zeker ook odat je zelf zo'n goeie hoop had.. gezien je kwaaltjes dus wat hebben we volgende maand? GEEN kwaaltjes, alleen PMS
Goed idee! Alle kwaaltjes die we hebben dan zijn PMS kwaaltjes en niks anders Kans is hier toch nihil..... Wie weet krijgt m'n pendel toch gelijk 8)
Bij mij 3 a 4 dagen voor de LH piek Zit al te zoeken naar nieuwe ovu-testen. Even kijken of ik ze goedkoper kan vinden dan die van babyboomshop.
Bij mij gaf hij altijd 2 dagen van te voren positief, de dagen daarvoor soms wel een dun streepje dan weer niet, geen peil op te trekken
Bij mij gaat het vrij snel. Licht roze strepen tel ik sowieso niet mee, die heb ik mijn hele cyclus. Gisteren was ie practisch net zo donker als controlestreep dus ga er vanuit dat ik vandaag ei heb.