hallo dames smallville pffff idd het valt echt niet mee om weer te werken , ben echt dood moe! heb nu ff pauze en dan moet ik tot kwart over 4 ! moet echt weer in het ritme komen
pfff gaby.. zullen we rooster wisselen? planning heeft me weer geweldig rooster gegeven.. nog geen 6 uur deze week.. oeioei, hoe komt ze toch aan al die minuren pff.. vanmiddag laat ga ik eens bellen waar de rest van rooster is.. tot die tijd ga ik me lekker uitleven op mijn eigen huisje die dringend beurt nodig heeft
Net weer getest, en negatief. Ik hou nu echt op met hopen en wacht af, denk eigenlijk niet dat er nog een zwangerschap inzit.
Ik heb echt totaal geeeeen idee Limmeke, wist ik het maar...*zucht*...ga zo denk ik weer ha bellen om te vragen of zij die afspraak bij gyn kan vervroegen, dat zei die assistente van de gyn toen.
nou daar krijg je toch ook wat van dan ken je volgende week weer het dubbele werken ik heb deze week nu ook 3- uren! ik heb ook 1 adres te weinig! volgende week kan ik langs het uwv en dan word ik door een arts gekeurd voor een wajong uitkering
*gooit fopkat voor fophond en roept apport!* ben benieuwd gaby of je er voor in aanmerking komt. Ik was niet in staat te werken zei de arts, maar moest toch aan de slag.. hmpff..
heb jij het ook! ik ben al voor me 16de ziek geworden en daardoor ook nooit een opleiding afkunnen maken en ja nu werk ik 24 uur maar dat is nog veelste veel voor mij en veelste zwaar werk! hoop dat het wat gaat worden! werk jij wel ? ik geef strakkies wel antw moet nu weer ff gaan werken **ZUCHT**
SCHIJTTESTEN *frustratiegil* goeiemorgen dames, alles flex hier? Ik ben ook niet aan het werk, ben vrij vandaag maar nog heeeel veeeel te doen... Hey Nour, jij ook nega? hmm bij mij ook vanochtend *lekker sarcastisch* ik geloof ook dat er bij mij niets meer van komt, dat ik gewoon een ronde oversla. Ach een keer bloeden is ook niet erg! *zucht*